ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013



Εγώ κι εσύ μαζί!!!!

Εγώ κι εσύ μαζί.
Όταν η τύχη σου θα `ναι φευγάτη,
και συ μακρυά απ’ το ζεστό σου κρεβάτι,
Τότε θυμήσου τη χρυσή συμβουλή.
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Εγώ κι εσύ μαζί.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βάσανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Μπορείς αν θες
να βρεις πιο έξυπνους φίλους,
Να `ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί.
Μπορείς!!!
Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη,
δε θα στη δώσει φιλαράκο κανείς...

Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια,
και η φιλία μας θα μένει αιώνια,
Είναι γραπτό μας μοίρα κοινή...
Εγώ κι εσύ μαζί!
Εγώ κι εσύ μαζί!
Εγώ κι εσύ μαζί...!

Σημερα θα μου επιτρεψετε να αφιερωσω την καθε λεξη μου στο ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
Αγαπημενο μου γιορταζεις σημερα κ εγω ειμαι μακρυα σου ...οπως παντα αλλωστε.....Προσπαθω με μουσικες κ λεξεις να σου πω ποσο σημαντικη εισαι για μενα! Ποσο τυχερη νοιωθω που σ εχω!!!Οκτωμβρη του 2011 σε γνωρισα..θυμασαι??
Απο τοτε εχω ζησει μαζι σου τοσα πολλα που δεν ξερω αν θα τα ζουσαμε αν ειμασταν κοντα............ΦΟΒΟ...ΑΓΩΝΙΑ...μην μου παθεις τιποτα τοτε.....ΧΑΡΑ....με καθε χαρα σου ....ΛΥΠΗ με καθε σου λυπη..........ΟΝΕΙΡΟ με καθε σου ονειρο...........
Ολα μαζι...Ολα μοιρασμενα.....Μαζι σου ολα ειναι πιο ευκολα..........Μαζι σου το δακρυ γινεται γελιο ..........Μαζι σου τα συννεφα φευγουν ............
Νομιζω πως δεν υπαρχουν αλλες λεξεις να σου πω...Σημερα ομως που γιορταζεις θελω να μου κανεις ενα δωρο (Η ΓΑΙΔΟΥΡΑ ,ε???? χαχαχαχαχα)  !!!!!!!!
Σημερα θελω να μου χαρισεις κατι πολυ ακριβο!!Κατι πολυτιμο!!!!!!!! 
Ενα σου ΧΑΜΟΓΕΛΟ.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σ ΑΓΑΠΑΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  <3 br="">


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου