ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

σαν σκύλος σαν θεός σαν εραστής σου............



Γ Αγγελακας & Ν Βελιωτης Θελω να ειμαι μουσικη


Δεν θέλω να μαι ένας ακόμα κρυμμένος θησαυρός
ένας ακόμα που φοβήθηκε να σηκωθεί απ τον πάτο
ούτε με νοιάζει αν θα με πνίξει η φυλακή σου.

Δεν θέλω να μαι ένας ακόμα παγωμένος ποταμός
Ένας ακόμα που φοβήθηκε να πάει πάει παρακάτω
ούτε με νοιάζει αν με πικράνει το φιλί σου.

Θέλω να είμαι η μουσική που ξαγρυπνάει μαζί σου
σαν ασταμάτητη βροχή να πέφτω στην ψυχή σου
να γίνω αέρας και να ρθω να κλαίω στην αυλή σου
σαν σκύλος σαν θεός σαν εραστής σου.

Δεν ξερω αληθεια γιατι διαλεξα αυτο το κομματι αποψε..Δεν ξερω καν τι θελω αποψε να σας πω....Ουτε που ξερω ποιες λεξεις θελω να παρω απ το σωρο κ να σας μιλησω μ αυτες.......
Ξερω ομως καλα πως αυτα ολα που φοβαμαι ερχονται πισω ξανα......Ξερω πως θα θελα ΝΑΙ,,,,,,,,,, να μαι μουσικη για εκεινους που αγαπαω...........Γτ η μουσικη δεν πληγωνει ...μονο ντυνει ακομα κ εκεινα τα πιο ασχημα κ σκληρα ..σκεπαζει τους λυγμους μας......χαιδευει τα ονειρα .................οδηγαει την αγαπη .....απογειωνει τον ερωτα κ καθε ποθο τον κανει υμνο..............
Δεν ξερω γιατι ηρθα εδω αποψε παλι ..............Ναι ........δεν θελω να κραταω κρυμμενα αυτα που φοβαμαι να εχω ουτε εκεινα που τρεμω μην χαθουν .........Δεν θελω ...Ναι...........να θαβομαι σ εκεινα που μου χαριστηκαν ουτε να αρκεστω σ εκεινα που για αγνωστες αιτιες εχω νομιζω δικα μου .......Δεν θελω να αφησω να παγωσει η ψυχη μου πριν παγωσει ο χρονος μου ........Θελω να ειμαι ολα εκεινα που θεωρουνται ανθρωπινες αδυναμιες..Θελω να μπαινω σ ακατοικητα ονειρα κ να περπαταω σε δρομους που ακομα δεν χαραχτηκαν ..............να βουταω σε νερα μαυρα που δεν μπορεις να διακρινεις το βυθο τους.........σε οριζοντες να πεταει ο νους μου χωρις τελος................Να γινομαι αερας ..ανασα ...βροχη .............ηλιος τρομαγμενος απ την επερχομενη καταιγιδα........................Θελω να ειμαι οσα δεν πρεπει ....................Να ειμαι εκεινα που δεν σας βολευουν....που χαλανε τη γαληνη σας ..............

Και θελω να τελειωσω τον αχαρο ετουτο βιο μου ΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΜΙΑ ΑΓΡΙΑ ΜΕΛΩΔΙΑ ΣΠΑΖΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ Κ ΑΦΡΙΖΟΝΤΑΣ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ...........................ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ......................Κ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ Σ ΕΝΑ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ Η ΨΥΧΗ .............................Ε Κ Ε Ι ....................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου