ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Miss You...........



Trentemoller - Miss You

....................................................................................................................
..............................................................
.........
...................................................................................................................................
.............................................
...
..........................

Συγνωμη για την παρατυπια ....ναι σωστα ειδατε....δεν εχει στιχους....
.....Μονο τιτλο.....
...........................MISS YOU..............
Ακολουθωντας τη μελωδια σκεφτομαι ...θυμαμαι ....αναπολω.............πηγαινω μπρος - πισω στο χρονο....Σκαλιζω τα σημαδια του...Μετραω οσα μου χει κλεψει...Κ οσα μου χει χαρισει...Αφηνοντας τη σκεψη ελευθερη ........σε συνανταω φιλαρακι μου .........Για ακομα μια φορα εχω τοσα να σου πω που ποτε δεν θ ακουσεις.......θελω αλλα τοσα να μου πεις που ποτε δεν μου πες....
Για αλλη μια νυχτα η "κουβεντα μας" παλι στα ιδια θα καταληξει.......Μ ενα ΓΙΑΤΙ εγω ...κ ενα χαμογελο σιωπης εσυ...........Κ οταν τελειωσει η μουσικη δεν θα εισαι εδω ...........κ εγω δεν θα σε ρωταω τιποτα....Ξανα βυθισμενοι σε μια φλυαρη σιωπη..................................................................................................................................................................................καληνυχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου