ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Στο μυαλό είναι ο Στόχος το νου σου ε;


ΥΠΟΝΟΙΑ-ΣΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ)

Καμμιά φορά ανοίγει η πόρτα σιγά σιγά και μπαίνεις.
Φοράς κάτασπρο κουστούμι και λινά παπούτσια.
Σκύβεις βάζεις στοργικά στη χούφτα μου 72 φράγκα και φεύγεις.
Έχω μείνει στη θέση που με άφησες για να με ξαναβρείς.
Όμως πρέπει να έχει περάσει πολύς καιρός γιατί τα νύχια μου μακρύνανε και
οι φίλοι μου με φοβούνται. Κάθε μέρα μαγειρεύω πατάτες
έχω χάσει την φαντασία μου και κάθε
φορά που ακούω "Κατερίνα" τρομάζω. Νομίζω ότι πρέπει να καταδώσω κάποιον.
Έχω φυλάξει κάτι αποκόμματα με κάποιον που λέγανε
πως είσαι εσύ. Ξέρω πως λένε ψέματα οι εφημερίδες,
γιατί γράψανε ότι σου ρίξανε στα πόδια.
Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια.
Στο μυαλό είναι ο Στόχος
το νου σου ε;

Καθε φορα που θελω να ειμαι μονη μου κλεινω τα ματια.Κ απομακρυνομαι.Κ απομονωνομαι.Φευγω μακρυα γιατι φοβαμαι.Κ καθε φορα ειναι οι ιδιες σκιες που μ ακολουθουν κ εκει .Ειναι ολοι μαζι οι παιδικοι μου εφιαλτες που μεγαλωσαν μαζι μου.Κ παντα τρεχουν πιο γρηγορα απο εμενα κ με προλαβαινουν κ βρισκουν παντα την σκοτεινη τρυπα που τρεχω να κρυφτω.Κ εκει που νομιζω πως τους ξεφυγα ερχονται ξανα.Προσπαθουν παντα να με δελεασουν με τεχνασματα να βγω εξω στο φως.Αρνουμαι.Ψαχνω να βρω αλλες κρυψωνες ..μα καθε φορα με βρισκουν....ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ...
Ισως εφυγε κ αυτη γιατι δεν με αντεξε.Γυρευοντας εσενα που ησουν παντα εδω.Μου απλωνες παντα ενα χερι καθαρο κ ζεστο κ με τραβουσες εξω μαζι σου.Ειπαν πολλα για σενα οταν εφυγες.Εγω ομως ξερω.....
Σε ποια τρυπα σκοτεινη να κρυφτω ξανα?Πως να γλυτωσω απ τα χτυπηματα τους?
Ειναι ενστκτωδης αντιδραση οταν ενα χερι σηκωνεται για να μας χτυπησει ..το πρωτο που προσπαθουμε να προστατεψουμε ειναι το κεφαλι.....ΣΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ...Χαχαχαχαχα........Ετσι δεν προστατευεται το μυαλλο ...το κρανιο μονο.....Το μυαλλο δεν το χτυπανε με τα χερια ουτε με οπλα κ ροπαλα...Το μυαλλο το χτυπανε με πιο υπουλους τροπους.Με αορατες συριγγες χυνουν δηλητηριο στα εγκεφαλικα κυταρρα κ τα νεκρωνουν αργα μεθοδικα..ενα-ενα.....αιχμαλωτιζοντας μια-μια τις αισθησεις....Γινεσαι ερμαιο στα χερια τους χωρις πια να εχεις καμια δυνατοτητα αντιδρασης.
Κρατα το μυαλλο σε εγρηγορση ...εχε τα ματια ανοιχτα ακομα κ οταν κοιμασαι.Εχε το νου σου ..........Κ οταν ακους το ονομα σου να ηχει στον αερα μαθε να μην απαντας.Τρομαζεις γιατι ακομα λειτουργει το ενστικτο.........Γινεσαι ενα μικρο κομματι στο παζλ τους.......ΞΥΠΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου