ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Χειρότερο και από βρισιά Τα λέμε... Άκου κάτι αληθινό: "Αγάπη μου αντίο,πονάω... ...γαμώτο"



Τα λέμε...
Ελεωνόρα Ζουγανέλη

Αγαπημένε,
η ζωή κυλάει σαν ποτάμι
Πίνει απ' τα δάκρυα βροχή
μα στάζει σε ένα τζάμι

Πες μου τι σημαίνει "τα λέμε"
φεύγουν για πάντα οι στιγμές με ότι καίμε
Τα λέμε...
Τόσο γενική αυτή η φράση
Ταιριάζει τέλεια στην κρύα σου στάση
Τα λέμε...

Να αγκαλιαστούμε τελευταία φορά
Να κλαίμε...

Μπάσταρδε πονάνε οι λέξεις
εγώ πεθαίνω και εσύ θέλεις να παίξεις
Γαμώτο!
Ποιος σου 'χει μάθει να σκοτώνεις με ψέμα
σκληρούς ανθρώπους να πατάς σαν εμένα
Χειρότερο και από βρισιά
Τα λέμε...
Έπρεπε απλά να πεις
Αντίο...

Πόση υποκρισία γλυτώνεις
Θέλει να έχεις ψυχή να πληγώνεις
Τα λέμε...
Είναι της καρδιάς μου απορία
Ανωτερότητα δε θέλω καμία
Κυλιέμαι...

Νομίζεις πέφτω χαμηλά μα εγώ
τιμάω το τέλος και νιώθω

Μπάσταρδε πονάνε οι λέξεις
Εγώ πεθαίνω και εσύ θέλεις να παίξεις
Γαμώτο!
Ποιος σου 'χει μάθει να σκοτώνεις με ψέμα
Σκληρούς ανθρώπους να πατάς σαν εμένα
Χειρότερο και από βρισιά
Τα λέμε...

Έπρεπε απλά να πεις
Αντίο, τελειώσαμε, φύγε!
Μην τολμήσεις να με βρεις ξανά
Δεν τα λέμε πια ποτέ
Θέλω μόνο να ξεχάσω

Μπάσταρδε πονάνε οι λέξεις
Εγώ πεθαίνω και εσύ θέλεις να παίξεις
Γαμώτο!
Χειρότερο και από βρισιά
Τα λέμε...
Άκου κάτι αληθινό:
"Αγάπη μου αντίο,πονάω...
...γαμώτο"

Ειναι πιο ευκολο λοιπον να κουκουλωνεις τις αληθειες ..Να τις τυλιγεις με ομορφα ψεματα!!! Να χρυσωνεις το χαπι ....!!!!!! Νομιζεις πως ετσι προκαλεις λιγοτερο πονο!!!Πως ετσι κερδιζεις εδαφος...πως παιρνει παραταση το φανερωμα της αληθειας....
ΟΧΙ!! Δεν ειναι ετσι .....Πες το οπως ειναι κ ας ποναει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μην προσπαθεις να χαιδεψεις τις πληγες που εσυ εχεις ανοιξει !!! Πονανε ακομα πιο πολυ!!!!!!!!!!!!
Δεν αλλαζει η αληθεια οσο κ αν την σκεπαζεις!!!!Χαρτια ιλουστρασιον δεν φτανουν να την μεταμορφωσουν .......Ειναι σκληρη....παγωμενη αλλα ειναι η αληθεια.........
Πες την λοιπον !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ισως ετσι τουλαχιστον φανεις εστω κ στο τελος καπως περισσοτερο ανθρωπινος.......Δειξε λιγο σεβασμο στα δικα σου συναισθηματα...μην φοβασαι..........μην φοβασαι να δειξεις την ανθρωπινη πλευρα σου ,..εστω κ αν ειναι λιγο πριν το τελος.................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου