ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Τον πόνο και την χαρά μου σου δίνω.. Τα πιο τρελά όνειρα μου σου χαρίζω..




ΜΩΒ ΑΣΤΡΟ Ψυχή

Βροχή η σκιά σου ψυχή μου,λυγίζω..
κι όταν μ αφήνεις ψυχή μου,σ'αγγίζω..
και μια για πάντα και μια για πάντα σου χαρίζω..
Τον πόνο και την χαρά μου σου δίνω..
Τα πιο τρελά όνειρα μου σου χαρίζω..
και μια για πάντα και μια για πάντα σε σκορπίζω..
Για τα σημάδια που αφήνεις σε ψάχνω..
και από τις στάχτες σου πάλι σε φτιάχνω ξανά..
Σε φτιάχνω ξανά σε φτιάχνω κι έτσι υπάρχω..
Τα δάκρια σου ψυχή μου ματώνουν την χαρά..
Κι όταν αυτά μ αγγίζουν δεν αναπνέω πια..
Μπρος την σκιά σου ψυχή μου,λυγίζω..
Κι όταν μ αφήνεις ψυχή μου,σαγγίζω

Ερμηνευτε το εσεις οπως θελετε!!Ο καθενας μπορει να δωσει την δικη του ερμηνεια σε καθε στιχο.....Αφηστε τη μελωδια να μπει κ να παρασυρει καθε κυταρρο σας.....
Ψ Υ Χ Η Μ Ο Υ ........
ΨΥΧΗ ΜΟΥ ...που δεν ηξερα πως υπαρχεις..
ΨΥΧΗ ΜΟΥ....που σε τσακιζω οταν θυμαμαι..
ΨΥΧΗ ΜΟΥ...που τα κομματια σου μαζευω για να συνεχισω..
ΨΥΧΗ ΜΟΥ ...που μοιραζομαι μαζι σου τα μαυρα κ τα ασπρα μου...
ΨΥΧΗ ΜΟΥ....που σε νομιζα νεκρη....
ΨΥΧΗ ΜΟΥ....που νομιζα αερικο πως ησουν...αϋλη κ ασωματη......
ΨΥΧΗ ΜΟΥ...που τελικα υπαρχεις κ εισαι εδω.....
ΨΥΧΗ ΜΟΥ...που παιρνεις τα δακρυα μου κ τα κανεις χαμογελα κ ηλιοβασιλεματα κ κοκκους αστεροσκονης.............
ΨΥΧΗ ΜΟΥ.....ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΖΩ........................ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΙΣ ΠΩΣ ΖΩ.....................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου