ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

15 τραγούδια από τον παράδεισο

Νομίζω πως από δυσαρέσκεια τεντώνει τα δάχτυλά του. Οταν κοιτάω στο πρόσωπό του βλέπω τα χείλη του «σφιγμένα». Λέω πως ο Σεραφείμ Τσοτσώνης θα προτιμούσε να μην ήταν εδώ μαζί μου, τώρα.
Ο Σεραφείμ κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ηλεκτρονικά άλμπουμ της περασμένης χρονιάς.
Πρόσφατα η νεοϋορκέζικη έκδοση του περιοδικού (οδηγού πόλης) «Τάιμ Αουτ» το χαρακτήρισε υπέροχο. Το «Δις Ιζ Χέβεν», ο τίτλος του άλμπουμ, είχε δεκαπέντε κομμάτια έτοιμα να ευχαριστήσουν εκείνο το κοινό που δεν εναρμονίζεται με τους κανόνες του συχνά «αδιανόητου» μουσικού μάρκετινγκ. Ο Σεραφείμ ανάβει ένα τσιγάρο. «Δεν υπάρχει τέλος στη μουσική. Και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζω. Μ αρέσει να συλλέγω τυχαίους καθημερινούς ήχους και να τους τοποθετώ στη μουσική μου.
Ακόμα και ένα τυχαίο κορνάρισμα για μένα έχει τη δική του αρμονία. Τη δική του μουσικότητα». Ο Σεραφείμ μπήκε στη μουσική γράφοντας θεατρικά σάουντρακ. «Μου αρέσει η μουσική που συνδυάζεται με την εικόνα.
Οπως βρίσκω ενδιαφέρουσες και εκείνες τις μελωδίες που διακατέχονται από αρμονικά λάθη. Μ αυτό το σκεπτικό μπήκα στο θέατρο για να γράψω μουσικές παραστάσεων». Το «Δις Ιζ Χέβεν» έχει 15 τραγούδια. Στην ερώτηση τι σημαίνει για σένα το νέο άλμπουμ σου, ο Σεραφείμ απαντά: «Κάθε κομμάτι είναι τμήμα από το παζλ του προσωπικού μου παράδεισου.
Ετσι το βλέπω εγώ. Θεωρώ πως στο άλμπουμ πρωταγωνιστούν οι άνθρωποι που λατρεύω. Η γυναίκα μου, το παιδί μας είναι κάποιοι απ αυτούς». Ο Σεραφείμ τώρα πίνει μια «μακριά» γουλιά καφέ.
Οταν του λέω στο μέλλον πού θέλεις να πάει η μουσική σου, απάντησε: «Θέλω να φύγει από την Ελλάδα. Ηδη αυτό συμβαίνει. Το άλμπουμ μου έχει κυκλοφορήσει και στο εξωτερικό. Αυτές τις μέρες σκέφτομαι πως θα έπρεπε να σκηνοθετήσω τη μουσική μου. Νομίζω πως δίπλα μου έχω τους κατάλληλους ανθρώπους να με βοηθήσουν σ' αυτό το σχέδιο».
Γιάννης Παναγόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου