ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Λένε πως στη χώρα που ναυάγησες βασιλεύουν οι μάγισσες βουλιάζουνε στο βυθό και σε βγάζουνε στον αφρό...




ΣΙΩΠΗ-ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ

Παλιά φωτογραφία
στην άδεια παραλία
σιωπή
κοιτάζω απ'το μπαλκόνι
το δρόμο που θολώνει
η βροχή.
Λένε πως στη χώρα που ναυάγησες
βασιλεύουν οι μάγισσες
βουλιάζουνε στο βυθό και σε βγάζουνε
στον αφρό.
Λένε πως μας άφηνες στα κύματα
φυλαχτά και μηνύματα
τα βρήκανε τα παιδιά και χαθήκανε
ξαφνικά.
Η πόλη σαν καράβι
τα φώτα της ανάβει
γιορτή.
Θυμάμαι που γελούσες
να μείνω μου ζητούσες
παιδί.
Λένε πως στη χώρα που ναυάγησες
βασιλεύουν οι μάγισσες
βουλιάζουνε στο βυθό και σε βγάζουνε
στον αφρό...

Λενε πως πεθαινει κανεις οταν τον ξεχνουν....
Αν ειναι ετσι τοτε ...δεν εφυγες ποτε!!!
Εισαι εδω να μου θυμιζεις πως ειναι πολλα εκεινα που ειχα να σου πω.Απειρα εκεινα που δεν σου ειπα.Εισαι στις αναμνησεις μου ...... Οτι εχω απο εσενα ειναι μεσα στην ψυχη μου κ κανεις δεν μπορει να μου το παρει. Εισαι εδω...Καθε πρωι την ωρα του καφε ΜΑΣ. Εισαι εδω κ μου μιλας. Ποσο γελουσαμε θυμαμαι.........
..................Τι παραξενο................Ξεκινησα να γραφω κ νομιζα πως δεν θα σταματουσα ...ειχα τοσα να πω...................
Μου τελειωσαν οι λεξεις.......Και τι δεν θα δινα να ησουν εδω ξανα...Νοιωθω πως αν ησουν ολα θα ηταν καλα..................Κοιτα ποσα εχασες........Κοιτα ποσα εγιναν.......................Δεν γινεται να δεχτω πως εισαι μονο μια φωτογραφια πια......................Μου λειπεις γαμωτο...........................

Συνγχωρεστε μου τη φορτιση μου σημερα.....αλλα ειναι καποια πραγματα που δεν πολεμιουνται ..οχι γιατι δεν μπορουμε αλλα γιατι δεν θελουμε.Γιατι θελουμε να τα κραταμε ζωντανα.......

1 σχόλιο:

  1. η σημερινη αναρτιση ειναι αφιερωμενη στη Δέσποινα Μπλάτζα....................ΤΟ ΞΩΤΙΚΟ ΜΟΥ!!!
    και σ εναν ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΝΘΡΩΠΟ που πριν εναν χρονο ΗΤΑΝ ΕΔΩ ....Αλλα μαζι με το 2010 εφυγε κ εκεινος........Εναν υπεροχο ΠΑΤΕΡΑ.........Εναν τελειο ΠΑΠΠΟΥ..........Μα πανω απ ολα εναν ΦΙΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή