ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ - ΓΥΡΙΣΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ

Ο καλός μου ο πατριώτης, συνθέτης Γιάννης Μαχαίρας μου έδωσε τη χαρά να ακούσω τη νέα του δουλειά. Έκατσα στον καναπέ αναπαυτικά και την απόλαυσα…. Ενθουσιάστηκα …για να δούμε τι λέει και ο ίδιος σε συνέντευξη που μου παραχώρησε..
_ Γιάννη νέα ακούσματα στα έργα σου, η επαναφορά στις ρίζες…
. Και έρχεται κάποια στιγμή που λες…. Ήρθε επιτέλους η ώρα για τα θέλω μου, να κάνω κάτι που γουστάρω, που μ´ αρέσει, που το είχα από καιρό στο νου …..Έτσι και εγώ <<ΓΥΡΙΣΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ >> και έβγαλα απ´ το συρτάρι μου αναμνήσεις και αγαπημένα τραγούδια που είχα γράψει από το 1980 μέχρι τα σήμερα, και πρόσεξε, χωρίς να με νοιάζει η μόδα , η μουσική τάση της εποχής, τα ηχογράφησα με καλούς μου φίλους και φύσηξα στα πανιά τους αφήνοντάς τα να ταξιδέψουν ....μια δουλειά που με τα ROCK, ROCKPOP , LATINROCK , BALANDA , ακούσματα πιστεύω θα γητεύσει τους εναπομείναντες ρομαντικούς του είδους .
_Μια δουλειά πρωτότυπη θα τολμούσα να πω…
.Μια δουλειά , μοναδική θα έλεγα εγώ, από την άποψη ότι τραγουδάω μεν αλλά ΔΕΝ δηλώνω τραγουδιστής, συνθέτης είμαι, και δεν είναι στα σχέδιά μου να το ξανακάνω…
Ξέρεις Δημήτρη… είναι συλλεκτική γιατί βγαίνει σε λίγα αντίτυπα και ΔΕΝ θα βγουν άλλα ,οι fun του είδους θα φροντίσουν πρώτοι να το αποκτήσουν ...
_Κάποτε βάζαμε το βινύλιο δίσκο παραμάσκαλα …εσύ τώρα …
.Το CD που έφτιαξα έχει μια πρωτότυπη συσκευασία που αξίζει ώστε σε κάποιον που του αρέσει να το έχει ....μια τσέπη από τζιν ...γιατί ΤΖΙΝ ??? γιατί τζιν και ROCK πάνε μαζί …
_Μουσική, ενορχήστρωση, στοίχοι, φυσικά όλα δικά σου…
.Υπογράφω τη μουσική την ενορχήστρωση, αλλά όχι πάντα τον στίχο που είναι Ελληνικός …
_Ήταν κάτι που σου λέγαμε να το επιχειρήσεις χρόνια τώρα ….
.Είναι μια δουλειά που την είχα χρόνια στο μυαλό μου και χάρη καλών φίλων μου μουσικών κατάφερα να υλοποιήσω και που είμαι πολύ χαρούμενος γι´ αυτό …Μια γεύση από την ROCK εποχή της αθωότητας τότε , του θάρρους , του θράσους και της άγνοιας κινδύνου με τα συγκροτήματα τραγουδούσαμε σε συναυλίες , πάρτι, χορούς ....
...Δημήτρη σταμάτησε με γιατί θα μιλάω για ώρες ... αφήστε το ρυθμό να σας παρασύρει και ονειρευτείτε…
Φυσικά, ο Γιάννης είναι πάντα απρόβλεπτος σαν συνθέτης , έτσι πρέπει να είναι όμως …. πρέπει να βλέπει τον ακροατή στα μάτια, να αντιλαμβάνεται τι γίνεται γύρω του. Πρέπει να έχει επαφή με τη ζωή, χωρίς να χάνει την απολαυστική σύνθεση του… είναι σαν τον ηθοποιό, αν δεν έχει παραστάσεις από τη ζωή πώς θα ερμηνεύσει…. άλλωστε για αυτό είναι αγαπητός συνθέτης…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου