ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Please don't tell me lies.........


 

  Scars of Tears - Broken Glass

 Well, keep this moment alive
Fight with the ghost of time
Leave, dead your promises
I don't wanna fall again

Feel like a broken glass
Kill, everything I've lost
Time to forget my past and go on

When I was fall asleep I dreamed of your love
While I was dreaming I saw our perfect life
Living in a paradise
What s this red inside your eyes
Please don't tell me lies

Thoughts turn my lights off
Hope, you have taken all
Love, what is all about
Tell me now

Feel like a broken glass
Kill, everything I've lost
Time to forget my past and go on

When I was falling asleep I dreamed of your love
While I was dreaming I saw our perfect life
Living in a paradise
What s this red inside your eyes
Please don't tell me lies

Δεν ξερω ποσο ευκολο ..ποσο εφικτο ειναι να αφηνεις το παρελθον σου πισω κ να προχωρας..Ποσο ευκολο ειναι να διαγραφεις ...Ειναι πολλες εκεινες οι φορες που εχω πει πως θα θελα να ειχα επιλεκτικη μνημη !!! Να θυμαμαι μονο εκεινα που θελω!!!!Τελικα ισως να μην ειναι αυτο το ζητουμενο! Ισως στο μυαλλο μου να φαινεται αυτο πιθανοτερο απο εκεινο που πραγματικα θελω....Θα θελα λοιπον εκεινα τα βαρεια που κουβαλαω  ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΕΙ! Οχι να μην τα θυμαμαι αλλα απλα ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ !! Ολα αυτα που πονανε ειναι σαν πετρα που επεσε στην ψυχη μου κ τη ραγισε....FEEL LIKE A BROKEN GLASS.....κ σαν σπασμενο γυαλι που δεν ξανακολλαει ετσι κ αυτη προχωραει ετσι σπασμενη ραγισμενη ....μη χανοντας ομως καμια απ τις αναμνησεις...................κ δεν ειμαι καθολου σιγουρη πως στην ουσια κανει προσπαθειες να ξεχασει ..Αφου οσα παλευει να διαγραψει απ τη μνημη ειναι τα ιδια εκεινα που ονειρευεται καθε νυχτα............Κ  οσα ψεματα κ αν μου πεις εγω γνωριζω την αληθεια μου .............................την εχω μεσα μου καθε νυχτα που ελευθερωνομαι .............................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου