ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Είναι ο χειρότερος εχθρός, της φυλακής μου ξεναγός



Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ (ΠΡΑΣΣΕΙΝ-ΑΛΟΓΑ)

Αυτός μονάχα ξέρει, πώς να με γονατίσει
πώς να με καταστρέψει, πώς να με παραλύσει
Αυτός που πάντα βλέπω, μπροστά στο πρόσωπο μου
κρυφά το νήμα κόβει, μες τον λαβύρινθο μου

Είναι ο χειρότερος εχθρός, της φυλακής μου ξεναγός

Αυτός που τριγυρνάει, στα σκοτεινά μου μέρη
στα άδυτα του μυαλού μου και τις πληγές μου ξέρει
Αυτός στον καθρέφτη συνέχεια με κοιτάει
τη λογική μου κλέβει και πάνω της ξεσπάει

Αυτός που πολεμάω, χωρίς να τον κερδίζω
που κλείνει κάθε δρόμο και στο κενό βαδίζω
Αυτός που μαστιγώνει κάθε αναπνοή μου
το χέρι που με πνίγει και η καταστροφή μου

Είναι χειρότερος εχθρός, της φυλακής μου ξεναγός

Είναι χειρότερος εχθρός, είναι ο ίδιος μου ο εαυτός

Τελικα αυτος ειναι που πολεμαμε παντα ...απ την ωρα που γεννιομαστε μεχρι την ωρα που πεθαινουμε!!Αυτος που ξερει τα πιο βαθεια μας μυστικα κ τιποτα δεν μπορεις να του κρατισεις κρυφο!!Ο πιο αυστηρος κριτης !!!!Ο καλυτερος φιλος κ ταυτοχρονα ο πιο σκληρος αντιπαλος!!!!!!
Ειναι παντα εδω!!!Ακουει εκεινα που δεν τολμαμε να πουμε !!Οσα νοιωθουμε!!Οσα θα θελαμε !!Οσα ονειρευομαστε!!Οσα μισουμε κ οσα αγαπαμε!!!!!!!!!!!
Ειναι εκεινος που δεν ξεχναει ..Που δεν συνγχωρει......Δεν υπαρχει σε αυτη τη σχεση οικτος..ουτε...ψεμα....Απ το χερι σε κραταει κ σε σεργιαναει μπρος - πισω σε ολα τα σκοτεινα μονοπατια της ζωης σου.......
Μια ισοβια μαχη η σχεση μαζι του...μια μαχη που νικητης κ νικημενος δεν υπαρχει ..γιατι ....ζει κ πεθαινει μαζι σου...................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου