ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Και έχω κρυμμένο τον σουγιά, για το καλό μου.......


Γιάννης Μηλιώκας - Για το καλό μου

Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου,
είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου,
για το καλό μου.
Είδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα,
σε φορτηγό τα όνειρα μου φόρτωμενα,
για το καλό μου.

Είδα τον δάσκαλο να με χτυπάει με ζήλο,
είδα τα χέρια μου πρησμένα απ'το ξύλο,
είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε,
με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε.

Για το καλό μου, για το καλό μου,
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου,
πήρε ανάποδες στροφές, για το καλό μου,
και είμαι στον θάλαμο εννιά, για το καλό μου,
στην ηρεμία, για να βρω τον έαυτό μου.

Είδα να κόβουν την μπουκιά για την μπουκιά μου,
ρούχα να φτιάχνουν απ'τα ρούχα τα παλιά μου,
για το καλό μου.
Είδα την μάνα μου να κλαίει απελπισμένα,
είδα τον γέρο μου να φεύγει για τα ξένα,
για το καλό μου.

Είδα τους φίλους μου να σκίζονται για μένα,
είδα να θέλουν να ξεκόψω από σένα,
είδα χαράματα να με τραβάν στο τμήμα,
για να γλυτώσω το κελί, να πω το ποίημα.

Για το καλό μου, για το καλό μου,
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου,
πήρε ανάποδες στροφές, για το καλό μου,
και είμαι στον θάλαμο εννιά, για το καλό μου,
στην ηρεμία, μήπως βρω τον έαυτό μου.

Για το καλό μου, για το καλό μου,
έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου,
ενέσεις, χάπια, ηλεκτροσόκ, για το καλό μου,
σήμερα πήρανε νεκρό τον δίπλανο μου,
ενώ παλεύω για να βρώ τον εάυτο μου.

Και έχω κρυμμένο τον σουγιά,
για το καλό μου.

Ολα για το καλο μου.....Μια ζωη ..πως γινεται ολα οσα δεν ηθελα να επρεπε να γινουν ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ?Ολα οσα ηταν αντιθετα απο τα ΘΕΛΩ ΜΟΥ να ηταν παντα ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ?
Κ πως γινεται αυτο ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ να μην εχει ερθει ακομα??????
Γιατι επρεπε ν χασω τα ονειρα μου ?Για ποιο καλο μου?? Γιατι επρεπε να χασω την παιδικη μου αθωοτητα?ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ...Για να μεγαλωσω ΣΩΣΤΑ...Για να γινω ενα σεβαστο (=ΑΠΟΔΕΚΤΟ) μελος της κοινωνιας μας...Για να γινω ΣΩΣΤΗ κατα των αλλων τα προτυπα...ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ...Ασχετα αν αυτοι οι ΑΛΛΟΙ ηταν Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ?Ηταν ανθρωποι που ισως ειχαν την αναγκη ενος ανθρωπου απλα κ μονο να τους κρατισει το χερι???ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ!ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ!!!
"ΚΟΙΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ"
"ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ"
"ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΜΠΕΛΑ ΣΟΥ"
"ΑΚΟΥ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ"
"ΚΑΝΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ"
"ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ"
Ε ΟΧΙ!!!! Δεν το θελω το καλο μου!!!!!! Θελω να ειμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
Δεν με νοιαζουν ολα αυτα!Δεν με αφορουν!!
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ !! ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΕΓΩ!!"ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΩ ΕΓΩ ΚΑΘΑΡΗ!!!!
Για μενα δηλαδη καταστραφηκαν ολα???Η φυση?Οι ανθρωπινες σχεσεις?
Για μενα επρεπε ολα να θυσιαστουν?Αξιοπρεπεια?Αγαπη?Αληλλεγγυη?
ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΑΥΤΟ "ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ" ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ!ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!
ΑΣ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΩ Κ ΑΣ ΜΗΝ ΒΡΩ "ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ " ΠΟΤΕ!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου