ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Δάσκαλος ...για πολλούς μουσικούς

Ο Hank Williams πέθανε πριν προλάβει να γίνει 30 ετών. Παρ' όλα αυτά κατάφερε μέσα στα περίπου 6 χρόνια που ηχογράφησε, να δημιουργήσει έναν θρύλο που πολλοί τον συγκρίνουν με αυτόν που δημιούργησαν στο ροκ οι Beatles και ο Elvis Presley.
Ο γεννημένος στην Αλαμπάμα στις 17 Σεπτεμβρίου του 1923, γιος μηχανικού σιδηροδρόμων, πέτυχε τα πάντα στον χώρο της μουσικής κάντρι στην περίοδο 1949-1952. Πέθανε την Πρωτοχρονιά του 1953 από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Ο τρόπος του θανάτου του και η ποιότητα των τραγουδιών που πρόλαβε να γράψει, βοήθησαν περισσότερο την επέκταση του θρύλου του, που ξέφυγε από τον χώρο της μουσικής κάντρι και επεκτάθηκε σε όλο τον χώρο της μουσικής. Αλλωστε πολλά από τα τραγούδια του θεωρούνται κλασικά και σε άλλους μουσικούς χώρους.
O Williams γεννήθηκε σε μια μικρή πόλη κοντά στην Georgiana της Αλαμπάμα από πολύ φτωχή οικογένεια, που όμως αγαπούσε υπερβολικά τη μουσική. Ετσι ο Hank από μικρός έψελνε στην εκκλησία της πόλης του και σε ηλικία 8 ετών απέκτησε ήδη την πρώτη του κιθάρα και η μουσική έγινε ο μοναδικός σκοπός της ζωής του.
Ηταν δύσκολα τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '30 και ο μικρός Hank, για να βοηθήσει την οικογένειά του, γυάλιζε παπούτσια σε στιλβωτήριο της περιοχής.
Οταν έγινε 14 έφτιαξε το πρώτο του συγκρότημα με δικούς του μουσικούς και μάλιστα συχνά έπαιζε στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, γεγονός που τον βοήθησε να κάνει εμφανίσεις σε παμπ, κλαμπ, πανηγύρια και σε εκδηλώσεις σε νοσοκομεία.
Το 1947 γίνεται ο πρώτος καλλιτέχνης που υπογράφει στην εταιρεία MGM και με την κυκλοφορία των πρώτων τραγουδιών του δίνει το στίγμα για το μεγάλο του ταλέντο.
Το 1949 γνωρίζει την πρώτη του μεγάλη επιτυχία με το Lovesick Blues, τραγούδι που θα γίνει Νο 1 στην Αγγλία και το 1962 για τον Frank Ifield.
Μέχρι το 1953 θα γράψει και θα κυκλοφορήσει αρκετά τραγούδια, από τα οποία 11 θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις -μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες- το 1 εκατ. αντίτυπα, και αυτό αφορά μόνο τις δικιές του ηχογραφήσεις, γιατί αρκετά τραγούδια του γνώρισαν στην ίδια περίοδο, όπως και στη συνέχεια, πολλές διαφορετικές ερμηνείες.
Δεν είναι εύκολο να προσδιορίσει κανείς τον απόλυτο λόγο που τον έκανε τόσο δημοφιλή. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν πάντως οι ειλικρινείς σε περιεχόμενο στίχοι των τραγουδιών του, που, όπως αποδείχτηκε ιστορικά στη συνέχεια, ήταν εμπνευσμένοι από τα βιώματα της καθημερινής του ζωής, καθώς και ο τρόπος που ερμήνευε τα τραγούδια του στις ζωντανές εμφανίσεις του, μεταδίδοντας στο κοινό τα πραγματικά του αισθήματα, τα οποία εκφράζονταν μέσα από τους στίχους των τραγουδιών του.
Συχνά συνόδευε τα τραγούδια του με διάφορες ιστορίες, κρατώντας έτσι πάντα ζωντανό το ενδιαφέρον των θεατών που παρευρίσκονταν στις συναυλίες του.
Η δημιουργία του συγκροτήματος Drifting Cowboys, εδραίωσε περισσότερο τη φήμη του και μαζί τους άρχισε να παρουσιάζει αυτό που αργότερα θα ονομαστεί ο ήχος του Νάσβιλ.
Ο Hank Williams ήταν ένας πρωτοπόρος για την εποχή του και απέδειξε με τα τραγούδια του ότι η μουσική της κάντρι μπορούσε να γίνει αποδεκτή από το ευρύ κοινό ξεπερνώντας τα περιορισμένα, όπως ήταν φυσικό, όρια της αμερικανικής επαρχίας. Το πρώτο τραγούδι που το πέτυχε αυτό, ήταν το Cold, Cold Heart το 1950. Λίγες εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του από τον Williams, το κυκλοφόρησε ο Tony Bennett και το έκανε Νο 1 σε ολόκληρη την Αμερική. Ελάχιστοι συνθέτες έχουν γράψει τόσα πολλά σημαντικά τραγούδια, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα· ακόμα λιγότεροι είναι αυτοί των οποίων τα τραγούδια έχουν διασκευασθεί από τόσο διαφορετικούς σε τρόπο ερμηνείας μουσικούς, όπως είναι οι Louis Armstrong, Teresa Brewer, Buffalo Springfield, Fats Domino, The Lovin'Spoonful, Lucinda Williams, Norah Jones και εκατοντάδες άλλοι.
Στις αρχές της δεκαετίας του '50, τραγούδια του θα γίνουν γνωστά από μεγάλα ονόματα της εποχής, όπως η Rosemarie Clooney, επιτυχία της το Half As Much, η Jo Stafford με το Jambalaya, η Jo Stafford με τον Frankie Laine και το Hey, Good Lookin' και η Joni James με το Your Cheatin' Heart.
Ηταν η στιγμή που το ρυθμ εντ μπλουζ και η κάντρι είχαν αρχίσει να διεκδικούν το δικό τους μερίδιο στην επιτυχία και λίγα χρόνια αργότερα ο Elvis Presley θα συνδυάσει αυτά τα δύο είδη, δίνοντας την ώθηση στο ροκ προς την απόλυτη κυριαρχία για μία περίοδο που φτάνει μέχρι τις μέρες μας.
Στη δεκαετία του '60, αν και είχε φύγει απ' τη ζωή, ο ήχος του ήταν υπεύθυνος για την έκρηξη της μουσικής φολκ-ροκ μέσα από τα τραγούδια των Bob Dylan, Simon And Garfunkel, Byrds, Sonny and Cher κ.ά. Ολοι αυτοί στράφηκαν αρχικά προς την κάντρι και τα τραγούδια του Hank Williams για να αντλήσουν εμπειρίες στη σύνθεση των τραγουδιών τους. Αρκετοί θα είναι αυτοί που στην ίδια δεκαετία θα διασκευάσουν κι άλλα τραγούδια του, όπως ο Ray Charles το Take This Chains From My Heart και ο Β.J. Thomas το Ι' m So Lonesome Ι Could Cry.
Στην προσωπική του ζωή ο Williams δεν ήταν ιδιαίτερα τυχερός. Παντρεύτηκε την Audrey Williams το 1944 και απέκτησε μαζί της τον Hank Williams Jr., που έγινε κι αυτός τραγουδιστής από τα 14 του χρόνια, και μάλιστα από τους πιο πετυχημένους μέχρι σήμερα στον χώρο της κάντρι. Το 1949 χώρισε και τον Οκτώβριο του 1952, τρεις μήνες σχεδόν πριν από τον θάνατό του, παντρεύεται για δεύτερη φορά με την Billie Jean Jones Eshlimar. 14.000 άτομα αγόρασαν εισιτήρια για να παρακολουθήσουν την τελετή του γάμου τους. Λίγο αργότερα τον εγκαταλείπουν οι μουσικοί του συγκροτήματός του, γιατί κατά τη διάρκεια των εμφανίσεών τους έπινε τόσο πολύ, που τα έσοδα των εμφανίσεων δεν έφταναν για να πληρώσουν τα έξοδα και τις ζημιές που προκαλούσε ο Williams με το μεθύσι του.
Το τελευταίο τραγούδι που είχε ηχογραφήσει πριν πεθάνει είχε τον προφητικό τίτλο Ι'll Never Get Out Of This World Alive. Πέντε μέρες μετά τον θάνατό του, που προκάλεσε τότε αρκετές συζητήσεις για τα πραγματικά αίτια, γεννιέται η κόρη του Bobbie Jett.
Η ιστορία λέει ότι ο Hank Williams έγραψε το Your Cheatin' Heart για την πρώτη του γυναίκα Audrey και υπαγόρευε τους στίχους του στη δεύτερη γυναίκα του οδηγώντας στον δρόμο προς το σπίτι τους. Το τραγούδι θα κυκλοφορήσει μετά τον θάνατό του και θα γίνει από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του.
Για τον Hank Williams, που θεωρείται ο πατέρας της σύγχρονης μουσικής κάντρι, γράφτηκαν αρκετά τραγούδια, κυρίως από καλλιτέχνες της κάντρι, αλλά και από ονόματα όπως ο Leonard Cohen, που έγραψε το Tower Of Song, ο Tim Hardin, το Tribute Το Hank Williams, οι Waterboys, το Has Anybody Seen Hank?, ο Kris Kristofferson το If You Don't Like Hank Williams, ο Neil Young το From Hank Το Hendrix, ο Evan Dando τραγουδιστής των Lemonheads, το Good Bye Hank Williams. Το 2001 κυκλοφόρησε το άλμπουμ Timeless με διασκευές στα τραγούδια του από ονόματα όπως οι Bob Dylan, Keith Richards, Johnny Cash, Tom Petty κ.ά. Ο Dylan έχει χαρακτηρίσει τα τραγούδια του Hank Williams το αρχέτυπο για τη μετατροπή της ποίησης σε τραγούδι και με κάθε ευκαιρία τα παίζει στη ραδιοφωνική του εκπομπή.
apotis4stis6@yahoo.gr
ΓΡΑΦΕΙ: Γιάννης Πετρίδης

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

ΝΕΑ ΤΟΥ ROCK

ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ - ΜΙΛΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ - ΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ
στο «22ο Φεστιβάλ Βύρωνα», Τρίτη 1 Σεπτεμβρίουστο «Θέατρο Βράχων»Συμμετέχουν τα Υπόγεια ΡεύματαΘάνος Μικρούτσικος, Μίλτος Πασχαλίδης, Ρίτα Αντωνοπούλου. Τρεις καλλιτέχνες που υπηρετούν το έντεχνο ελληνικό τραγούδι- μία από τις σοβαρότερες μορφές τέχνης- με συνέπεια και πάθος, θα εμφανιστούν την Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου, στο «Θέατρο Βράχων», στο πλαίσιο του «22ου Φεστιβάλ Βύρωνα», για μια μοναδική παράσταση. Το τραγούδι που εδώ και 50 χρόνια (τρεις γενιές δημιουργών, συνθετών, τραγουδοποιών, ποιητών αλλά και τραγουδιστών) μας χάρισε μοναδικές στιγμές, δίνοντας φωνή στη συνείδηση του λαού, στη συνολική μνήμη του τόπου. Ο Θάνος Μικρούτσικος πιστεύει ότι η κάθε μια απ΄ αυτές τις γενιές συνεχίζει και διευρύνει το έργο της προηγούμενης. «Μόνο έτσι» υποστηρίζει, «το έντεχνο νεοελληνικό τραγούδι συνεχίζει την πορεία του μέσα στο χρόνο». Και δεν το πιστεύει μόνο, αλλά το κάνει πράξη αφού συνηθίζει να συνεργάζεται με νεότερα πρόσωπα που με το ταλέντο και τη φαντασία τους συνεχίζουν δυναμικά τη γοητευτική περιπέτεια του τραγουδιού στην εποχή μας. Φέτος συνεργάζεται με τον Μίλτο Πασχαλίδη, δημιουργό σημαντικών τραγουδιών με αξιοζήλευτη λαϊκότητα, με τραγούδια σημαίες για τη νέα γενιά.. Ο Πασχαλίδης στο πρόγραμμα, εκτός από τις δικές του επιτυχίες, « Στα είπα όλα», «Βυθισμένες άγκυρες», «Φωτιά μου», «Κακές συνήθειες», αλλά και τραγούδια από την τελευταία του δισκογραφική δουλειά «Ψωμί κι εφημερίδα», θα ερμηνεύσει τραγούδια του Θάνου Μικρούτσικου που όλοι αγαπήσαμε. Από την άλλη μεριά ο Θάνος Μικρούτσικος, ο συνθέτης της μεταπολίτευσης, ο άνθρωπος που γέννησε τραγούδια, τα οποία έγιναν κομμάτι της εθνικής μας κληρονομιάς και συνεχίζει να γράφει με την ίδια συγκίνηση κυνηγώντας πάντα το «απρόβλεπτο», θα παρουσιάσει -εκτός από Καββαδία, Αλκαίο, Τριπολίτη- σε πρώτη εκτέλεση το νέο του κύκλο τραγουδιών «Πάμε ξανά απ΄ την αρχή», σε στίχους Οδυσσέα Ιωάννου. Ερμηνεύτρια η Ρίτα Αντωνοπούλου, βασική του συνεργάτιδα τα τελευταία δύο χρόνια. Μια νέα τραγουδίστρια που όμως έχει κερδίσει το κοινό με τις φωνητικές της ικανότητες, την ερμηνεία της και την ιδιαίτερη σκηνική της παρουσία. Μαζί τους μια υψηλών προδιαγραφών μπάντα με μουσικούς που συμβάλλουν δυναμικά και απογειώνουν με τις εκτελέσεις τους τη βραδιά. Θύμιος Παπαδόπουλος, Δημήτρης Σινογιάννης, Χρήστος Βογιατζής, Άκης Γαβαλάς, Νίκος Παπαναστασίου και φυσικά ο Θάνος Μικρούτσικος στο πιάνο. Στην συναυλία θα συμμετέχει και το συγγρότημα Υπόγεια Ρεύματα οπού θα παρουσιάσει μέρος της παράστασης «τους έχω βαρεθεί…» που βασίζεται σε διασκευές κομματιών του Θάνου Μικρούτσικου.ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ, ΔΙΣΚΟΠΩΛΕΙΑ METROPOLIS, SALINA & ΤΑΜΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟΥ ΒΡΑΧΩΝΕισιτήρια: 20€ - Νεανικό: 15€ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΠΑΡΑΓΩΓΗ: MUSICOM/ http://www.musicom.gr/
/////////////////
«Ο Νότης Μαυρουδής συναντά τον Μάνο Χατζιδάκι»
«Ο Νότης Μαυρουδής συναντά τον Μάνο Χατζιδάκι»Νότης Μαυρουδής, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Αναστασία ΜουτσάτσουΜαζί τους ο Παναγιώτης Μάργαρης στην κιθάρα και ο Μάνος Αβαράκης στις φλογέρες.Εισιτήριο: 10€'
Ωρα έναρξης: 20:30
Προπώληση εισιτηρίων:Προπώληση εισιτηρίων γίνεται στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50)
Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 17:00
(τηλ. 210 3612920)
και στην
Τεχνόπολις (Πειραιώς 100) 10: π.μ. έως 10 μ.μ.
Στο Θέατρο του Αττικού Άλσους θα γίνεται πώληση εισιτηρίων μόνο για την παράσταση της ημέρας 19:00 - 21:00.
Πρόσβαση στο θέατρο:
/////////////

Εναλλακτική Ζώνη 28-8-2009 αποχαιρετάμε το καλοκαίρι...

Περιγραφή
Κάθε Παρασκευή από τις 6 ως τις 8 το απόγευμα,
η Ελληνική Ανεξάρτητη Σκηνή εισβάλει στο ΡΑΔΙΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 90 fm (Μεσσηνία).
Μπορείτε να μας ακούσετε ζωντανά και μέσω του διαδικτύου από την ιστοσελίδα του σταθμού: http://www.antidrasifm.gr/

Ημερομηνία:
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009
Ώρα:
6:00 μ.μ. - 8:00 μ.μ.
Τοποθεσία:
Radio Antidrasi 90 FM - www.antidrasifm.gr
Πόλη:
Kalamáta, Greece
Email:
tasos@antidrasifm.gr

HARD AND HEAVY IS BACK

To unsubscribe from our mailing list, just click here
Copyrights © Legion 2009
rock σημαινει πετρα η ζωη ειναι παντα ολο πετρες και συμπληγαδες,
και μεσα απο αυτες γινομαστε δυνατοτεροι σοφοτεροι,
αλλα χωρις να χανουμε την αυθεντικοτητα μας,
και την ανθρωπινη μας υποσταση,
δηλ για το λογο στον οποιο ηρθαμε σ αυτη τη ζωη!!!!

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Οι Who ετοιμάζουν νέο musical

Όσα χρόνια κι αν περάσουν μερικά συγκροτήματα θα συνεχίζουν να βγάζουν δίσκους οτι κι αν γίνει και όσα αυθεντικά μέλη κι αν έχουν απομείνει στο line-up.
Οι Who λοιπόν (δηλαδή πλέον οι Pete Townshend και Roger Daltrey μόνο) που ανήκουν στη παραπάνω κατηγορία ανακοίνωσαν οτι ετοιμάζουν ένα νέο musical, στα χνάρια των κλασικών πλέον Tommy και Quadrophenia.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κιθαρίστα και συνθέτη του γκρουπ Pete Townshend το καινούργιο musical θα ονομάζεται Floss και θα κάνει πρεμιέρα το 2011 πιθανότατα στην Νέα Υόρκη.
Το θέμα του έχει να κάνει με έναν ροκ μουσικό που επιστρέφει μετά απο 15 χρόνια απουσίας στη μουσική και ανακαλύπτει την επιροή που έχει στη γενιά του.
Μερικά απο τα τραγούδια του Floss θα συμπεριληφθούν και στο επόμενο άλμπουμ των Who που αναμένεται το 2010.

ΓΡΑΦΕΙ: Έλενα Ράλλη

http://www.mixtape.gr/t.asp?sec=1&sub=1&uid=2798

Βασίλης Παπακωνσταντίνου για μία βραδιά στη Νέα Ιωνία

Την Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009, στις 21:00
Ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Νέας Ιωνίας παρουσιάζει την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου στις 9.00 το βράδυ, στο Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο Νέας Ιωνίας, τον καταξιωμένο και τον πλέον αναγνωρισμένο Rocker και ανυποχώρητο σύμβολο της ποιοτικής ελληνικής μουσικής σκηνής, Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Μαζί του η Σοφία Στρατή και ο Κώστας Γαλίτης.
Ο Βασίλης Παπακωσταντίνου αποτελεί πολύτιμο κομμάτι της ζωντανής μουσικής ιστορίας του τόπου μας. Η πολύχρονη και πολύτιμη παρουσία του στον χώρο της μουσικής τον έχουν κατατάξει στους καλλιτέχνες που κοσμούν με την παρουσία και το έργο τους το χώρο της τέχνης, τον έχουν σταθεροποιήσει 35 χρόνια τώρα στην πρώτη γραμμή των μουσικών προτιμήσεων όλων μας. Γεννήθηκε την 21η Ιουνίου του 1950 στο χωριό Βάστα της Αρκαδίας κοντά στη Μεγαλόπολη. ʼρχισε να τραγουδάει έντεχνο ελληνικό τραγούδι στις αρχές της δεκαετίας του '70. Το 1973 μετά το τέλος της στρατιωτικής του θητείας, πήγε στη Γερμανία - στο Μόναχο όπου συμμετείχε σε επιτροπές αντιδικτατορικού αγώνα, τραγουδώντας παράλληλα σε πολλά στέκια Ελλήνων φοιτητών και ομογενών. Η πρώτη του σημαντική γνωριμία έγινε το καλοκαίρι του 1974, συναντώντας, στο Παρίσι, το Μίκη Θεοδωράκη. Η συνεργασία τους όμως έμελλε να αρχίσει δύο χρόνια αργότερα. Την ίδια χρονιά επέστρεψε στην Ελλάδα και άρχισε ουσιαστικά την επαγγελματική του πορεία στο τραγούδι. Τραγούδησε σε μπουάτ και ηχογράφησε ένα μικρό δίσκο 45 στροφών. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στην ηχογράφηση του δίσκου του Μάνου Λοΐζου «Τα τραγούδια του δρόμου». Το 1975 ηχογράφησε «Τα αγροτικά» του Θωμά Μπακαλάκου. Την ίδια εποχή γνώρισε δυο συνθέτες με τους οποίους συνεργάστηκε στενά στην πορεία του. Τον Μάνο Λοΐζο και τον Θάνο Μικρούτσικο. Το 1976 συνεργάστηκε για πρώτη φορά στη δισκογραφία με το Μίκη Θεοδωράκη, στο δίσκο «Της εξορίας», και το 1978 ο συνθέτης τον επέλεξε για την παγκόσμια περιοδεία του. Τραγούδησε σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Από εκείνη την εποχή, λίγο πριν το πέρασμα στη δεκαετία του "80, αρχίζει να εκδηλώνει τις επιρροές του από τη διεθνή ροκ μουσική σκηνή. Ερμηνεύει τραγούδια με ήχο σαφώς πιο ηλεκτρικό και στίχο πιο αιχμηρό και πιο παρεμβατικό. Αυτό γίνεται σταδιακά, ξεκινώντας με δύο δίσκους που κυκλοφόρησαν το 1978 και 1982 αντίστοιχα. Ο πρώτος είχε ως τίτλο το όνομα του και περιλάμβανε τραγούδια του Αντώνη Βαρδή, και διασκευές τραγουδιών του Διονύση Σαββόπουλου και του Μίκη Θεοδωράκη. Ο δεύτερος, το «Φοβάμαι», με τραγούδια του Μάνου Λοΐζου, του Λάκη Παπαδόπουλου, του Γιάννη Ζουγανέλη και του Γιάννη Γλέζου, γνωρίζει μεγάλη αποδοχή και θεμελιώνει την μετέπειτα πορεία του μέχρι σήμερα.
Γνωρίστηκε με τον Νικόλα ʼσιμο, και συμμετείχε στον πρώτο του δίσκο «Ο Ξαναπές» (1982),ερμηνεύοντας δύο τραγούδια. Ο ʼσιμος ήταν ο δεύτερος άνθρωπος, μετά τον Λοΐζο, που τον επηρέασε αρκετά με την ιδιότυπη προσωπικότητά του.
Το 1984 με την «Διαίρεση» ο καινούργιος ήχος του αποκρυσταλλώνεται. Το 1987 το επαληθεύει με τα «Χαιρετίσματα», με τραγούδια δικά του, του Νικόλα ʼσιμου, της Αφροδίτης Μάνου και του Χρήστου Τόλιου. Από τα μέσα της δεκαετίας του '80, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου αρχίζει να εδραιώνεται ως ένας κατ' εξοχήν "συναυλιακός" καλλιτέχνης. Παράλληλα, ηχογραφεί όλα αυτά τα χρόνια ένα πλούσιο ρεπερτόριο τραγουδιών, ενώ στις αρχές Απριλίου του 2009 κυκλοφορεί ο δίσκος "Ουράνια Τόξα Κυνηγώ" όπου ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου γράφει πρώτη φορά την μουσική όλων των 12 τραγουδιών του δίσκου του, όπου στιχουργός είναι ο ʼλκης Αλκαίος.
Εισιτήρια προπωλούνται στα δισκοπωλεία «Classic», «Ζυγός» και στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας. Τιμή Εισιτηρίου: 20EURO

Το cosmo σας στέλνει στους Archive

Τέσσερις διπλές προσκλήσεις για την εμφάνιση των Archive στο θέατρο Badminton την Παρασκευή 11/9 προσφέρει το cosmo στους τυχερούς αναγνώστες του.
Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να στείλετε τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο) στο cosmocontest@gmail.com
με την ένδειξη Archive μέχρι την Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου. Οι νικητές θα ενημερωθούν προσωπικά από το cosmo. Λίγα λόγια για τους Archive….
Oι πολυλατρεμένοι εκπρόσωποι του νέου κύματος του progressive rock, των οποίων το τελευταίο άλμπουμ με τίτλο "Controling Crowds" έκανε ταχύτατη είσοδο στην κορυφή των charts, επιστρέφουν. Με κλασσικά κομμάτια όπως το "Fuck U", "Again", "Pulse" αλλά και νέες επιτυχίες όπως το "Bullets", οι Archive θα μας δείξουν πόσο καλά μπορούν να ελέγχουν το κοινό τους με το μοναδικό όπλο της μουσικής τους.
Η ιστορία της μουσικής κολεκτίβας που ακούει στο όνομα Archive ξεκινά το 1994 από τους Darius Keeler και Danny Griffiths, δύο εξαίρετοι synth maniacs των οποίων οι επιρροές ξεκινούσαν από το Trip Hop και έφταναν μέχρι το progressive rock. Ίσως για αυτό ο ήχος των Archive να μην είναι πότε ο ίδιος από άλμπουμ σε άλμπουμ.
Από τον άκρως ηλεκτρονικό και downtempo ήχο του παρθενικού “Londinium” μέχρι το πιο πρόσφατο “Controlling Crowds”, η μουσική και η σύνθεση του ηχητικού αυτού συνασπισμού έχει μεταβληθεί αρκετές φορές. Το “You All Look the Same to Me” του 2002 εισήγαγε, πέρα από τον Craig Walker, μία άλλη μουσική θεώρηση, με το σχήμα να κάνει στροφή από την ηλεκτρονική μουσική σε πιο rock μονοπάτια, μπολιάζοντας τα όμως με trip hop και electronica στοιχεία.
Ακολούθησε το “Noise” το 2004 και μέσω του “Fuck U”, ο ύμνος κατά του George W. Bush, οι Archive γνωρίζουν τεράστια επιτυχία στην Ευρώπη. Το 2006 σηματοδοτεί την αποχώρηση του Craig Walker και την κυκλοφορία του “Lights” το οποίο ακολουθεί το DVD “Live at Zenith” το 2007.
Και φτάνουμε στο 2009 και την κυκλοφορία του “Controlling Crowds”, ενός δίσκου που σηματοδότησε την επιστροφή του σχήματος τόσο στην κορυφή των charts αλλά και στην Ελλάδα και μάλιστα μας δίνει την ευκαιρία να τους απολαύσουμε όχι μία αλλά τρείς φορες!
Γιατί εκτός από την Αθήνα, οι Archive "θα θέσουν υπό τον έλεγχο τους" και την Πάτρα (10/9 - Ακτή Δυμαίων) και την Θεσσαλονίκη (12/9 - Principal Club Theater).
Σημεία προπώλησης: www.ticketnet.gr , Public, Virgin Megastores (The Mall), Ticketnet.gr (Κηφισίας 46), Εκδοτήρια ΟΑΚΑ (Λεωφ. Κύμης) και στα ταμεία του Θεάτρου Badminton.


Archive - Again Live
από Ticketnet

http://www.cosmo.gr/Music/Hellas/248220.html

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

2/9 ENA BHMA MPROSTA live sto 8eatro Petras

Oi 1 Bhma Mprosta k+ o Gualinos Kosmos Live
h propwlhsh 3ekinhse: Solwnos 81 "Musicaccessories
"sas perimenoume olous ekei...

Έναρξη:
Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:30 μ.μ.
Τοποθεσία:
8eatro Petras
Πόλη:
Athens, Greece
Τηλέφωνο:
6948679239
Email:
ena_vima_mprosta@yahoo.gr

Συναυλία του Goran Bregovic στα Γιάννινα

Την τελευταία πανσέληνο του καλοκαιριού επέλεξε ο Goran Bregovic για τη συναυλία του στα Ιωάννινα. Την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου, στο υπαίθριο θέατρο της Ε.Η.Μ. (Φρόντζος), ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πανωσουδενιωτών θα διοργανώσει τη μεγαλύτερη συναυλία των τελευταίων χρόνων με τον σπουδαιότερο σύγχρονο μουσικοσυνθέτη των Βαλκανίων. Γεννημένος στο Σεράγιεβο από μητέρα Σέρβα και πατέρα Kροάτη, ο Γκόραν Μπρέγκοβιτς, αφού σπούδασε κάποια χρόνια στο Ωδείο όπου έμαθε βιολί (χωρίς να του αρέσει ιδιαίτερα), φτιάχνει στα 16 του κάποια γκρουπ και γίνεται γρήγορα ''θαμώνας'' των καλλιτεχνικών κύκλων της βοσνιακής πρωτεύουσας. Εκεί, στα μέσα της δεκαετίας του '70, γνωρίζει τον Eμίρ, που ήταν τότε ερασιτέχνης κινηματογραφιστής και μπασίστας ενός πανκ συγκροτήματος. Οι δεσμοί που συνδέουν τον Goran Bregovic και τον Emir Kusturica δεν είναι καθόλου περιστασιακοί. Πέρα από την επαγγελματική τους συνεργασία, που ήδη στέφτηκε με επιτυχία στον ''Kαιρό των Tσιγγάνων'' και στο ''Arizona Dream'', υπάρχει ανάμεσα στους δύο άνδρες μια αληθινή ιστορία φιλίας. Πρώτες παρέες, ποτά και κυρίως μεγάλη αγάπη για το ροκ. ''Tο ροκ έπαιζε έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Ήταν η μόνη δυνατότητα που είχαμε να ακούγεται η φωνή μας, να εκφράζουμε δημόσια την δυσαρέσκειά μας, χωρίς να διακινδυνεύουμε να βρεθούμε στην φυλακή ...''. Μέσα από αυτή την περίοδο της διαμαρτυρίας ήρθε η περίοδος της επανόδου στο ''σχολείο''. O Eμίρ έφυγε στην Tσεχοσλοβακία για να σπουδάσει στην φημισμένη σχολή κινηματογράφου της Πράγας. Όσο για τον Γκόραν άρχισε να σπουδάζει φιλοσοφία και κοινωνιολογία, πράγμα που θα τον είχε χωρίς άλλο οδηγήσει στην εκπαίδευση αν δεν υπήρχε η τεράστια επιτυχία του πρώτου του δίσκου. Aκολούθησαν 15 χρόνια με το γκρουπ του ''The White Button'', όπου έκαναν μαραθώνιες συναυλίες κάτι που έκανε τον Γκόραν είδωλο της νεολαίας. Ένας ρόλος κουραστικός και ''παρεξηγημένος'' από τον οποίο απελευθερώθηκε στο τέλος της δεκαετίας του '80 για να συνθέσει την μουσική για τον ''Καιρό των Τσιγγάνων'' και για να πραγματοποιήσει επιτέλους ένα παιδικό του όνειρο, να φτιάξει ένα μικρό σπίτι στην Αδριατική. Αλλά γρήγορα ξέσπασε ο πόλεμος στην Γιουγκοσλαβία και ο Γκόραν αναγκάστηκε να τα εγκαταλείψει όλα και να εγκατασταθεί στο Παρίσι, όπου ξαναβρήκε τον φίλο του, Εμίρ. Άνθρωποι από το ίδιο περιβάλλον, την ίδια γενιά, που είχαν περάσει τις ίδιες εμπειρίες, ο Goran Bregovic και ο Emir Kusturica συνθέτουν ένα δίδυμο στο οποίο η ταύτιση είναι τέτοια ώστε δεν χρειάζονται λέξεις για να εκφραστεί. Όπως ο Nino Rota για τον Fellini, ή ο Michael Nyman για τον Peter Greenaway, ο Goran ανέλαβε την μουσική της ταινίας ''Arizona Dream'', πριν καν αυτή αρχίσει να γυρίζεται. Δουλεύοντας με τον Kusturica, o Goran δεν σταμάτησε να συνθέτει μουσική και για άλλα φιλμ καθώς και μουσική καθαρά για κονσέρτα. Mετά την ολοκλήρωση ενός κουαρτέτου εγχόρδων που έγραψε για το BALANESCU QUARTET, στο Λονδίνο, ο Patrice Chereau του εμπιστεύεται την ''La Reine Margot'' και ο Γκόραν γράφει μια μεγαλειώδη μουσική όπου το ροκ εισβάλλει κυρίως στην σκηνή της σφαγής του Aγ. Bαρθολομαίου... H κινηματογραφική επιτυχία της ταινίας ''O καιρός των Tσιγγάνων'' στην Eλλάδα, σηματοδότησε την επαφή του ελληνικού κοινού με τη μουσική του Goran Bregovic. Oι εντυπώσεις ήταν θαυμάσιες από αυτήν την πηγαία, αυθεντική, γεμάτη πάθος μουσική του εμπνευσμένου συνθέτη. Γρήγορα η αγάπη του κοινού για τον Goran μεγάλωσε, όταν η Aλκηστις Πρωτοψάλτη τραγούδησε κομμάτια από τον ''Kαιρό των Tσιγγάνων'', σε στίχους Λίνας Nικολακοπούλου, στον δίσκο με τίτλο ''Παραδέχτηκα'' που κυκλοφόρησε το 1991. To 1995 αποφασίζει να παρουσιάσει για πρώτη φορά την κινηματογραφική του δουλειά ζωντανά σε ένα περιορισμένο αριθμό εμφανίσεων στην Eυρώπη. Aφετηρία η αγάπη του ελληνικού κοινού για το έργο του, που το τιμά ιδιαίτερα, σε πέντε μεγαλειώδεις παραστάσεις στην Aθήνα - Hρώδειο, στην Δωδώνη και στην Θεσσαλονίκη - Θέατρο Δάσους. Mε το πέρας των καλοκαιρινών εμφανίσεων ολοκληρώνει το μιξάζ της μουσικής για την τελευταία ταινία του Emir Kusturica ''Underground'', την ταινία που κέρδισε τον Mάη του '95 στις Kάννες, τον ''Xρυσό Φοίνικα''. Tο ομώνυμο soundtrack έγινε χρυσό, συνοδεύοντας την μεγάλη επιτυχία της ταινίας. To 1996 βρίσκει και πάλι τον Goran Bregovic στην Eλλάδα, σε μια περιοδεία μαμούθ, μαζί με τις Tσιγγάνικες Tρομπέτες του. Το 1997 αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό σταθμό για τον καλλιτέχνη στην χώρα μας αφού καλείται να αναλάβει την τελετή λήξης της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Θεσσαλονίκης. Η παράσταση-υπερθέαμα παρουσιάζεται τον Δεκέμβριο και κυκλοφορεί σε CD με τίτλο : Silence of the Balkans. To 1998 ολοκληρώνεται η πρώτη συνεργασία του με τον Γιώργο Νταλάρα σε δίσκο με τίτλο ''Θεσσαλονίκη - Γιάννενα με δυό παπούτσια πάνινα'' που έγινε πλατινένιος και σφραγίστηκε με μια πολύμηνη κοινή παρουσία στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ο καλλιτέχνης παρουσιάζει συνεχώς νέα έργα του σε συνεχής περιοδείες σε όλο τον κόσμο την τελευταία δεκαετία (KARMEN, Tolerant Hearts, κ.α..). Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με την ευγενική χορηγία του ξενοδοχείου Grand Serai, Congress and Spa και της Γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη. Εισιτήρια των 25 ευρώ πωλούνται στα σημεία: Άνω Πεδινά-Ζαγόρι, Θυμωμένο Πορτραίτο-Καποδιστρίου 20, Αλλού γι' αλλού-Γαριβάλδη 29, Bar Σκάλα-Περιοχή Σκάλα, Flo Cafe-Μόλος, Αμάλθεια-Καλάρη 24 και Rock Shop-Βλαχλείδη 7.

Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

ΣΗΜΕΡΑ 25/8/2009

dokimastikh ekpompoula stis 9 to brady! elate na akousoume mazi mousikh kai na ksesalosoume.... klikarete edw gia na akousete --> http://rockcafe.9hz.com/ gia na kanete afierwseis protimiseis stilte mhnyma... sas perimenoume (RADIO MUSIC ROCK)
ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ...

Ο "νονός του goth rock" στο Gagarin

Όσοι γνωρίζουν ξέρουν τι τους περιμένει. Όσοι θα μάθουν (υπάρχουν τέτοιοι;), θα ανακαλύψουν τον εξαιρετικό πρίγκηπα μιας διαφορετικής ρόκ μουσικής, ονειρεμενης, χαμένης στο διάστημα, μαγικής, ικανής να σε απογειώσει για πάντα. Και όσοι δεν μάθουν, απλά χάνουν μια ευκαιρία ζωής να συντονιστούν με το πιο πρωτοποριακό ζωντανό μύθο της σύγχρονης μουσικής πραγματικότητας.
Ο Peter Murphy πάντοτε θα παραμένει γνωστός σαν ο τραγουδιστής των Bauhaus. Το συγκρότημα από το Northampton της Αγγλίας θεωρείται από πολλούς σαν πνευματικός πατέρας του goth rock. Οι Bauhaus δεν έζησαν πάνω από τέσσερα χρόνια (1979-1983), αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να επηρεάσουν γενιές ολόκληρες με την μουσική και image τους και να γραφτούν μερικά κλασικά κομμάτια (Bela Lugosi’s Dead).
Με τη τωρινή του μπάντα να απαρτίζεται από μέλη συγκροτημάτων όπως Skinny Puppy, The Mission, Tricky είναι σίγουρα μοναδική και σπάνια ευκαιρία για όλους, ότι κι αν πιστεύουν ή ότι κι αν ακούν (είτε αυτό είναι goth rock, είτε electro, ebm και darkwave) να δουν από κοντά ένα από τους μέντορες.
ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ @ PRINCIPAL ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ @ GAGARIN 205
Tickets: 35,00
EURTICKET HOUSE
Πανεπιστημίου 42 (Εντός Στοάς), Αθήνα,
τηλ. 210 3608366

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Τρεις ροκ σταρ και οι κιθάρες τους


Του Jon Pareles / International Herald Tribune

Τρεις κιθαρίστες μοιράζονται τη σκηνή ενός στούντιο ηχογράφησης συζητώντας για τη μουσική: όργανα, ιδέες, μέθοδοι, φιλοδοξίες, αναμνήσεις, εμπνεύσεις. Το κεντρικό θέμα του μουσικού ντοκιμαντέρ «It Might Get Loud» δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό.
Οι κιθαρίστες αυτοί συμβαίνει να ταυτίζονται με μεγάλες καμπές στην πορεία της ροκ μουσικής, σε διαφορετικές γενιές: ο Τζίμι Πέιτζ των Led Zeppelin, ο Edge των U2 και ο Τζακ Γουάιτ των White Stripes, των Raconteur και των The Dead Weather. Και οι κιθάρες τους βρίσκονται εκεί κοντά για τις στιγμές εκείνες όπου το παίξιμο είναι προτιμότερο από τις εξηγήσεις.
Το φιλμ «It Might Get Loud», παραγωγή της Sony Pictures Classics, που άρχισε να προβάλλεται στις 14 Αυγούστου στη Νέα Υόρκη και στο Λος Αντζελες, εστιάζει στην κιθάρα ως φωνή του μουσικού και στη σύνδεση που έχουν οι τρεις αυτοί κιθαρίστες με τα όργανά τους.

Ως μουσικό ντοκιμαντέρ, είναι ασυνήθιστο: περισσότερο συνειρμικό παρά γραμμικό, περισσότερο ιμπρεσιονιστικό παρά αφηγηματικό. Δεν είναι μια ιστορία της κιθάρας ή οδηγίες για το παίξιμό της, αν και οι μουσικοί θα βρούνε σημεία που θα θέλουν να παρακολουθήσουν προσεκτικά, όπως η πεντάλεπτη σεκάνς με τον Τζίμι Πέιτζ, ο οποίος λέει ότι η μουσική του είναι γεμάτη «φως και σκιά» και δείχνει τι εννοεί παίζοντας το «Ramble On» και εκθέτοντας όλες τις διαβαθμίσεις τρυφερότητας και επιθετικότητας του κομματιού.
Δημιουργικός δρόμος
«Αυτό που κάνει την ταινία διαφορετική δεν είναι όσα περιέχει, αλλά όσα δεν περιέχει», λέει ο σκηνοθέτης της, ο Ντέιβις Γκουγκενχάιμ. «Δεν μιλάμε με πρώην φιλενάδες ή με μέλη των συγκροτημάτων ή με κριτικούς της ροκ. Δεν είναι αναλυτική ταινία ούτε προσπαθεί να κάνει καταλογογράφηση. Η ταινία αφορά τον δημιουργικό δρόμο. Θέλω να μάθω πώς έγραψαν αυτά τα τραγούδια. Οι άνθρωποι αυτοί προσπαθούν να βρουν τη φωνή τους – πώς το κάνουν λοιπόν αυτό;».
Η «συνάντηση κορυφής» των μουσικών, όπως την αποκάλεσε ο σκηνοθέτης, ανήκει στο είδος εκείνο της σοβαρής αισθητικής συζήτησης που οι περιοδεύοντες αστέρες της ροκ σπάνια έχουν την ευκαιρία να κάνουν, στα παρασκήνια ή οπουδήποτε αλλού. Ανταλλάσσουν επαγγελματικές εμπειρίες, μαθαίνουν τραγούδια ο ένας του άλλου και βρίσκουν κοινό έδαφος ή διαφωνούν πολιτισμένα πάνω σε θέματα όπως η χρήση και η κατάχρηση της τεχνολογίας.
Η σύναξη είναι πολλά πράγματα μαζί: jam session, συμπόσιο, επαγγελματική συζήτηση, βιομηχανική κατασκοπεία. Πηγαίνοντας προς τη συνάντηση, ο Τζακ Γουάιτ λέει χαμογελώντας: «Ελπίζω να τους καταφέρω να μου αποκαλύψουν τα κόλπα τους».
Σε μια χαρακτηριστική σκηνή, ο Τζίμι Πέιτζ αρχίζει ξαφνικά να παίζει το «ριφ» κιθάρας από το «Whole Lotta Love» των Ζέπελιν, και οι άλλοι δύο κιθαρίστες τον πλησιάζουν και τον παρακολουθούν με γουρλωμένα μάτια, σαν τους έφηβους φαν της ροκ που ήταν κάποτε και σαν τους παθιασμένους λάτρεις της κιθάρας που εξακολουθούν να είναι.
«Είναι ένα από τα μεγάλα κιθαριστικά σόλο του ροκ εν’ ρολ», μου είπε ο Edge τηλεφωνικά από το σπίτι του στη νότια Γαλλία. «Ακουγα μικρός τους Led Zeppelin και προσπαθούσα να καταλάβω τι κάνει ο άνθρωπος! Ηταν πραγματικά υπέροχο να τον βλέπεις εκεί μπροστά σου να παίζει».
Οι τρεις κιθαρίστες ήταν έξυπνη επιλογή, που βασίστηκε στην αντίθεση. Οι Led Zeppelin μεταστοιχείωσαν το ηλεκτρικό μπλουζ σε εκρηκτικό hard rock και περιπλανήθηκαν σε κελτικά και ανατολίτικα μουσικά μονοπάτια. Σφυρηλάτησαν επίσης το στυλ της μεγα-συναυλίας σε στάδιο, στην πρώτη εκδοχή της του ’70. Οταν ξεκίνησαν οι U2, το 1976, «ήταν μια στιγμή που συνέβαιναν κοσμογονικές αλλαγές στο χώρο της ροκ», λέει ο Edge. «Υποχωρούσαν οι “παλιοί” –ανάμεσά τους οι Led Zeppelin– και έκαναν την έφοδό τους οι “καινούργιοι”, συγκροτήματα όπως οι Clash και οι Krautrock».
Τεχνικά εφέ
Η προσέγγιση του Edge στην κιθάρα απέρριψε εσκεμμένα το μπλουζ και συνδέθηκε χωρίς ενδοιασμούς με τα τεχνικά εφέ. Σε μια σκηνή παίζει το σόλο από το «Elevation», αποκαλύπτοντας ότι ο ήχος είναι τελείως εξαρτημένος από τις ρυθμίσεις στην κονσόλα. «Αυτό που παίζω έχει δευτερεύουσα σημασία σε σχέση με αυτό που βγαίνει από τα ηχεία», λέει γελώντας.
Αυτή η καταβύθιση στην τεχνολογία ανατράπηκε και πάλι από τον Τζακ Γουάιτ, ο οποίος έφτασε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 με το πρωτόγονο μπλουζ-ροκ των White Stripes. Μεγαλώνοντας στο Ντιτρόιτ, ο Γουάιτ κατάφερε να ξανανακαλύψει τα μπλουζ στην εποχή του χιπ χοπ. Στην ταινία, παίζει το απέριττο, πικρό μπλουζ «Grinning in your face» του Σον Χάουζ. Του αρέσουν επίσης οι φτηνές, απλές στην κατασκευή τους κιθάρες.
«Εχω μεγάλες εσωτερικές συγκρούσεις με την τεχνολογία και το πόσο θέλω να την αφήσω να περάσει στον κόσμο της μουσικής», μου είπε μιλώντας σε κινητό τηλέφωνο ενώ το πούλμαν της περιοδείας των Dead Weather έφτανε στο Ντιτρόιτ. «Είναι πολύ δύσκολο να αποφασίσεις ποια σχέση θα έχεις μαζί της, πώς να τη χρησιμοποιήσεις ή πώς να την αγνοήσεις. Νομίζω ότι πρέπει σε μεγάλο μέρος της να την αγνοήσουμε».
Η ταινία δεν εξελίχθηκε σε μάχη ανάμεσα σε στυλ και γενιές. «Ως σκηνοθέτης, θέλεις να βρεις όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορές», μου είπε ο Ντέιβις Γκουγκενχάιμ. «Αυτοί ωστόσο παρέμειναν γοητευμένοι ο ένας από τον άλλο».
«Είναι σαν να συναντάς τους παππούδες σου και τους θείους σου και τα ξαδέλφια σου όταν παίζεις με άλλους μουσικούς, όποιοι κι αν είναι», λέει ο Τζακ Γουάιτ. «Ξέρεις πως ανήκεις στην ίδια οικογένεια. Και υπάρχουν πολλοί δρόμοι να ακολουθήσεις, για να φτάσεις εκεί που θέλεις».

13.9.2009: Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη

Μουσικό Οδοιπορικό στη Γη της Μικρασίας
Ο Χρόνης Αηδονίδης και η Νεκταρία Καραντζή συμμετέχουν, με παραδοσιακό πρόγραμμα, στη μουσική παράσταση "Ιώνιος Αρμονία" (μουσικό οδοιπορικό στη Γη της Μικρασίας).
Η παράσταση είναι βασισμένη στο συνθετικό έργο του Γιώργου Βούκανου και θα πραγματοποιηθεί στο Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη, στο πλαίσιο του 22ου Φεστιβάλ Βύρωνα.
22ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΥΡΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΑΧΩΝ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΙΩΝΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ13 Σεπτεμβρίου 2009ώρα: 20:00Ένα μουσικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο που έθρεψε την Ελλάδα με πολιτισμό, πρόοδο και άσβεστες μνήμες...
Το Ινστιτούτο Τέχνης & Πολιτισμού Melody Spirit οργανώνει και δημιουργεί μια μοναδική πρωτότυπη μουσική συνάντηση καλλιτεχνών και μουσικών σχημάτων για να ταξιδέψουμε όλοι μαζί στην αιώνια μουσική παράδοση της Γης της Μικρασίας.
Η πολυδιάστατη αυτή μουσική παράσταση φιλοδοξεί να παρουσιάσει με πρωτότυπο και αυθεντικό τρόπο στοιχεία της Γης της Ιωνίας, της Μικρασιατικής Γης και του Ελληνισμού, από την αρχαιότητα έως σήμερα.Η παράσταση θα σταθεί σε μουσικές μνήμες από την αρχαιότητα, το Βυζάντιο, την ακριτική δημοτική και Αιγαιοπελαγίτικη παράδοση. Θα παρουσιαστούν μνήμες της
Ανατολής αλλά και σημαντικοί σταθμοί από το ρεμπέτικο της προσφυγιάς και του πόνου.
Σύνθεση - Ενορχήστρωση: Γιώργος Βούκανος
Κείμενα - Στίχοι: Μαίρη Βούκανου
Σκηνοθεσία - Σενάριο: Γιάννης Βόγλης
Video: Άλκης Ζερβός
Διεύθυνση Μουσικών Συνόλων: Ελευθέριος Καλκάνης
Αφήγηση: Γιάννης Βόγλης
Σολίστ Απολλώνιας Λύρας: Μιχάλης Καραβασίλης
Συμμετέχουν: Κώστας Μακεδόνας, Μαριώ, Χρόνης Αηδονίδης, Νίνα Λοτσάρη, Νεκταρία Καραντζή, Άντα Αθανασοπούλου, Ανδρέας Σμυρνάκης, Ανδρέας Ιωακείμ, Γιώργος Βούκανος, Χρίστος Τσιαμούλης και MelodyChamberOrchestra υπό την διεύθυνση του Ελευθέριου Καλκάνη, Μελώδιον, Παραδοσιακό Συγκρότημα με τον Χρίστο Τσιαμούλη Μέλος Ανατολικόν, Βυζαντινός Χορός υπό την διεύθυνση του Αναστάσιου Βασιλόπουλου, MelodyVoices, φωνητικό σύνολο με την διδασκαλία της Χριστίνας Βαρσάμης Κούκνης

Ημερομηνία:
Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2009
Ώρα:
8:00 μ.μ. - 10:30 μ.μ.
Τοποθεσία:
Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη

Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

WILLARD GRANT CONSPIRACY

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009 [DOORS OPEN @ 21:00]@ RODEO CLUB
Αγαπημένο γκρουπ των απανταχού μουσικοκριτικών και ψαγμένων μουσικόφιλων και με μια εξαιρετική δισκογραφία στο ενεργητικό το ς που σε μόνιμη βάση έχει να επιδείξει άλμπουμ στις λίστες με τα καλύτερα κάθε χρονιάς, οι Willard Grant Conspiracy έρχονται 1η φορά στην Ελλάδα για ένα και μοναδικό live show. Το ολοκαίνουριο άλμπουμ τους Paper Covers Stone κάνει παγκόσμια πρεμιέρα το φθινόπωρο μέσω της περίφημης Glitterhouse και πιστέψτε μας, σκοτώνει, αποτελώντας ίσως ότι καλύτερο έχει κάνει το σπουδαίο συγκρότημα στην ήδη σημαντική καριέρα του.

Ο Robert Fisher και η μουσική κολεκτίβα του δεσμεύονται για μια νύχτα πνιγμένη στις μυρωδιές της Americana, της εύθραυστης Folk Rock και του εκλεκτικού Post Punk.- ΕΙΣΟΔΟΣ (ΕΝΙΑΙΑ ΤΙΜΗ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ-ΤΑΜΕΙΟ): 22 ΕΥΡΩ- ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΜΕ 25% ΕΚΠΤΩΣΗ (ΜΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ RODEO CLUB)
ΜΑΘΕ/ΔΙΑΒΑΣΕ/AΚΟΥΣΕ/ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑW.G.C.: www.willardgrantconspiracy.com - www.myspace.com/willardgrantconspiracy

Rodeo
Χέυδεν 34, Πλατεία Βικτωρίας

Τηλ: 210 8814702