ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

να γκρεμιστούνε τα όνειρά μου για να τα ξαναονειρευτώ.....να σταματήσω κάθε ρολόι το χρόνο μου να ξαναβρώ................



Υπόγεια ρεύματα - Θέλω να χάσω τον εαυτό μου


Θέλω να χάσω τον εαυτό μου
για να μπορέσω να τον βρω

Να γκρεμιστούνε τα όνειρά μου
για να τα ξαναονειρευτώ

Να `ρχετ’ η νύχτα στη ζωή μου
για ν’ ανασαίνω με το φως

Να με πληγώνει η επιστροφή μου
μα πάντα πίσω να γυρνώ

Θέλω ν’ αλλάξω αυτή την πόλη
για να μπορώ σ’ αυτήν να ζω

Να σταματήσω κάθε ρολόι
το χρόνο μου να ξαναβρώ


Να ..σημερα !! Σημερα που γιορταζω μια ευχη !!Ατοπη κ μη πραγματοποιησιμη!!!!!!!!!!! ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
Να αλλαξω τα στανταρ της ζωης μου!!! Να γυρισω πισω να εξαγορασω τις μοιρες !!Να μου δωθουν αλλες ευκαιριες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΡΙΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οσες φορες κ αν γυριζα πισω τα ιδια λαθη θα εκανα !! Κ σιγα μην μαθαινα ποτε !!!!!!!!!!!!! Ισως να μπορουσα βεβαια να αποφυγω ..........ΜΠΑ!!! Τα ασχημα ισως παλι να ερχονταν να με βρουν εκει που θα κοιμομουν ησυχα στα σκοταδια μου !!!Και τα ομορφα ισως να μην ηταν το ιδιο ομορφα αν δεν υπηρχαν τα ασχημα!!!!! Παλι τα ιδια πηγαινε ελα γινονται!!!!!!!!!!!! Με τον χαμενο μου εαυτο παρεα παλι τα ιδια θα εψαχνα!! 
Θα θελα ομως να γυριζα πισω για αλλους λογους!!Θα θελα να ζησω ξανα απ την αρχη εκεινα που χαθηκαν ..να συναντουσα ξανα εκεινους που χαθηκαν....Να μπορουσα να πω λογια που ποτε δεν ειπα!!!!!
Κ αν αλλαζα τον εαυτο μου ..την πολη ...τα προσωπα της ζωης μου .....τοτε δεν θα ημουν πια εγω !!!!!!!! 
Θα θελα παλι να ονειρευομουν εκεινα που πια δεν τολμω ουτε στα ονειρα να συνανταω!!!
Και ..ναι ...θα θελα να κανω την πολη μου οπως ηταν τοτε....κ μετα???Μετα τι????Παλι θ αλλαζε κ θα γινοταν οπως ειναι τωρα....Τωρα που την λεμε ασχημη αλλα εγω την αγαπαω............
Δεν ξερω αληθεια τι θ αλλαζα......Ισως το μονο που θ αλλαζα να ηταν ...ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΜΟΥ.  θΑ ΞΥΠΝΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΕΡΘΟΥΝ !!!!!!!!!!!!!!!  ΟΜΩΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΟΣ Θ ΑΓΑΠΟΥΣΑ Κ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΛΑΜΑ Θ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΣΑ Κ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΙΣΜΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΟΝΤΡΑ ....................Κ ΑΣ ΜΗΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΛΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ....................................ΘΑ Μ ΕΧΑΝΑ Κ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΑ ΕΔΩ........ΠΑΛΙ .........................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου