ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Τι τραγούδι να σου πω που να σε ξέρει; Να' ναι εκεί όταν γελάς κι όταν φοβάσαι....

Τι Τραγουδι Να Σου Πω...... Ενδελεχεια




Τι τραγούδι να σου πω που να σε ξέρει;
Να' ναι εκεί όταν γελάς κι όταν φοβάσαι.
Να' ναι εκεί όταν μεθάς κι όταν λυπάσαι.
Κι όταν κρύβεσαι στης μοναξιάς τα μέρη.


Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας;
Να μη μοιάζει με κανένα.
Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας;
Μα να μοιάζει μ' όλα όσα αγαπάς.


Τι τραγούδι να σου πω που να' χει αέρα;
Σαν κι αυτά μες τις κασέτες που 'χουν λιώσει.
Γιατί πάτησαν το χρόνο, σ' έχουν νιώσει.
Πήραν σήκωσαν το φως κι εδώ το φέραν.


Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας;
Να μη μοιάζει με κανένα.
Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας;
Μα να μοιάζει μ' όλα όσα αγαπάς.


Τι τραγούδι να σου πω χωρίς ουσία;
Να το φτύνουν οι σοφοί κι οι μπερδεμένοι.
Να γεννιέται στα ρηχά κι εκεί να μένει.
Να μην έχει ούτε λάμψη,ούτε αξία.
Μα να φέγγει στη δική σου καταχνιά.


Δυσκολη μερα κ καθε χρονο γινεται κ πιο δυσκολη αδερφε μου.....
ΤΙ ΤΡΤΑΓΟΥΔΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ......
Μ ακους αραγε? Ολα αυτα τα χρονια...Μ ΑΚΟΥΣ????
Εφυγες ....Ολα συνεχιζουν να υπαρχουν ...αλλα λειπεις εσυ....Κ εγω συνεχισα να ζω χωρις εσενα ....Να ζω κ να θυμαμαι ......Τα πρωτα χρονια ηταν αλλιως....Ηταν σαν ενα κακο ονειρο που θα ξυπνουσα κ δεν θα υπηρχε....Μετα ...μετα ηταν θυμος...Οργη για ο,τι συνεβη κ σε πηρε μακρυα....Μετα ....απογνωση κ μοναξια....Ποση μοναξια..κ απουσια.....Ενα κενο ...Μια απουσια τοσο ζωντανη που θα την αγγιζα θαρρεις αν απλωνα τα χερια μου....Κ οτι γινοταν εχανε την ουσια του αφου δεν υπηρχες εσυ να το μοιραστω μαζι σου...
Ξερεις??? Μεγαλωσα!!!!!!!!!Θα γινω κ γιαγια.....Ξερεις???Φοραω κ εγω γυαλια πια...γερναω.....Ξερεις???.Δεν ζω πια στη γειτονια μας...εφυγα....Ξερεις????Δεν ειχα αλλους φιλους ποτε.......Ησουν εσυ οι παιδικες μου αναμνησεις...οι εφηβικες φοβιες μου......Κ ηταν ολα πιο ευκολα οταν τα εντυνες μ εκεινο το χαμογελο σου κ εκεινο το αστραφτερο παιχνιδισμα στα ματια ....
Δεν ξερω αν ηξερες ποσα σημαινες για εμενα καλε μου...μοναδικε μου φιλε......αδερφε μου ..............................
,......Ας εισαι καλα ...εκει που εισαι...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου