ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

αν έχω θερίσει τις σκιές στα σιωπηλά, μου απομένει η λέξη.





Καταρχήν - Διάφανα Κρίνα 

 Αν έχω χάσει τη ζωή, το χρόνο, όλα
όσα έριξα, σαν δαχτυλίδι στο νερό,
αν έχω χάσει τη φωνή μες στ αγριόχορτα,
μου απομένει η λέξη.

Αν έχω υποφέρει για τη δίψα, την πείνα, κι όλα
όσα ήταν δικά μου και κατάντησα ένα τίποτα,
αν έχω θερίσει τις σκιές στα σιωπηλά,
μου απομένει η λέξη.

Αν άνοιξα τα χείλη για να δω το πρόσωπο
το τρομερό και το καθάριο της πατρίδας μου,
αν άνοιξα τα χείλη μέχρι να τα σκίσω,
μου απομένει η λέξη.

μουσικη: Διάφανα Κρίνα
στιχοι: Blas de Otero

 

 λεξεις ..ολα λεξεις.κ ολες αδειες.δεν ξερω ποιες ειναι οι σωστες ουτε αν υπαρχουν τετοιες. κ αν υπαρχουν μαλλον επειδη εγω δεν τις ξερω ειναι συγκεντρωμενες σ ενα αλλο λεξιλογιο που εγω δεν το διδαχτηκα ποτε η ειχα κανει κοπανα σ εκεινα τ μαθηματα.
κραταω ομως ακομα εκεινες τις λεξεις που θυμαμαι ν μν ειπωθηκαν ποτε. τις κραταω κρυμμενες καλα .ν μην τις καψει αυτος ο σιχαμενος ηλιος που ποτε δεν αγαπησα. αυτος ο σιχαμενος ηλιος που παντα ηθελε ν τρυπωνει στη ζωη μου κ ν μ δειχνει εκεινα που δεν ηθελα ν θυμαμαι. εκεινα που δεν ηθελα ν εχουν γινει .εκεινα ολα που φοβομουν .
αρχη μου ν γραφω χωρις ν διαβαζω μετα οσα εγραψα.
κ οσες φορες τ εκανα τ αποτελεσμα ηταν καταστρεπτικο γ οσα ειχα γραψει . τ σβηνα ολα .
κ αρχιζα απ την αρχη .δεν μ νοιαζει η ροη του λογου ουτε η συνεχεια ουτε η ορθη απεικονιση ουτε...τπτ
δεν ακουω ν μου υπαγορευει κανεις.απλα αφηνομαι.μιλαω μ εμενα.
ξεδιπλωνουν ολα τοσο ευκολα τωρα.ολα μου τα κουβαρια.οπως τοτε.τοτε που δεν εγραφα ...ουτε μιλουσα....δεν χρειαζοταν.......τωρα παλι δεν μιλαω ....παλι δεν χρειαζεται νομιζω .....................κ εκεινες τις λεξεις τις ανειπωτες μαλλον δεν θ τις πει κανεις ποτε ουτε κανεις θ τις ακουσει
μονο λεξεις ..που απομενουν στ αζητητα....και..αρωματα...μυρωδιες....γευσεις.....αναμνησεις..ονειρα.......συναισθηματα.................................χωθειτε παλι εκει που ησασταν κρυμμενα .........γρηγορα...ο ηλιος ειναι πολυ καυτος κ θ γινεται σταχτη.............................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου