ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

τζάμπα κρατάς λογαριασμό τζάμπα σωστός με το στανιό...



ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ



Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Μα είναι δώρο άδωρο
ν' αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.

Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ' αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας.

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη
μ' έβγαλαν σωστό.

Ξημερώματα στο δρόμο
ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου
και χάνω το μυαλό μου.

Λαθη σωστα κ παθη......
Κ ας ερθουν εκεινοι οι σοφοι που οριζουν το σωστο κ τ λαθος..
....Ποιος ειναι εκεινος που θα κρινει κ θ αποφασισει?....Δικα μου τα σωστα δικα μου κ τα λαθη μου λοιπον.
Γιατι ΠΡΕΠΕΙ να εισαι "ΣΩΣΤΟΣ"ετσι οπως το οριζουν?Γιατι κ για ποιον?Για να εισαι αποδεκτος?Απο ποιον?Τι θα κερδισεις αν χασεις ΕΣΕΝΑ?Αν δεν εισαι ο εαυτος σου?Αν ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙΣ Κ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ...????Ποσο ευτυχισμενος θα σαι αραγε?Ποσο αληθινος?Θα μπορεις να κοιτας καταματα τον εαυτο σου μετα?Ποσα πρεπει να ξεπουλησεις για να εχεις ρολο στο εργο τους?Κ ποιος ειναι αξιος για να ναι ο σκηνοθετης της δικης σου ζωης?
Να σου πω εγω με το φτωχο μου το μυαλλο ?Ενας καραγκιοζακος θα εισαι κ τπτ αλλο!! Αλλο ενα συμβιβασμενο ανθρωπακι που τα ΘΕΛΩ του τα χει θαμμενα βαθεια ..τοσο βαθεια που δεν ξεχωριζουν αν ειναι μερα η νυχτα...!!!ΚΑΛΟΣ ..ΣΩΣΤΟΣ..ΓΙΑ Ν ΑΡΕΣΕΙΣ.......Ε??????Γιατι ετσι ΠΡΕΠΕΙ...Γιατι ετσι ειναι το ΣΩΣΤΟ............Κ στο τελος θα φυγεις μ ενα δακρυ κ μια πικρα..πως δεν εζησες...πως δεν προλαβες..πως οσα εχασες ηταν εκεινα που ποθουσες............
Α Ξ Ι Ζ Ε ...?????????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου