ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

I am here.........




Amorphis - Stone Woman

 You have a woman here
One made of stone
You made her for yourself
You piled her up
Made a stone face
Stone fingers and eyes

There's no room beside her
For another woman
A live and breathing one

It makes me sad to see
You have made a woman
Out of rocks and wood
Grasses and tree bark
To lie beside you, beside you

I made that stone woman
For you to see me and say
I am here

 

Μονο ετσι ...Φτιαχνοντας ενα ομοιωμα χωρις ψυχη ..χωρις πνοη ..Δημιουργωντας αυτο που θα ηθελες να ειμαι .Απολυτα προσαρμοσμενη στις αναγκες σου κ τα θελω σου .Δινοντας με τα δαχτυλα σου μορφη κ σχημα ...Αποτυπωνοντας σε μια καρικατουρα οσα θα ικανοποιουσαν τις προσδοκιες σου.

Θα μπορει αραγε να σου προσφερει οσα εγω δεν μπορω ..Να μην σου λεει ΟΧΙ ..Να ειναι το προσωπο των ονειροταξιδεματων σου ..Να μην υπαρχει αλλος χωρος για αλλη καμια!!!! 

Να μιλας κ ν απαντας μονος σου ...Να κοιμασαι κ να ξυπνας μαζι της..........................

Μια τετοια γυναικα θα θελα να σου χαρισω .......Που δεν θα ειμαι εγω ...Ποτε δεν θα ειμαι εγω ...Κ να εισαι παντα ΕΚΕΙ ...ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ...Οπως δεν θα ησουν ποτε διπλα σ εμενα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου