ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Το DNA συρραφή νεκρών στιγμών στην παραλία το κοχύλι μας ξεβάφει...



Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος - Ισαάκ Σούσης - Ταυτότητα 

 Πως με αφήνει μία μάσκα αδειανή
το πέταγμά σου απ' το κορμί μου ως τ'αστέρια
Πώς με αφήνει μ' άδεια χέρια, άδεια φωνή
στων δημοσίων τελετών τα χασομέρια
κι είναι του μόχθου μου ο αγώνας βλοσυρός
να κλιμακώνει τις δυσάρεστες ειδήσεις
Και νιώθω άτυχος μαζί και τυχερός
που με ξεχώρισες προτού να με αφήσεις
Και νευρικά όπως σκαλίζουν τις βροχές
τα δαχτυλά σου στη ζωή μου βουτηγμένα
Κάποια ευχή και μία απ'όλες τις πληγές
και μια ταυτότητα θα δώσουν και σε μένα
Κι αφού δεν έχω τώρα που να βασιστώ
παρά μονάχα τη σειρά μου να κρατήσω
Σαν πεθαμένος Φαραώ θα στολιστώ
στο κυριακάτικο τραπέζι πριν καθίσω
Και νευρικά όπως σκαλίζουν τις βροχές
τα δαχτυλά σου στη ζωή μου βουτηγμένα
κάποια ευχή και μια απ'όλες τις πληγές
και μια ταυτότητα θα δώσουν και σε μένα
Αν χαμηλώσουνε οι τόνοι θα στο πω
είναι πλαστά όσα η ταυτότητα αναγράφει
Το DNA συρραφή νεκρών στιγμών
στην παραλία το κοχύλι μας ξεβάφει...

Και προχωραει η ζωη ..Αμαξα τρελλων αφηνιασμενων αλογων σε μια κουρσα αγνωστου επαθλου ...

Και χανεις εκεινους που νομιζες δικους σου κ ερχονται αλλοι κ ακουμπας τις υστατες νομιζεις καθε φορα ελπιδες σου .,...Κ καθε φορα πιο μονος ..συνεχιζεις μη γνωριζοντας που θα σταματησεις!!Ποτε θα νοιωσεις το αγγιγμα της κορδελας του τερματισμου !!

Κ ολα οσα θαρρουσες πως ηταν δικα σου ξενα κεντηδια σε δανεικο καμβα!!! Κ καθε φορα λες ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ...ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Κ ΑΥΤΟ. Κ αναρρωτιεσαι πως θα ηταν αν δεν εχανες ποτε?Αν δεν βιωνες τις απουσιες αν δεν ματωνες στις πτωσεις σου ............Κ πως θα ενοιωθα το φευγιο αν δεν ειχα ζησει τον ερχομο??? Κ οσοι περνανε θελουν ενα ονομα κ ενα χαρακτηρα να μου αποδωσουν !!Κ αναγραφουν οι αρχες στην ταυτοτητα στοιχεια για να σε ξεχωριζουν ...μα τι με νοιαζουν εμενα αυτα τα δανεισμενα απ τη γεννα μου στοιχεια...Λες κ αυτα ειμαι εγω...ΟΧΙ. Εγω ειμαι αυτο που αγαπησες που μισησες που λατρεψες που σιχαθηκες που φοβηθηκες που εκλαψες κ γελασες ..................Εγω ειμαι εκεινο που παλεψα να σου κρυψω κ εκεινο που εγινα για σενα χωρις να προλαβεις να μου το ζητησεις! Εγω ειμαι κατι αλλο ..............κ μην προσπαθεις σ ενα ονομα ..σε μια ταυτοτητα να με κλεισεις..........ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ .......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου