ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Αλλάζω απλά ταυτότητα Μπορώ και προσαρμόζομαι...



Εκκρεμότητα - Νατάσσα Μποφιλίου

Μη μου αγχώνεσαι
Δεν το κουνάω απ' τη θέση μου
Αλλάζω απλά ταυτότητα
Μπορώ και προσαρμόζομαι
Κι από άνθρωπος σου σταθερός
Όσο περνάει ο καιρός
Θα γίνομαι εκκρεμότητα

Μη μου αγχώνεσαι
Απλά επιβιβάζομαι
Κι εγώ στη μονιμότητα
Μπορώ και συμβιβάζομαι
Και βλέπω τώρα την ουσία
Στις σχέσεις μόνο η απουσία
κρατά μια σταθερότητα

Ο άνθρωπος σου ο σταθερός
Όσο περνάει ο καιρός
θα γίνεται εκκρεμότητα.

Προσαρμογη...Συμβιβασμος.....
Αλλαζω σχημα κ μορφη ως αλλος χαμελαιοντας για να ταιριαζω στο δικο σας συμπαν...Στα παραμυθακια σας να μαι φιλικη συμμετοχη.....Αλλαζω για να εχω εναν ρολο στα εργα σας.....Ενα ψεμα κ εγω στην ψευτικη πραγματικοτητα σας......
.........Ομως δεν ειμαι ΕΓΩ!!!! Δεν ειμαι εγω πια.................
Δεν θελω να ειμαι αυτη που ΠΡΕΠΕΙ να της πειτε "καλημερα" !!! Δεν θελω να ειμαι αυτη που ΠΡΕΠΕΙ να σας χαμογελασει!!!Δεν θελω να ειμαι αυτη που ΠΡΕΠΕΙ να ανεχτειτε!!!!
Δεν θελω ν αλλαζω για να συνεχιζω να ειμαι ενας απο εσας!!!!
ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ....ΟΧΙ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΝΕΝΟΣ......................Προτιμω.....να μην ειμαι καθολου.............πουθενα............τιποτα........τελος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου