ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Θα 'θελα να ευχαριστήσω όσους μ' άκουσαν.....



ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ - ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ

Θα 'θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που στο τοίχο μου τα βράδια βρίσκω γράμματα.
Θα 'θελα να ευχαριστήσω όσους μ' άκουσαν,
μα και αυτούς που για ένα πείσμα με παράτησαν.

Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε
και όσα μου 'χε μαζεμένα δεν θυμήθηκε.
Θα 'θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται,
τη ρημάδα τη ζωή μου που μ' ανέχεται.

Θα 'θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που μου στέλνουν ραβασάκια στα χαλάσματα.
Τους αλήτες στις πλατείες και τις ντίβες τους.
Και όσους πέρασα στο δρόμο από δίπλα τους.

Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε
και όσα μου 'χε μαζεμένα δεν θυμήθηκε.
Θα 'θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται,
τη ρημάδα τη ζωή μου που μ' ανέχεται.

Θα 'θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται,
τη ρημάδα τη ζωή που μ' ανέχεται.

Θα 'θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που στο τοίχο μου τα βράδια βρίσκω γράμματα.
Θα 'θελα να ευχαριστήσω όσους μ' άκουσαν,
μα και αυτούς που για ένα βράδυ με παράτησαν.

Επεσα τυχαια πανω του κ ειπα να το παρω να πιαστω απο πανω του κ να .....
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Η Σ Ω.........
.....Εκεινους που μ εκαναν να κλαψω γιατι χωρις αυτους δεν θα ειχα καταλαβει την αξια του γελιου ...
....Εκεινους που ματωσαν την ψυχη μου .......που μου εμαθαν να μην πληγωνω...........
...Εκεινους που μ εκαναν να γελασω γιατι χωρις αυτους δεν θα ειχα νοιωσει τη λυτρωση απ το κλαμα......
...Εκεινους που ηρθαν στη ζωη μου κ εφυγαν .... για τις στιγμες που μου χαρισαν ...για τις αναμνησεις....
...Εκεινους που μοιραστηκαν μαζι μου τις ασχημες μου ωρες κ εκεινους που δεν τις αντεξαν κ μου γυρισαν την πλατη ..
...Εκεινους που μ εκαναν να διακρινω το ψεμα ...να απολαμβανω τη γαληνη της αληθειας.....
...Εκεινες τις νυχτες που η μοναξια μου με οδηγησε σε αληθειες που ο οχλος δν μ αφηνε να τις δω......
Θα θελα να ευχαριστησω τη ζωη μου για ολες τις αναπαντεχες εκπληξεις της.....
....ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ..που υπηρξες .......................
.....................Τη σιωπη μου που σας μιλαει ..ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΤΕ......................ΘΑ ΘΕΛΑ...................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου