ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

.....και εγώ αχίσω να κυλάω ξανά .........και εγώ αχίσω να κυλάω ξανά



Τρυπες - Το Τρενο

Όταν θα'ρθείς να με ξεθάψεις απ'τις στάχτες
και διώξεις από πάνω μου όλη τη σκουριά
και ξαναβάλεις τις ρόδες μου σε ράγες
και εγώ αχίσω να κυλάω ξανά

Τότε οι λύπες θα με ψάχνουν
και άνεργες θα θρηνούν
Θα πέφτουν μανιασμένες οι βροχές
και θα ρωτούν

Τι έγινε εκείνο το τρένο που έβλεπε
τα άλλα τρένα να περνούν...

Δεν ξερω τελικα αν θελω να ξαναμπω σε ραγες....Μαλλον δεν θελω.....Να αρχισω να κυλαω ...ξανα...ΝΑΙ...Αλλα σε ραγες....ΟΧΙ. Τα τρενα που βγαινουν απ την πορεια τους..... ειναι παντα κακο αυτο ??Αν ομως μ αφισεις να διαλεξω εγω την δικη μου πορεια διαδρομης ναι ,οk !!! Τρενα εκτροχιασμενα ....απο δικο τους λαθος η απο λαθος του χειριστη ???Ανθρωποι που εχουν ξεφυγει της προκαθορισμενης πορειας.....Φταινε παντα αυτοι ????
Και γιατι ειναι λαθος να ξεφευγουμε απο την προκαθορισμενη διαδρομη??Ποιος καθοριζει το ΣΩΣΤΟ κ το ΛΑΘΟΣ???
Σαν τρενο που εχει σταματισει κ απλα κοιταζει τα αλλα...ελπιζοντας πως καποτε θα ξαναξεκινησω το ταξιδι μου.......Χαραζοντας ομως ΕΓΩ...ΜΟΝΗ ΜΟΥ τη διαδρομη...το ταξιδι κ τον προορισμο μου......Αλλιως..............θα ναι για παντα φιλες μου οι λυπες κ οι βροχες......ας ειναι .............ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΡΑΓΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου