ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Δεν υπακούω λοιπόν κι απόψε στο κάρμα μου απ' τα σκουπίδια μου πλάθω το σάρμα μου....




Σαρμα - Sadahzinia


Για το τραγούδι αυτό έψαχνα ανοιχτόκαρδο θέμα
σαν φινετσάτο gourmet και ευκολοχώνευτο γεύμα
ή κάτι απλό γλυκό και αισιόδοξο
έξω απ' τον τρόπο μου τον μάλλον ανορθόδοξο.
Κι όσο τα μάτια είχα κλειστά κάπως τρωγότανε
Μα όταν τ' άνοιγα έφευγε και χανότανε.
Άβολη ιδέα να σκαρώνεις στο μυαλό σου
κάτι φτηνό, σιωπηλό και μακρινό σου.
Και να 'σαι σκαλωμένος με το άγχος μιας ατάκας
ίσα ίσα να ξεχνιέται λίγο ο βλάκας
και του μίζερου να τρέχουν τα σάλια
για να μπορούν και να το παίξουν τα κανάλια
Δεν υπακούω λοιπόν στο κάρμα μου
απ' τα σκουπίδια μου πλάθω το σάρμα μου
γιατί μας έφερε κοντά κάποιου το ψέμα
κι αν δεν σ' αρέσει να σ' το λέω έτσι είναι, τέρμα.

Έγινες το θέμα στο τραγούδι μου πόζαρε λίγο
κοτζαμ φάκελο μίζερε γείτονα σου ανοίγω
ξεκινάω με το σύντομο βιογραφικό σου
και μ' ένα όνειρο ξεχασμένο παιδικό σου.
Όσο πηγαίνεις να τα βρίσκεις κι όλα έτοιμα
ούτε μια λάθος βελονιά πάνω στο κέντημα
κι όσο ο φόβος θα σου φυλάει τα έρμα
να θυμάσαι ότι κοντά μας έφερε ένα ψέμα.

Εκείνο τ' όμορφο ψέμα -- το αταίριαστο θαύμα
μου 'χει χαρίσει την αλήθεια κατά γράμμα
κι εγώ το αλλόκοτο σάρμα έτσι απλόχερα
τάζω στιγμές στης μνήμης τα απόνερα.
Μα μη με συνερίζεσαι θέμα δε βρήκα ακόμα
σαν καμβάς μοιάζω στερημένος από χρώμα.
Σα βρεγμένο στρώμα σε νυφικό κρεβάτι
σαν έρωτας βουβός πλάτη με πλάτη.
Τι να σου βρω να σου στριμώξω σε αράδες
κι ας μου θυμώσουνε απόψε οι ποιητάδες
απ' τα σκουπίδια ακόμα έχω τη μυρωδιά
κλείσε τα μάτια και φαντάσου με ροδιά
σε κήπο μ' αγιοκλήματα και γιασεμιά
αλλοιώς σα σκιά στην ερημιά.
Στρίμωξέ με στου μυαλού σου το ρέμα
να ξαναγίνω το παράξενο αυτό ψέμα.

Δεν υπακούω λοιπόν κι απόψε στο κάρμα μου
απ' τα σκουπίδια μου πλάθω το σάρμα μου
γιατί μας έφερε κοντά κάποιου το ψέμα
κι αν δεν σ' αρέσει να το λέω έτσι είναι, τέρμα.

Όσο πηγαίνεις να τα βρίσκεις κι όλα έτοιμα
ούτε μια λάθος βελονιά πάνω στο κέντημα
κι όσο ο φόβος θα σου φυλάει τα έρμα
να θυμάσαι ότι κοντά μας έφερε ένα ψέμα.






Ετσι !!!!!Σαν γλυκα χαιδεματα αυτιων ποσο ομορφα !!! Γλυκαδερα τραγουδακια !!!!!
Μα ελα μου που δεν μου λενε τιποτα!! Θελω ΑΛΗΘΕΙΑ !!! Δεν θελω ομορφοζωγραφισμενα στιχακια!!! ΨΕΜΑ!!!! ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ Κ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. .......Εμενα μια φορα αυτη ειναι δικια μου κ εκεινο το ψεμα που σκεπαζει στοργικα οσα δινουν προς τερψην μαλλον καποιων αλλων κ οχι εμενα...δεν μου παει ...δεν μου ταιριαζει ..!!Μια κ η μουσικη ειναι η μονη αγνη γωνια μου εκει απαιτω αληθεια!!!!!!!!!!!Δεν αρεσει ισως ν ακουγεται κ τρεμετε μην και πονεσουν τα ματια κ δακρυσει η ψυχη ???Την βρισκετε ισως καταθλιπτικη αρκετα κ θεωρειτε πως η μουσικη ειναι διασκεδαση κ μονο ...!! Να πατε αλλου τοτε !! Αυτο το εργο δεν παιζεται εδω! Εδω ζωγραφιζουμε τη ζωη με τα δικα της χρωματα !Οχι δανεικα !!! Δεν καλυπτουμε τα σημαδια της !!! Τ αγαπαμε !!!!Περναμε αναμεσα απ τις φλογες κ κραταμε ανοιχτα τα ματια !
Μαθε ν ακους τη δικια σου αληθεια καθε στιγμη ! Εχει πολλα να σου πει!! Μην την σνομπαρεις !!!!
Κ αν ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΕΝΑ ΨΕΜΑ...ριξε μια ματια στην αληθεια ....δεν θα μετανοιωσεις..............Μπορει η αληθεια πολλες φορες να σε κανει να πονεσεις να δακρυσεις να κλαψεις να θυμωσεις να βρισεις να φωναξεις να ουρλιαξεις...........ΥΓΕΙΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Κ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ!!ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ!!! Αν ηταν να βολευοσουν μ ενα ψευτικο τραγουδακι - παραμυθι....ΟΚ....μονο σκεψου ποιον θα κοροιδευες αραγε...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου