ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Λένε ότι άμα το πιστέψεις κάποτε ανοίγουν οι ουρανοί.......


Παύλος Παυλίδης - Περιμένω

Λένε ότι άμα το πιστέψεις κάποτε ανοίγουν οι ουρανοί
κάτι νύχτες σαν αυτή,με το βλέμμα καρφωμένο
βλέπω κάτι αεροπλάνα σαν σκιές στου γαλαξία τη γραμμή.
Δεν πειράζει μου αρκεί και μπορώ να περιμένω.

Οι παλιές φωτογραφίες σαν νησιά στου χρόνου τον ωκεανό
τις κοιτάζω και απορώ πάλι δεν καταλαβαίνω.
Πώς χωράει τόση αγάπη σε μια εικόνα και με βρίσκει πάλι εδώ
να κοιτάω το κενό που χορεύει ασημένιο.

Οι παλιές φωτογραφίες σαν σκυλιά μέσα σε τούνελ σκοτεινό
περιμένουν να φανώ, με ακούνε που ανασαίνω.
Προχωράω μες στο σκοτάδι,μου ορμάνε και ξεσκίζουν το κενό,
τον παλιό μου εαυτό, ήρθε η ώρα να πηγαίνω.

Λένε ότι άμα το πιστέψεις κάποτε ανοίγουν οι ουρανοί
κάτι νύχτες σαν αυτή με το βλέμμα καρφωμένο,
βλέπω πάλι αεροπλάνα σαν σκιές στου γαλαξία τη γραμμή.
Δεν πειράζει μου αρκεί, μου αρκεί που περιμένω.

Δεν ξερω αν αξιζει παντα να περιμενεις ..κ τι......Να ελπιζεις πως ολα καποτε θ αλλαξουν ...Πως τα ονειρα σου θα ζωντανεψουν ...Πως το παρελθον θα παψει να ζει κατω απ την ιδια στεγη μ εσενα ....Δεν ξερεις ποση αντοχη μπορει να εχεις...κ αν καποτε θα ζεις κ εσυ .............
.Ειναι πως αποκοβεσαι απ το παρον κ υπαρχεις μονο σαν φαντασμα του δικου σου χτες....Κ αν καποτε ξεφυγεις απ αυτο ολα θα ειναι αλλιως........ισως....τοτε να εισαι αλλιως κ εσυ ....να εισαι αλλος κ οχι αυτος που ζουσε χτες.....
Κ αν οπως λενε οταν πιστευεις σε κατι πολυ ...αν θες κατι μ ολη σου την ψυχη το συμπαν συνομωτει για την πραγματοποιηση του ονειρου.......Αν ειναι ετσι ......ΤΟΤΕ ΝΑΙ.....ΤΟΤΕ ΠΕΣ : ........ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ,ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ................
ΙΣΩΣ Κ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ...ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ...ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου