ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Υπόγεια Ρεύματα - Χάρτινες λέξεις -"20" - "20" Official Video 2014

Τα Υπόγεια Ρεύματα του 2014 (Γρηγόρης Κλιούμης, Νίκος Γιούσεφ, Μάριος Τσάγκαρης και Τάσος Πέππας) συναντήθηκαν στο στούντιο "Συν Ένα" από τις 24 ως τις 27 Μαρτίου του 2014 και ηχογράφησαν διαφορετικές εκδοχές 20 κομματιών της εικοσάχρονης πορείας του γκρουπ για να τιμήσουν τους 14 μουσικούς που πέρασαν από το συγκρότημα - τραγούδια των Γρηγόρη Κλιούμη,
Κώστα Κοντοβά, Γιάννη Κυριακού, Κώστα Παρίσση, Μάριου Τσάγκαρη, Δημήτρη Αργύρη και Μάρκου Τσατσούλη -. Ο δίσκος αυτός ηχογραφήθηκε στο στούντιο "Συν Ένα" από τον Πασχάλη Κολέντση με τεχνική υποστήριξη από τους Νίκο Λαγό, Γιάννη Ταβουλάρη και Γιώργο Κορρέ. Οι συμπληρωματικές ηχογραφήσεις
καθώς και ο τελικός έλεγχος έγιναν στο στούντιο "PRAXIS" με την πολύτιμη βοήθεια του Κώστα Παρίσση. Οι μίξεις έγιναν από τον Πασχάλη Κολέντση.

Κοίταξε τώρα που δεν έχω τι να πω
ψάχνοντας λέξεις έχω χάσει το σκοπό
Πάντα σε μένα να μιλώ είναι κακό
κοίταξε τώρα που δεν έχω τι να πω

Φεύγουν οι ώρες, φεύγουν μέρες και ζητώ
κάποιος ν’ ακούσει τις κραυγές που του ξερνώ
πάντα σε μένα να μιλώ είναι κακό
κοίταξε τώρα που δεν έχω τι να πω

Δεν τα `λεγα ποτέ καλά
τα λόγια τα μεγάλα, τα λόγια τα καλά

Περνάν εικόνες σε μισότρελο μυαλό
χορεύουν στίχοι σ’ ένα χάρτινο φτερό
πάντα σε μένα να μιλώ είναι κακό
κοίταξε τώρα που δεν έχω τι να πω




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου