ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Τι γίνεται όμως ο άνθρωπος μετά το τέλος του έρωτά του εκεί κρύβεται μάτια μου η φθορά κι η οδύνη του θανάτου......!!!




το κραγιον _ Αλκηστις Πρωτοψάλτη 

 Τι γίνεται ο άνθρωπος μετά
μετά το πέρασμά του
μου λες αστέρι γίνεται η καρδιά
το σώμα του φωτιά

Τι γίνεται όμως ο άνθρωπος μετά
το τέλος του έρωτά του
εκεί κρύβεται μάτια μου η φθορά
κι η οδύνη του θανάτου

Αν ο πόθος αν περάσει αν τελειώσει
εκεί θα πεθάνω
εκεί κρύβεται ο παράδεισος κι η πτώση
στα χείλη σου επάνω

Γι' αυτό σου λέω φίλα με λοιπόν
όσο μπορεί ένα στόμα
κι ας σβήνεται απ τα χείλη το κραγιόν
κι η μέρα απ τον αιώνα

 Μετα .... Οταν ολα τελειωσουν ..ποια ολα θα μου πειτε....Οταν τελειωσει το συναισθημα ..Οταν ερθει η ημερομηνια ληξης του παθους...Ληγει το συναισθημα μωρε?????

Για πειτε μου τελειωνει ???Κ αν ναι ε τοτε ναι ...εκει τελειωνει κ η ζωη του ονειρου ..της ζωης ..της πραγματικης ζωης !!! Γιατι χωρις συναισθημα χωρις παθος χωρις ονειρο ...ζωη δεν υπαρχει ..!!!

Η αγαπη δεν εχει ημερομηνια ληξης ...δεν εχει συνορα ...ουτε χρωματα ουτε αριθμους...Δεν μετριεται ...δεν υπαρχει μοναδα μετρησης της αγαπης ....Δεν γνωριζει η αγαπη απο νομους ουτε περιορισμους ..δεν κλεινεται σε κλουβια ...

Δωρο ειναι κ οποιος τη νοιωθει το ξερει καλα ..πως οσο κ αν ποναει ειναι γλυκος ο πονος της ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου