ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

ΝΕΑ ΤΟΥ ROCK

IN VIDEO: Οι ακροάσεις για το Schoolwave 2009

Πεντακόσια παιδιά απ' όλη την Ελλάδα ήρθαν την Κυριακή των Βαΐων και τη Μ. Δευτέρα, 12-13 Απριλίου, με αεροπλάνα, τρένα και βαπόρια στο club "Κύτταρο" για τις live ακροάσεις του Schoolwave. Με αφετηρία κάθε γωνιά της Ελλάδας (Χανιά, Αλεξανδρούπολη, Πρέβεζα, Ρόδο...) και ονόματα όπως "Wormed Potatoes", "Deaf Maestro" και "Γαβ Γαβ", τα 81 μαθητικά συγκροτήματα έπαιξαν όλα σχεδόν τα είδη της μουσικής: rock, metal, pop, punk, hip-hop, funk, jazz, emo, screamo, έντεχνο, άτεχνο... Την επιλογή των 21 συγκροτημάτων που θα παίξουν τελικά στο φεστιβάλ (3-4-5 Ιουλίου, Θέατρο Βράχων) αποφάσισαν, ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Πετρίδης, οι συνθέτες Νίκος Κυπουργός και Γιώργος Κουμεντάκης, τα συγκροτήματα Raining Pleasure και Rotting Christ και ο Χρήστος Ιωαννίδης από τους Schooligans. Οι ίδιοι έκαναν και την επιλογή των 81 συγκροτημάτων από τα 230 που δήλωσαν φέτος συμμετοχή, στέλνοντας demo.

1 σχόλιο:

  1. Εγώ είμαι πάλι, αυτή που σου αποδομεί τις αναρτήσεις σου. Απάντησα στο σχόλιό σου στο μπλογκ μου και ήθελα να περάσω να το αφήσω κι εδώ, μήπως τυχόν και δεν το δεις. Το αντιγράφω ως έχει:
    Xrhste Frik, καλώς ήρθες κι από δω! Πάρα πολύ μου αρέσουν και τα μπλογκ σου και όσα γράφεις, κι ας μην είμαι όπως λένε "στο ίδιο μήκος κύματος". Το σχόλιό μου το άφησα γιατί μου έκανε εντύπωση πραγματικά πώς με βρήκες. Αλλά μην με υπερτιμάς, καμία προσπάθεια δεν έκανα να το στολίσω με ωραία λόγια, όπως λες. Αυθόρμητο ήταν και διασκέδασα πολύ. Έριχνα και άδεια για να πιάσω γεμάτα και πολύ το ευχαριστήθηκα που μου απάντησες. Και με δικαίωσες και λίγο στα μάτια μου. Αυτό εννοούσα, ήρθε ο καιρός της αμφιβολίας. Ήθελα να το επικοινωνήσω αυτό και να δω πόσοι από μας συμπάσχουν. Το σχόλιό σου προσωπικά με πήγε ένα βήμα παρακάτω σε αυτό το θέμα. Ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Και επειδή μου κέντρισες πολύ το ενδιαφέρον, θα παρακολουθώ κι εγώ από εδώ κι εμπρός τις αναρτήσεις σου. Και πού και πού θα πετιέμαι σαν .... και θα αφήνω κανένα σχολιάκι.
    Α, και πού είσαι: Τα μπλογκ σου εκτός όλων των άλλων καλών τους, είναι και ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΕΣ. Εγώ μπήκα και αισθάνθηκα ότι ένα νηπιάκι μπήκε σε αίθουσα μεταδιδακτορικού. Τις ζεστές μου καλημέρες". Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή