ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

δικιά μου η χαρά δικό μου το αίμα δικός μου κι ο τρόμος.......



Τρυπες - Ολα ειναι δρομος

Δεν κοπάζει δε σβήνει
στη καρδιά μου η φωτιά
που με τρώει και με ρίχνει
απ΄ την Εδέμ στο πουθενά

Οι αιώνες ρωτάνε
πόσο ακόμα θα αντέξω
να τρικλίζω εκεί έξω
ξυπόλυτος μόνος

Και γω ψιθυρίζω
δικιά μου η χαρά
δικό μου το αίμα
δικός μου κι ο τρόμος

Δεν είμαι μόνος
Δεν είμαι ο μόνος
Όλα είναι δρόμος

Η φωτιά, η γιορτή, η απώλεια, ο πόνος
Ο κάθε μικρός θάνατος
κι ο μεγάλος ο ατέλειωτος κόσμος

Όλα είναι δρόμος...
Πορεια ζωης ...μπρος-πισω....Μια φωτια που καιει οσο κραταει μια ζωη ..Μια ψυχη που οσο κ αν κομματιαζεται κινειται αναπνεει θυμαται ποναει κλαιει γελαει ...................Ολα ενα ειναι !! Ολα ενα κουβαρακι !!!! Δικα μου τα λαθη μου δικα μου κ τα σωστα μου ..Δικα μου κ τα δακρυα κ οι λογοι που τα εφεραν ακαλεστα στα ματια μου ..Δικια μου η καθε στιγμη που σπαραξα κ κομματιαστηκα !! Δικες μου ολες οι στιγμες μου .......ονειρα κ εφιαλτες μου ..ολα δικα μου .................
ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ Η ΖΩΗ .....μ ολα οσα μου φερε......Ενας μεγαλος ατελειωτος δρομος φαινονται ολα........Μονη  απορια .. "ΠΟΣΟ Θ ΑΝΤΕΞΩ.. "......
Απωλεια κ τρομος......φωτια κ γιορτη.......θανατος κ ζωη..........
Οχι.Αρνουμαι ν μοιραστω ολο αυτο το παρατερο κοκτεηλ που συνθετει τη ζωη μου . Δεν θελω ν τ κρινει κανεις.Ειναι δικο μου . Δεν απαρνιεμαι τιποτα ...καλα κ ασχημα ....ειναι δικα μου ...............................................................Ειναι ο δικος μου δρομος σ αυτον τον καρναβαλιστικο κοσμο ....................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου