ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Ο ΦΙΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ: Με θίγουν προσωπικά...

Αθήνα 10 Ιουνίου 2012

Με θίγουν προσωπικά σαν Παντελή Θαλασσινό, αλλά και σαν καλλιτεχνη, δημοσιεύματα ανώνυμα σε blogs, του τύπου, "Πόσα θα πάρει ο Θαλασσινός, απο τη συναυλία στο Κερατσίνι;", κι οτι "Είναι χρηματοδότης, του Αρη Αμφιάλης, και η αντιδήμαρχος, του κανονίζει συναυλία, για να πάρει τα λεφτά του πίσω" !!!....

Επειδή, δε θα μπώ στο χορό του "σού΄πα - μού΄πες", και επειδή κατανοώ τον πόνο των απλήρωτων υπαλλήλων του Δήμου Κερατσινίου -Δραπετσώνας, θεωρώντας, ότι είμαι πάντα μαζί τους, και επειδή ποτέ δε θα αξίωνα ανταπόδοση σε πράγματα που κάνω με την ψυχή μου, δε θέλω να εμφανιστω στη συναυλία, της 16ης Ιουνίου, για τη διεκδίκηση του χώρου των Λιπασμάτων.
Εξ άλλου ποτε δεν υπέγραψα καμιά συμφωνία, ούτε ήρθε σε μένα η έγκριση απ' την Περιφέρεια, σε πρόταση που κάναμε με ποσό 10.000 ευρώ, (αναφέρω το ποσόν της προσφοράς μας, που περιλαμβανει αμοιβές 14 συνεργατών μου, και της ηχητικής εγκατάστασης γιατι ακουστηκαν ποσά μεχρι και 40.000 ευρώ)..!! Το ποσό της προσφοράς για όσους γνωρίζουν, είναι στοιχειωδώς χαμηλό.
Φτάσαμε στο σημείο, να αμφισβητούμαι κι εγω, με περισσότερες απο 1000 δωρεάν συναυλίες αλληλεγγύης. Ειμαι του Αφιλοκερδώς, και όχι του “ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ Α.Ε.
Εχω την προσφορα διαθεσιμη, σε όποιον θα ήθελε επωνύμως, να τη δεί!
Δεν υπαναχωρώ απ την αγωνιστική ιδέα της συναυλίας, αλλά δεν θα εμφανιστώ, για τους λόγους που προανέφερα.
Ας με συγχωρέσουν λοιπόν, όσοι θα ήθελαν να είμαι εκεί, ελπίζοντας στο μέλλον, να κάνω μια συναυλία, κάτω απο άλλες συνθήκες, με καθαρά πολιτιστικά κίνητρα, εν καιρώ Ειρήνης, πραγματικής Δημοκρατίας, σε ένα Κράτος Δικαίου, και με Ισότητα σε όλα, για όλους μας!!


Με τιμή


Παντελής Θαλασσινός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου