ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Αν μου κρύβεις την αλήθεια πες μου ψέματα σωστά μου'χει γίνει πια συνήθεια και βολεύομαι μ'αυτά



Tsopana Rave-An Mou Kryveis Tin Alitheia

Κάθε μέρα που ξυπνάω
νιώθω μέσα μου μανία
γιατί ξέρω πως θ'ακούσω
πάλι ψέματα γελοία.

Θα μου πεις πως είναι ωραία
είναι όλα μια χαρά
όμως έτσι δεν με πείθεις
πες το ψέμα σου σωστά.

Όταν ζήτησα από σένα
να μου πεις πως μ' αγαπάς
μου'πες πως αυτές οι λέξεις
δεν ταιριάζουνε σ' εμάς

Είναι όλα παραμύθια
δεν πιστεύω εγώ σ'αυτά
αν δεν έχεις την αλήθεια
πες το ψέμα σου σωστά

Αν μου κρύβεις την αλήθεια πες μου ψέματα σωστά
μου'χει γίνει πια συνήθεια και βολεύομαι μ'αυτά

Τώρα είναι πάλι νύχτα
κι όλα φαίνονται σωστά
μου'χει γίνει πια συνήθεια
πες μου ψέματα πολλά

Πάντα κάτι με μπερδεύει
κάτι λείπει απ'όλα αυτά
αν δεν έχεις την αλήθεια
πες το ψέμα σου σωστά

Αν μου κρύβεις την αλήθεια πες μου ψέματα σωστά
μου'χει γίνει πια συνήθεια και βολεύομαι μ

.....οταν συνιθισεις τα ψεματα ειναι πολυ δυσκολο ν σε πεισει η αληθεια!!!!!!
Κ αφου ετσι κ αλλιως θα σε γεμισουν ψεματα ας ειναι τουλαχιστον πετυχημενα....Ισως να χεις βαρεθει να τους λες πως τα ψεματα τους δεν περνανε πια αλλα να ξερουν πως τα ανιχνευεις κ δεν μπορουν να σε πεισουν πια μ αυτα!!!!!!!!!!
Δεν ησουν εσυ παντα καχυποπτος !!! Τα παραμυθια τους σε εκαναν!Σιχαθηκες πια την ελεεινη κοροιδια τους!!!!!!!!!!!!!!Τυλιγμενα τα λογια τους σε πλουμιστα χαρτια περιτυλιγματος ακουγονται τοσο ομορφα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αλλα ΟΧΙ!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου