ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Μην με κοιτάς σαν παιδί τόσο γλυκά, τόσο ψυχρά, μα τόσο ωραία.


ΓΥΜΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ - ΓΛΥΚΑ, ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ


Γλυκά, ψυχρά και ωραία
κι ας μοιάζει όλος ο κόσμος συμφορά,
εγώ κι εσύ παρέα
στην άκρη αυτού του τέλειου πουθενά.

Γλυκά, ψυχρά και ωραία
των φρόνιμων κρυφή η συνταγή,
μα εγώ ζητώ παρέα
στου τέλους τη μεγάλη διαδρομή.

Θέλω να ζω για ότι έφτιαξα
Κι ας το 'φτιαξα μόνο για σένα,
Κοίτα που όλα τα έχασα
όσα κρατούσα για μένα.

Στο νου ψυχρά κοιτάζω
κι ας είμαι ένα κομμάτι απ' το χθες,
Για ποιον εγώ ν' αλλάξω
αμέτρητες οι όποιες σου εκδοχές.

Γλυκά, ψυχρά και ωραία
η αλήθεια μας σε θάλαμο νεκρή,
μα εγώ κι εσύ παρέα
και η γεύση μες στο στόμα μας πικρή.

Θέλω να ζω για ότι έφτιαξα
Κι ας το 'φτιαξα μόνο για σένα,
Κοίτα που όλα τα έχασα
όσα κρατούσα για μένα.

Μην με κοιτάς σαν παιδί
τόσο γλυκά, τόσο ψυχρά,
μα τόσο ωραία.



Θέλω να ζω για ότι έφτιαξα
Κι ας το 'φτιαξα μόνο για σένα,
Κοίτα που όλα τα έχασα
όσα κρατούσα για μένα.

Μην με κοιτάς σαν παιδί
τόσο γλυκά, τόσο ψυχρά,
μα τόσο ωραια

Κ εκει που ολα γυρω ειναι βαμμενα σ ενα χρωμα ολα ιδια κ ασχημα..ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΥΜΦΟΡΑ....εκει ενα φως..........Ξαφνικα ανακαλυπτω πως ολα ειναι οικεια γιατι ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΝΤΥΝΕ ΕΜΕΝΑ!!! Δεν χρειαζονται πολλα τελικα για να γινουν δικα μου ,......Κ ας ειναι ολα τα δικα μου ενα τεραστιο ΤΙΠΟΤΑ για σας....Για μενα ειναι τα παντα γιατι εγω τα εφτιαξα ......... Κ οσο πικρη γευση κ αν αφηνουν στα χειλη ειναι αυτα που εγω διαλεξα να παλεψω γι αυτα!!!!!!!!!!! Ειναι σκοπος ζωης να δημιουργω κατι με της ψυχης τα υλικα!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κ ειναι αυτο το μικρο ΚΑΤΙ ενα ονειρο γεματο χρωματα.....Ενα τοσο δα ΚΑΤΙ στα ματια σας....ΤΑ ΠΑΝΤΑ για μενα.........Κ ειναι ΟΣΑ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ αυτα τα μικρα γεματα χρωματα που καθε μερα γυρνουν σαν τρελλα καλειδοσκοπια στο μυαλλο μου και προσπαθουν να βρουν διεξοδο να περασουν μεσα απ τις σκεψεις μου στα δαχτυλα μου που χτυπουν νευρικα κ γρηγορα τα πληκτρα εδω κ ν αποτυπωθουν οσο γινεται στις οθονες σας...........................ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου