ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Απόψε πάλι ένα κερί μπροστά στα μάτια μου πεθαίνει....



ΖΩΗ ΜΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ

Απόψε πάλι ένα κερί
μπροστά στα μάτια μου πεθαίνει
κι αν δεν τη κάνω την ευχή
δεν ξέρω τί με περιμένει

Δεν σε μίσησα ζωή
ποτέ δε μίσησα κανέναν
ήσουν για 'μένα πάντα εκεί, με καλοσύνη και στοργή
μα ένα βράδυ με βούλιαξες και 'μένα

Όλα τα λάθη μου έχω πιεί
και τ' όνειρα κάνω γαργάρα
και το μαχαίρι που 'χω εδώ
απόψε μοιάζει με κιθάρα

Σ' ένα δωμάτιο σα κελί
κάποτε είμασταν παρέα
μια μέρα το 'δες φυλακή και με παράτησες τρελή
σφράγισες όλες τις εξόδους να μην έρθω εγώ εκεί
μα να μην έχω ούτε αέρα

ο αέρας έμεινε λειψός
το μυαλό μου δεν σαλεύει
για να σωθεί αυτή η ψυχή
στην παραλία σε γυρεύει

Έτσι με κέρδισες Ζωή
και το τραγούδι μου στ' αφτιά σου έχει σωπάσει
η αναπνοή μου σώθηκε, τα χέρια μου ματώσανε
θα περιμένω όμως εκεί για τη κατάλληλη στιγμή
να νιώσεις πάλι σ' όλα εντάξει και να έρθεις να με βρείς
ν' ανάψεις πάλι ενα κερί και επιτέλους να μου πείς
το παραμύθι που μου 'χεις τάξει......

Ενα κερι κ μια ευχη....Κ ξαφνικα δεν ξερεις...δεν μπορεις ν αποφασισεις...τι απ ολα θες πιο πολυ.....Σε ποια επιθυμια να θυσιασεις μια ευχη καθε φορα????
Δεν ευχηθηκες ποτε κατι χειροπιαστο....Δεν μετανοιωσες για οσα λαθη εκανες..Μονο για οσα δεν ειπες κ δεν εδωσες...
Δεν μισησες.....Πονεσες....Βουλιαξες χιλιες φορες κ εμεινες χωρις ανασες.....Ακομα παλευεις να ξεφυγεις απ οσα θα θελες να κανεις κ δεν εκανες!
Μια ελπιδα πως ισως να εχεις ακομα μια ευχη να θυσιασεις.....Μην μπορωντας να πιστεψεις πως οι ευκαιριες τελειωνουν καποτε!Κ ετσι εστω κ χωρις ανασες ..χωρις φως...χωρις .....χωρις τιποτα...μονο μια καθαρη ψυχη....περιμενεις ν αναψει ακομα ενα κερι..να κανεις ακομα μια ευχη....ισως κ οχι...ισως να περιμενεις μονο ενα χερι να διωξει μακρυα τα σκοταδια σου ..... να ζωντανεψει το ονειρο.....να ξανακουσεις οσα εχει να σου πει σαν ομορφο παραμυθι...αλλα ...παλι.....δεν εισαι σιγουρος (κ δεν σε νοιαζει κιολας) αν το παραμυθι θα χει ομορφο τελος......

Καποιος καποτε μου χαρισε ενα μαχαιρι με μια μικρη τοση δα καρτουλα που εγραφε :
ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ Κ ΣΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ....

Ηταν τα γενεθλια μου!! Φυσωντας εκεινη τη νυχτα το κερι δεν εκανα ευχη...Κ με το μαχαιρι εκεινο δεν εκοψα ποτε τιποτα!!
Βλεπεις...η ευχη που θα εκανα ειχε ενα κοινο μ αυτα που θα εκοβε το μαχαιρι :
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΧΑΝ ΑΜΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ.....Κ ΔΕΝ Θ ΑΛΛΑΖΑΝ ΠΟΤΕ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου