ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Να μ' αγκαλιάζουνε ηδονικά τα όνειρα.....................



VAN RIPPER - ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΛΙΨΗ

Πόσο μ' αρέσει που ζω με αυταπάτες
Να παραδίνομαι ευάλωτος ξανά 
Στη φαντασίωση και στις ελπίδες
Να μ' αγκαλιάζουνε ηδονικά τα όνειρα
Να βασανίζομαι παράλληλα γιατί
Ασύμφορα απ' τη λογική

Πόσο μ' αρέσει να φαντασιώνομαι
Να πλάθω την πραγματικότητα
Και να τη φέρνω στα νερά μου
Ν' αμφισβητώ και να τη τρέμω
Κι αυτοσαρκάζομαι για να προστατευτώ
Σα να μη νοιάζομαι που θα χαθώ

Δεν είναι οι νύχτες μόνο βασανιστικές
Είναι οι ώρες και τα δευτερόλεπτα 
Και πώς να της τ' ομολογήσω
Της εξηγώ πόσο τη νοιάζομαι
Και της μιλώ ατέλειωτα νοερά
Χωρίς ελπίδα αληθινά

Στα όνειρα μου έλα μην τ' αρνηθείς
Στα όνειρά μου έλα μη μου χαθείς

Κι εγώ εκεί να επιμένω
Στη ζεστασιά της μάταιης σκέψης μου
Της ασυγκράτητης επιθυμίας
Μη προπαντός ξεφύγει η εικόνα της 
Κι αντιπαλεύω ασίγαστα τη λήθη
Τ' ομολογώ πόσο μου λείπει

Όλα μου γύρω είσαι ιδανική
Ιδανική η θλίψη κι αχάριστη
Όλα μου γύρω είσαι ιδανική
Ιδανική η θλίψη κι αχάριστη
Στα όνειρα μου έλα μην τ' αρνηθείς
Στα όνειρά μου έλα μη μου χαθείς


Επιλεγω το ονειρο .........ΑΡΝΗΣΗ...........Επιλεγω τα δικα μου παραμυθια ........ΑΠΟΔΟΧΗ .............Ξεκοβομαι απ τον κοσμο ..απ την πραγματικοτητα που δεν μου παει ...που δεν ταιριαζει με τα ονειρα μου !! Εχοντας διαλεξει τα χρωματα κ το θεμα φτιαχνω μονη μου τον παραδεισο μου εδω στη γη............Τωρα!!!! Σκαλιζω σε ακριβο κ σπανιο ξυλο θρονι κ σε περιμενω να καθησεις εκει εσυ ...!!!! Κενταω με ολομεταξη κλωστη την ζωη που θα θελα να ζω!!!!! Δινω πνοη σε οσα ερχονται σαν αερικα κ με συντροφευουν οταν κοιμαμαι ....!!!!!!! ΑΡΝΗΣΗ..............Δεν θ αφησω κανεναν να με ξυπνησει !!! Κανεις να μην σβησει την εικονα σου κ αδειασει το ονειρο...!!!!!  ΑΠΟΔΟΧΗ........Αποδεχομαι πως ματαια θα ναι καθε ελπιδα κ προσμονη κ ετσι επιλεγω το παραλογο κατα τον κοινο νου κ αφηνομαι στη φαντασια μου ..!!!!! Φτιαχνω οσα διψαει η ψυχη να γευτει .............!!!!!!Κλεινω σφιχτα τα ματια να μην περναει αυγης θρασυτατης φως κ μου ξεθωριασεις..............!!!!!!!!!!!  ΑΡΝΗΣΗ.................. Δεν θελω να παψω να ζω στη ζεστασια της αυταπατης μου .......Δεν θελω να ειμαι δυνατη.................Δεν θελω να παψω ν αφηνομαι σ εσενα.................Δεν θελω τη λογικη .........Δεν μ αρεσουν τα χρωματα της!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΠΟΔΟΧΗ.......................Ισως χαθω στον ονειροκοσμο μου μα δεν μετανοιωνω σταλα !!!!!!!!!!!!!!Μιλαω......γελαω.............κλαιω........κρυωνω...ζεσταινομαι ....................τρεμω...φοβαμαι .....αναπνεω.............καιγομαι................εξαυλωνομαι...................κουλουριαζομαι κοντα σου εκει στην πιο μικρη γωνια του ονειρου ..........να μην ξημερωσει αυτη η δικη μου ατελειωτη νυχτα.............Να μην χαθει........Να μην χαθεις......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου