ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Άραγε θα θυμάται κάποιος τ' όνομά μας Της ζωής μας τα εξαίσια φεγγάρια Τα πάθη μας, τις λύπες, τα δεινά μας άραγε υπήρξαμε ποτε; Στα όνειρα μας!


Διαφανα Κρινα-Τα χρονια μου ναυαγησαν στις

ξερες σου

Η ανάσα σου ήτανε η πρώτη μου πατρίδα
κι η μυρωδιά σου ήταν ο πρώτος μου εθισμός
Πάει καιρός που έχω φύγει από τη Θήβα
και περιφέρομαι σακάτης και τυφλός

Καθαγιασμένος στα νερά της λησμονιάς σου
Εξουθενωμένος από τα έργα και τις μέρες σου
Θητεύω δίπλα σε αγάπες ξοφλημένες
γιατί τα χρόνια μου ναυάγησαν στις ξέρες σου

Παραχωρώ τ' άθλιο κορμί,τις πληγές μου
να εξασκηθούν οι μανιακοί και οι αρχάριοι
Θεέ μου, πώς ξεράθηκαν έτσι οι πηγές μου
που ξεδιψούσαν ναυαγοί λεγεωνάριοι

Και θα πληρώνω σαν αντίτιμο στο χρόνο
τη μοναξιά για όλα τα χάδια που ζητούσα
Για την αγάπη που με βύθισε στο πόνο
κι έτσι σακάτεψα εσένα που αγαπούσα

Άραγε θα θυμάται κάποιος τ' όνομά μας
Της ζωής μας τα εξαίσια φεγγάρια
Τα πάθη μας, τις λύπες, τα δεινά μας
άραγε υπήρξαμε ποτε; Στα όνειρα μας!

Μονοπατια δυσκολα κ παραξενα εκεινα που μονο με της ψυχης τα ματια τα βλεπεις κ με της καρδιας τα βηματα τα περπατας!!!
Καποια φορα ειναι η πρωτη φορα για ολους ...και για ολα......Απο καπου ξεκινανε ολα τα ταξιδια.....Παντα η αρχη του ταξιδιου ειναι ομορφη.....αλλα ποτε δεν ξερεις το τερμα του!! Αξιζει ομως παντα η διαδρομη............Οτι κ αν πληρωσεις για αντιτιμο .....Κ οταν κατι αγγιξει την ψυχη σου νοιωθεις πως ειναι εκει το φως για ολα τα σκοταδια που περπατισες......
Κ αν ισως νοιωθεις πως δεν εχεις αλλες αντοχες..πως το ταξιδι σου τελειωσε καπου εδω.............ανοιξε τα ματια (εκεινα της ψυχης που λεγαμε ) κ δες!!!! Ισως εκεινο το κομματι που ελειπε παντα απ το puzzle της ζωης σου να μην τ χεις βρει ακομα.....Αν εισαι τυχερος κ τ βρεις μην τ αφησεις να χαθει............Αξιζει να περασεις κ απ την κολαση γι αυτο...οχι για να σε θυμουνται καποιοι ...οχι για οσα εχασες...ουτε για οσα σκωτωσες.....Αξιζει για οσα δεν εχουν ερθει ακομα...για εκεινα που εφτασες μεχρι εδω για να τα συναντισεις κ ας μην ηξερες καν πως υπαρχουν.........Κ αν νομιζεις πως ολα ηταν ενα ονειρο...εσυ...η ζωη σου......τα λαθη σου....κ τα σωστα σου................ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΣΕ ΞΥΠΝΗΣΕΙ!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΟ Κ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΙ........ΖΗΣΕ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ .......ΘΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ Κ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου