ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

διάολε φύγε από μπροστά μου, μου κρύβεις το Θεό.!!!!!!!!!!!



Γιάννης Αγγέλακας - Αιρετικό 

Δεν ξέρω αν βρίσκεται κρυμμένος
στα νύχια σου ο Θεός
μα εσύ πιο πολύ μου μοιάζεις
για λύκος νηστικός
κι όταν στα πρόβατα αγορεύεις
για του έθνους το καλό
διάολε σε βλέπω να χορεύεις του κτήνους το χορό.

Πες μου πως γίνεται η αγάπη
να ζει απ' τη λέξη εχθρός
και πως θα βρω τη σωτηρία σκυμμένος και βουβός
κι αν πάλι αυτό το τραγουδάκι σου μοιάζει αιρετικό
διάολε φύγε από μπροστά μου, μου κρύβεις το Θεό.

Ποιος σκαλίζει το σκοτάδι στην ψυχή μου κι όταν χαίρομαι ποιος κλαίει
ποιος παλεύει να μισήσω το κορμί μου κι όταν τ' αγαπάω ποιος φταίει
ποιος φρενάρει και ρημάζει τη ζωή μου κι όταν προχωράω ποιος κλαίει
ποιος ζητά να χαμηλώσω τη φωνή μου κι αν του τ' αρνηθώ ποιος φταίει ....

Ετσι μαθαμε να ζουμε αναμεσα σ ανθρωπους μασκοφορεμενους γυαλιστερους......Με μια γυαλαδα εκτυφλωτικη !!! Οπλο τους κ αυτη!!!! Θμπωνουν τα ματια κ η βρωμια τους κ η ασχημια τους δεν φαινεται !!!!Με λογια πολλα υποσχομενοι ταζουν κ χαιδευουν αυτια !!Βαλε το χερι αντηλιο κ κοιτα πως το κτηνος ειναι ετοιμο για μια ακομα σφαγη,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ανοιγωντας τη σκεψη κ αναλυωντας απαντησε αν μπορεις πως ταιριαζουν τοσα αταιριαστα ?????????
Δεν χαιρονται με τη νικη σου κ γελανε με τις πληγες σου .....Δεν σε βηθουν να σε αγαπησεις ..ομως κοπτωνται να σε πεισουν πως δεν αξιζεις κ τιποτα σπουδαιο τελικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δαιμονες με αγγελικες μορφες!!Σε καθε σου βημα!! Σε λαθε σου στιγμη ...Γεμιζουν με ΓΙΑΤΙ την ψυχη σου ..............Θαβουν την αυτοεκτιμηση σου ...καταρρακωνουν την αυτοπεποιθηση σου ....Γκρεμιζουν οσα χτιζεις..οσα αισθανεσαι ...οσα αγαπας..........................Εκμηδενιζοντας καθε αξια νοιωθεις εσυ ο μονος λαθος κρικος στην αλισιδα........................
Και κανεις δεν σου λεει ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΕΛΙΚΑ..........................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου