ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

MOY AΠΟΜΕΝΕΙ Η ΛΕΞΗ........

ΚΑΤΑΡΧΗΝ-ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ

Αν έχω χάσει τη ζωή, το χρόνο, όλα
όσα έριξα, σαν δαχτυλίδι στο νερό,
αν έχω χάσει τη φωνή μες στ αγριόχορτα,
μου απομένει η λέξη.

Αν έχω υποφέρει για τη δίψα, την πείνα, κι όλα
όσα ήταν δικά μου και κατάντησα ένα τίποτα,
αν έχω θερίσει τις σκιές στα σιωπηλά,
μου απομένει η λέξη.

Αν άνοιξα τα χείλη για να δω το πρόσωπο
το τρομερό και το καθάριο της πατρίδας μου,
αν άνοιξα τα χείλη μέχρι να τα σκίσω,
μου απομένει η λέξη.

μουσικη: Διάφανα Κρίνα
στιχοι: Blas de Otero


MOY AΠΟΜΕΝΕΙ Η ΛΕΞΗ..........

Οτι κ αν εχουμε ζησει απ οσες συμπληγαδες κ αν εχουμε περασει.......οσες πληγες κ αν κουβαλαμε...μια λεξη παντα απομενει......μια λεξη που ισως κ να μην ειπωθει ποτε.
Κ ισως αυτη η λεξη να ειναι τοσο διαφορετικη για τον καθενα απο εμας !!!!
Ειναι στη λεξη αυτη κρυμμενη ολη η δυναμη της ψυχης που μας κρατουσε ορθιους ωσπου να φτασουμε στο τερμα κ να την πουμε οσο γινεται πιο δυνατα...........Να την ακουσουν κ οι πιο κουφοι αυτης της γης....................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου