ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Μοιάζεις μπαρούτι που το λύγισε η βροχή.......

/
ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ

ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΣΑΪΤΕΣ

Βαριές κουβέντες μα ο τόπος ελαφρύς.
Παλιό γραμμόφωνο διαβάζει τη ζωή σου.
Φώτα χλωμά - φτηνό ρακί
που ηρεμούν και ξεθωριάζουν την οργή σου.

Και είμαι εγώ και είσαι εσύ
και μοιάζουμε με χάρτινες σαίτες,
που έχουν καρφώσει για καλά, στην οροφή του σινεμά,
κάποιοι αλήτες,
που έχουν καρφώσει για καλά...
κάποιοι αλήτες.

Μοιάζεις μπαρούτι που το λύγισε η βροχή
και ξέρεις βρέχει δυνατά τούτες τις ώρες
κι όσοι αγαπούν - τόσοι μισούν -
άμα δε μάθουν να παλεύουν με τις μπόρες.

Και είμαι εγώ...

Στενεύει η μέρα και το πέρασμα στενό,
σαν καρβουνιάρικο σαλπάρει από το Λαύριο.
Τζάμπα μαγκιά - φτηνή πουστιά
πουλάω σήμερα για να τη βγάλω αύριο.

Μα μη φοβάσαι, σε προσέχει ο θεός
Σου'χει κρατήσει για το μέλλον σου καβάτζα,
όμως θα τρέμεις μια ζωή
μη σου ξεπλύνουνε τα όνειρα στη λάντζα.

Και είμαι εγώ...

Ειναι ο φοβος πως θα σου παρουν τα ονειρα σου ! Ειναι ολα εκεινα που αλλοιωσαν της ψυχης σου τα χρωματα!Ειναι που οταν κλεινεις τα ματια κ κοιτας τη ζωη σου σαν ταινια δεν μπορεις να κοψεις τιποτα!Ολα υπαρχουν εκει!!!Χωρις ψαλιδι!!Χωρις μονταζ!!
Κ ολα τα ομορφα ειναι δυσκολα !!Κ ολα τα δυσκολα θελουν μαχες για να τα κερδισεις!! Αγωνες!!! Ειναι που αν χασεις τη δυναμη της ψυχης σου καμια μαχη δεν μπορεις να διεκδικισεις.......Παλευεις να ξαναβρεις τα χαμενα ονειρα!Τα χαμενα χρωματα!!! Ελπιζεις πως στο τελος κατι θ αλλαξει κ ξαφνικα ολα θα πανε καλα................Αυτη ελπιδα κ ο φοβος μαζι ειναι η συντροφια σου σ ολο το ταξιδι.......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου