ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΝΕΑ ΤΟΥ ROCK

Δελτίο τύπου για τον νέο δίσκο του Γιώργου Δημητριάδη «ΣΑΒΒΑΤΟ»(Μικρός Ήρως/Legend) που κυκλοφορείσε στις 4 Μάη!
ΕΠΙΤΟΜΗ«Μετρώ ένα βράδυ λιγότερο, μα αντί να φοβάμαι, ζω περισσότερο αυτό το ταξίδι κι ας μετρώ απώλειες, δικά μου λάθη, δικά μου πάθη, πρόσωπα που αγάπησα και είτε έφυγαν μέσα στη ζωή, είτε τα ‘κλεψε ο ύπνος ο αιώνιος, ανοίγοντας μου, παρά την θέλησή μου πολλές φορές, νέους δρόμους και νέους τρόπους να συνεχίσω την περιπλάνηση σ’ αυτήν τη πολιτεία που πληγώνει όσα αγαπώ.Όμως εγώ την θέλω αυτήν τη πόλη γιατί είναι κομμάτι μου και είμαι δικό της, την πονάω γιατί πονώ τους ανθρώπους της και μεταμορφώνομαι στα διαφορετικά πρόσωπα που βλέπω στους δρόμους άλλοτε σκεπτικά κι άλλοτε χαρούμενα μα πολύ συχνά και λυπημένα. Μπαίνω αυθαίρετα σε ρόλους που τελικά δεν μου είναι ξένοι, κι ας φαίνομαι σε κάποιους ως αεροβάτης, τραγουδώντας για τα κομμένα μου φτερά, το μεροκάματο που το ξερνώ κάθε Σάββατο σε δρόμους που κάνω τον αθάνατο πάνω στη βέσπα μου ή τη μηχανή μου, θυμώνω και φωνάζω τι να σκεφτώ την στιγμή που θυμάσαι πως υπάρχω όταν εσύ είχες ξεχάσει πως υπήρχα εγώ, σε εκδικούμαι γιατί ίσως μάταια θέλω να πονάμε κι οι δυο, γυρνώ αυτοεξόριστος σε μία χώρα που με φοβάται γιατί θέλω να αγαπώ, γιορτάζω κάθε που τρέχω να σε βρω, σου κρατώ το χέρι όταν παίρνουμε την κατηφόρα γιατί εγώ είμαι εδώ για σένα όταν χάνεις τη μπάλα, μα δεν είμαι και Θεός κι αν στα δικά σου πόδια δεν σταθείς θα πέσουμε κι οι δυο, κι αν σε πλήγωσε κάποιος ήταν ο χειρότερος εχθρός μου που είναι ο εαυτός μου μα όταν σε κοιτώ κάτι μου λέει πως δεν έχει τίποτα χαθεί γιατί το γέλιο σου μου σώζει τη ζωή και βρίσκω ξανά την ουτοπία μου, το νησάκι της νοσταλγίας για μια καλύτερη ζωή που δεν θέλω να ξεχάσω σαν το παιδί που με χτυπά στην πλάτη και πεισμωμένα μου φωνάζει…. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!»ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣΤραγουδοποιός/τραγουδιστήςΣΑΒΒΑΤΟΣειρά τραγουδιών/Διάρκεια/Μουσική/Στίχοι
1. ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3.41 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Σταμάτης Πανταζόπουλος,Γιώργος Δημητριάδης)
2. ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ 4.02 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Σταμάτης Πανταζόπουλος)3. ΝΑ ΠΟΝΑΜΕ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ
3.14 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Δήμητρα Νεοφύτου
4. ΣΑΒΒΑΤΟ 3.49 (Μουσική/Στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης)
5. ΧΙΛΙΕΣ ΖΩΕΣ 3.18 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Σταύρος Σταύρου)
6. ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ ΣΟΥ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ(THE STORY IN YOUR EYES) διασκευή 2.55(Justin Hayward/Ελληνικοί στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης)
7. ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ 3.47 (Μουσική/Στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης,Κώστας Λειβαδάς)
8. ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ 4.25 (Μουσική/Στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης)
9. ΑΥΤΟΕΞΟΡΙΣΤΟΣ 3.44 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Κώστας Λειβαδάς)
10. Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ 4.34 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Σταύρος Σταύρου,Γιώργος Δημητριάδης)
11. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ 4.00 (Μουσική-Γιώργος Χαρατζόγλου/Στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης)
12. Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ 4.33 (Μουσική-Γιώργος Δημητριάδης/Στίχοι-Σταμάτης Πανταζόπουλος)
13. ΤΑ ΚΟΜΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΤΕΡΑ 2.59 (Μουσική/Στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης)
14. Η ΟΥΤΟΠΙΑ ΜΟΥ 3.35 (Μουσική/Στίχοι-Γιώργος Δημητριάδης)

//////////////

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ
Τρίτη, 5 Μαΐου 2009 στις 11:00 μ.μ.
ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΦΡΑΤΖΗ & ΘΑΡΥΠΟΥ

//////////////////


Katerina Kyrmizi
Οι δυο τραγουδοποιοί παίρνουν τις κιθάρες τους και παρέα με τον Γιάννη Γρηγορίου στο μπάσο, και τον Δήμο Μιχαλόπουλο στα κρουστά παρουσιάζουν ένα προσεγμένο, ακουστικό πρόγραμμα.
Saturday, May 9, 2009 10:30 PM
Tsai sti Saxara
Laodikias 18
Athens
View Map


//////////////


Τετάρτη 6 Μαιου η πρώτη μετάδοση του πρώτου σινγκλ από τον Δίεση.
Τίτλος "ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
"Τίτλος δίσκου "Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ"
Κυκλοφορία 18 ΜΑΙΟΥ...

Σας ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη παιδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου