ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Η ROCK ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.. Free mp3 - Δημήτρης Τσακνάκης

Ακόμα και σήμερα αν ακούγαμε τον Νικόλα η τον Παυλάρα θα μας ξένιζε η μουσική τους γιατί κάνανε κάτι διαφορετικό όμως ήταν και αυτό Rock. Έβγαινε από μέσα τους και πήγαζε από την ψυχή τους. Με το πέρας του καιρού ακούω διάφορα σχήματα και άτομα να τραγουδούν και να βγάζουν τα εσώψυχα τους. Κάποιους θα αναφέρω εδώ και είναι προς τιμή μου που μιλώ γι’ αυτούς, ο Γιώργος ο Τσίγκος ένας τραγουδοποιός που δεν βάζει νερό στο κρασί του και τα χώνει στα ίσια έκανε ένα δίσκο τον ΒΟΜΒΑ! Μπορείτε να τον βρείτε άνετα τόσο σε δισκοπωλεία αλλά και σε παλαιότερες αναρτήσεις μας. Δυο αδέλφια είναι οι famevolate που ζουν κάπου στην Αγγλία λόγο σπουδών…. Πολλές φορές έχω παίξει τον ξεχωριστό ήχο τους σε εκπομπούλες μου του γουστάρουμε να ακούσουμε μουσική! Ο Νεκτάριος (Necki Theodorou) είναι άλλος ένας φίλος που φτιάχνει τραγούδια σήμερα και μαζί με το σχήμα του ΜΟΝΟ ΓΥΜΝΟ κάνουν και αυτοί το ξεχωριστό… περά από τον ήχο αυτοί βγάζουν ROCKIES. Αυτοί είναι μερικοί φίλοι που μου ήρθαν στο μυαλό μου τώρα και συγγνώμη αν ξεχνώ κάποιους άλλους… δεν το κάνω εσκεμμένα! ΣΗΜΕΡΑ λιπών άκουσα ένα άλλο φίλο. Τον Δημήτρη Τσακνάκη που μου έστειλε να ανεβάσω το ΝΕΟ CD του εδώ στο blog. Τον ευχαριστώ και εύχομαι να το κατεβάσετε και να το ακούσετε.
Υ/Γ

Ένα ανακάτεμα εγχόρδων αλλά και ηλεκτρονικής μουσικής έφτιαξε αυτό που μπορεί να σας ξενίσει όμως ακούστε πως όλο αυτό δεν είναι θέατρο! Είναι κάτι που βγαίνει από μέσα του. Μου άρεσε πολύ ο ήχος του ακόμα και ο στίχος που κάποιες στιγμές έφευγε από τα δρώμενα του συντιθέμενου…. Ευχαριστώ τον Δημήτρη που μου το έστειλε και το μοιράστηκε μαζί μου και μαζί σας.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΛΙΚΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ.


dawnload

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου