ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

άλλο απ'τα μάτια σου δεν έχω πιό δικά μου........ μα ούτε άλλο από το βλέμμα σου πιό ξένο................................



Πεταλούδα Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Πώς το κάνεις,πώς το κάνεις κι εδώ μένω
άλλο απ'τα μάτια σου δεν έχω πιό δικά μου
μα ούτε άλλο από το βλέμμα σου πιό ξένο
πόσα ζητάς για να φωνάξεις τ'όνομά μου

Να με κοιτάς σα να με θέλεις
και να με παίξεις όπως ξέρεις

Ξέρεις τί θέλω να σου πω
κάτι που μάλλον θα γελάσεις
άμα δε μάθεις να χα'ι'δεύεις τις πληγές
δε θα σου φτάσει όλη η ζωή σου για να κλαις

Να με κοιτάς σα να με θέλεις
και να με παίξεις όπως ξέρεις

Σε βλέπω μόνη,λέω δεν είναι στα καλά της
ποιοί σε παράτησαν και θέλεις να τους δείξεις
Μια πεταλούδα που δαγκώνει τα φτερά της
σε πλησιάζω και πεθαίνω να μ'αγγίξεις

Μα η εικόνα σου παγώνει
μετά σε βλέπω πάλι μόνη



Ξέρεις τί θέλω να σου πω
κάτι που μάλλον θα γελάσεις
άμα δε μάθεις να χα'ι'δεύεις τις πληγές
δε θα σου φτάσει όλη η ζωή σου για να κλαις

Πώς το κάνεις,πώς το κάνεις κι εδώ μένω..............

Πως το κανεις.............Πως κ τ αλλαζεις ολα...Πως εσυ ο πιο δικος μου ξενος.........Πως .......??
Πως ..............κ με πας σ ενα ταξιδι που τοσο το φοβαμαι αλλα πεθαινω για μια θεση εκει ..........Κ ολα εκεινα που θελω να σου πω κ νομιζα πως ξερεις ηδη φερνουν το πιο γλυκο κ επωδυνο χαμογελο σου σαν απαντηση.........
Αμαχητι παραδωμενη σ εσενα δεν φοβαμαι μην πονεσω............τι να πονεσει πιο πολυ ...............τι θα ναι αυτο που θ ανοιξει πιο βαθειες πληγες.............Κ εγω που απο παιδι εχω μαθει τις πληγες μου να κρυβω κ μονο στο σκοταδι να αφηνω την ψυχη μου να πεταει κ να ονειρευεται ............Πως θα μπορουσα ν αντισταθω σ αυτο που ποτε δεν ειχα................Μα ...ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ........κ το μονο πια που ονειρευομαι ειναι να δω ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ εχοντας ανοιχτα τα ματια.....Κ εγω για πρωτη φορα φοβαμαι τις πληγες μου ..μην τις δεις κ σε τρομαξουν κ χαθεις..........................Κ μενω εδω κρυμμενη προσεχωντας μην δεις τα πιο βαθεια σημαδια μου .............τρεμωντας μην τυχον με λυπηθεις............Γιατι το γελιο σου ειναι η πιο ομορφη εικονα μου ..............ο οικτος σου ομως η πιο αβασταχτη απαντηση σ οσα τολμησα εγω η δειλη να σου φανερωσω...............
............ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ......................................................???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου