ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Αχ να 'ταν η αλήθεια σου σαν ψέμα αληθινή.......



Θα 'μαι κοντά σου όταν με θες-Ιωαννίδης Αλκίνοος

Ξύπνησα μες στον ύπνο μου κι άκουσα δυο φωνές
Η μια μου 'πε ξέχνα τη και πάψε πια να κλαις
Μα η άλλη ήταν η δική σου μέσα απ' του ύπνου, του εφιάλτη τις γραμμές
Μου 'λεγε αγάπη μου κοιμήσου θα 'μαι κοντά σου όταν με θες
Τα χρόνια είν' αμέτρητα μα είν' η ζωή μικρή
Συνήθισα να σ' αγαπώ, συνήθισες και συ
Μα είναι τα χρόνια ένα δοχείο, ένα φτηνό ξενοδοχείο για δυο στιγμές
Για να χωράει κάπου ο πόνος τις νύχτες όταν μένω μόνος
Τις σιωπές μου να μετράω, να σε θυμάμαι, όταν πονάω να μου λες
Θα 'μαι κοντά σου όταν με θες
Το παραμύθι τέλειωσε κι αρχίζει η ζωή
Αχ να 'ταν η αλήθεια σου σαν ψέμα αληθινή
Τι να την κάνω τη ζωή μου, στο παραμύθι θα τη ρίξω να πνιγεί
Να παραμυθιαστεί η ψυχή μου, να σε πιστέψει πάλι από την αρχή
Να σε πιστεύει όταν μ' αγγίζεις, τις νύχτες όταν ψιθυρίζεις
Όταν λες θα 'μαι κοντά σου όταν με θες

Που τελειωνει το ονειρο κ που αρχιζει η πραγματικοτητα...εκει που αληθεια κ ψεμα μοιαζουν τοσο πολυ....
Εκει που μια αλλοκοτη μοναξια πιο παγωμενη κ απ τον θανατο σε τυλιγει κ κανεις δεν μπορει ν ακουσει τη φωνη που με δυσκολια βγαινει απ τα χειλη σου....Απελπισμενα ζητας αλλο ενα παραμυθι ..σαν τα μωρα που παρακαλανε ..."ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΚΟΜΑ...." να σε συντροφευει μεχρι εκει που ο μορφεας θα σ αγκαλιασει γλυκα...
Ποσα παραμυθια...ποσα ψεματα....ποσες υποσχεσεις που ποτε δεν κρατηθηκαν.......κ ομως ειναι τοσο απλο...τοσο ευκολο με λιγες λεξεις απλες να γαληνεψει η ψυχη κ να μην φοβαται πια.....δεν χρειαζονται λογια μεγαλα..ουτε πλουμιστα παλατια ...δεν γεμιζει η ψυχη με χρυσαφια ................
Μια φραση  μονο θες ν ακουσεις οταν βουλιζεις κ παρακαλας να ναι μονο ενα αkομα ασχημο ονειρο αυτο που ζεις...Ενα χερι να απλωθει κ να σ αγγιξει ..Μια φωνη να σου πει :
ΘΑ ΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΘΕΣ.................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου