ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

θα πετάω σε ασύλληπτα ύψη



Aγγελακας Θα ρθει καιρος που θα σπασω την πορτα


Θα 'ρθει καιρός που θα σπάσω την πόρτα
κι η καρδιά μου στο φως θα χυμήξει
θα φύγω μακριά
θα πετάξω ψηλά
θα πετάω σε ασύλληπτα ύψη
και τότε πια δε μπορεί αυτή η φτηνή,
αυτή η χλωμή,
η τιποτένια μου θλίψη
θα μείνει ορφανή
θα γυρνάει σα τρελή,
θα ζητάει να με βρει
και δε θα με βρίσκει
κι ούτε πρόκειται ελπίζω ποτέ να μου λείψει
δεν πρόκειται ελπίζω ποτέ να μου λείψει

Ενα κλικ του μυαλλου ειναι ολα.Μια τοση δα στιγμη κ ολα μπορουν να αλλαξουν μορφη κ διαδρομη....Κ οσο η μεσα σου φωνη λεει "ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ !! ΠΕΡΙΜΕΝΕ!! " ..... "ΟΧΙ !!! ΣΩΠΑ !! ΜΗ ΜΙΛΑΣ !! " "ΟΧΙ !! " " ΠΕΡΠΑΤΑ !!" "ΚΑΤΣΕ !! " "ΣΟΥΤ !!! " "ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ !! " " ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ !! " " ΜΗΝ ΑΝΑΣΑΙΝΕΙΣ !!!" " ΜΗ ΖΗΤΑΣ !!! " " ΜΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ !! ".......... τοσο η ψυχη φορτωνεται....Κ οσο η ψυχη φορτωνεται καποια στιγμη δεν θα υπαρχει πια χωρος για αλλα φορτια κ τοτε κανενα ΟΧΙ κ κανενα ΣΩΠΑ κ κανενα ΜΗ δεν θα ναι ικανα να την συγκρατησουν.......Θα ναι το ξεσπασμα μια εκρηξη οργης θυμου αγανακτισης ...........αναγκης για αερα!!!!!!!!!!!!!!!!! Αναγκης για μια ακομα ανασα αλλα καθαρη αυτη τη φορα!!!!!!!!!!!!!!!Καθαρη ανασα αερα για να κρατηθεις ζωντανος.................
.ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΗ ΓΕΛΙΕΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!
ΔΕΝ ΖΕΙΣ!!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΝΕΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΤΟ ΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου