ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

μικρέ μου πρίγκιπα κοιμήσου κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου...........



Μάριος Φραγκούλης - Ο μικρός πρίγκιπας!!

Αν χωρούσα κι εγώ
στο μικρό σου πλανήτη
αν ζητούσες να 'ρθω
να μην σ' έχει η λύπη

Τον παλιό μου εαυτό
θα τον άφηνα πίσω
τον κρυμμένο ουρανό
της καρδιάς σου να ζήσω

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκιπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου

Αν ζητούσες να 'ρθω
στο μικρό σου τ' αστέρι
αν μπορούσα να δω
της ψυχής σου τα μέρη

Θα νικούσα το εγώ
που εδώ με κρατάει
έναν κόσμο να βρω
και τους δυο να χωράει

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκιπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου

ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑ.......
Ποσο δυσκολο ειναι να γραψω σημερα........Περασαν 11 μερες κιολας απ την μερα που ταξιδεψες....Δεν παλευει κανεις μας με τον πονο και την απουσια σου.Κανεις δεν θελει να ξεχασει ....Σε κανεναν δεν θα σταματισεις να λειπεις. Διαβαζουμε ο ενας στα ματια του αλλου αυτο που ειναι κοινο για ολους.....ΑΠΟΥΣΙΑ......ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ.Σε κανενος το μυαλλο δεν χωραει ...Δεν γινεται ν αποδεχτουμε πως εχεις φυγει.....Γιατι εισαι παντα εδω...αναμεσα μας..οπως παντα..κ ετσι θα μεινεις.....Δεν ξερω γιατι επρεπε να φυγεις τωρα....Ηταν τοσο νωρις...........Δεν ξερω ποιος κινει τα σχοινακια σ αυτο το κουκλοθεατρο..Δεν ξερω ποιος σκηνοθετει το εργο της ζωης μας..Καθε λεπτο εχω στα αυτια μου το γελιο σου τη φωνη σου .....κ ταυτοχρονα τις φωνες ολων αυτων που ηταν εκει ...οσα σου ελεγαν.....οταν.......
.............Ποσο σατανικα ευκολο ειναι τελικα ν αλλαξουν ολα???Ποσο αδικο ειναι ολο αυτο γαμωτο??????????Ολοι ..μα ολοι .....εχουν στα ματια εκεινη την απογνωση κ το παραπονο...πως ειχαν τοσα να σου πουν...τοσα να ζησουν μαζι σου.......Εισαι κομματι της καθε μερας μας.....κομματι της ζωης μας κ τωρα το κομματι αυτο λειπει! Ενα παζλ που θα μεινει ατελειωτο.....
..Δεν μπορω να μιλησω για σενα σε παρελθοντικο χρονο γιατι ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ !!!!!!!!!!!!!!!
Πιστευω πως ηξερες ποσο σ αγαπαμε...Πως ενοιωθες οσα θελαμε να σου πουμε.....Ολα εκεινα που οταν καποιος ειναι διπλα μας τα θεωρουμε αυτονοητα κ περιττα κ δεν τα λεμε...ΤΩΡΑ????????ΤΩΩΡΑ που εφυγες?????Μας ακους????Μπορεις να δεις ποσο μας λειπεις?????
ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑ.....θα ερθει η ωρα που θα ξαναβρεθουμε ολοι μαζι ......
ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑ.......ελπιζω να σαι καλα εκει ψηλα.....να μην πονας...κ να φωτιζεις με την λαμψη σου τα μονοπατια μας ωσπου να κανουμε κ εμεις το ΤΑΞΙΔΙ που τοσο βιαστηκες εσυ να κανεις.......
ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑ.....παντα θα εισαι ΕΔΩ...στις χαρες κ στις λυπες μας.....στα γελια κ στα κλαματα μας...παντα θα λειπεις κ παντα θα σε αναζηταμε............................Δεν ξερω ποσα ακομα εχω να σου πω.....ατελειωτα μου φαινονται.......
ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ......ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΠΛΗΓΗ........................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου