ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Rous Fm - live music

Ένα χρόνο και κάτι ο ιντερνετικός ραδιοφωνικός σταθμός
Rous Fm (http://www.rousfm.com ), ξεκίνησε να εκπέμπει...

Με μεράκι, αγάπη, όραμα μα και πάθος για τη μουσική!!!
O Rous Fm είναι μια ιδέα! Ιδέα για προώθηση της καλής μουσικής
και τραγουδιών που δεν θ' ακούσει κανείς εύκολα σε άλλους σταθμούς.
Στον Rous fm δεν παίζονται πληρωμένα τραγούδια!!!
Στον Rous Fm το ζητούμενο είναι η αλήθεια σε ό,τι κάνουμε.
Αλήθεια σε αυτά που παίζονται, σε αυτά που ακούγονται,
σε αυτα που λέγονται μα και γράφονται...
Αναζητούμε την αλήθεια μας και την μοιραζόμαστε
με τους ακροατές που τίνουν να είναι πλεον πιο πολύ φίλοι!

Κάθε Τετάρτη στις 21:00 ώρα, η Δώρα Μοσχοπούλου (ιδιοκτήτρια του σταθμού),
παρουσιάζει την εκπομπή ''ανεξάρτητοι ήχοι-Αστρανάματα'',
στην οποία παίζει ανεξάρτητες παραγωγές,
προωθεί ΔΩΡΕΑΝ νέους καλλιτέχνες και συγκροτήματα και μοιράζεται σκέψεις και συναισθήματα με τους ακροατές.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΡΑ

Απόφοιτη Ι.Ε.Κ δημοσιογραφίας, έχω υπάρξει συντάκτρια ύλης σε τοπική εφημερίδα για τεσσεράμιση χρόνια! Είμαι γενικά στον κόσμο μου...τον μουσικό (και τον μαγικό μαζί!). Ένα χρόνο και κάτι...έχω τη χαρά να είμαι ιδιοκτήτρια του ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού Rous Fm ♥ (www.rousfm.com), τον σταθμό που ξεκίνησα με μεράκι, αγάπη, όραμα μα και πάθος για τη μουσική!!! O Rous Fm είναι μια ιδέα! Δεν παίζουμε πληρωμένα τραγούδια! 
Κάθε Τετάρτη στις 21:00 ώρα παρουσιάζω την εκπομπή ''ανεξάρτητοι ήχοι-Αστρανάματα'', στην οποία παίζω ανεξάρτητες παραγωγές, προωθώ ΔΩΡΕΑΝ νέους καλλιτέχνες και συγκροτήματα, μοιράζομαι σκέψεις μου και συναισθήματα.
Μου αρέσει να ταξιδεύω (νοητά και πραγματικά), να κάνω παρέα με ευχάριστους ανθρώπους που να γελάνε αληθινά και να έχουν θετική ενέργεια. Aκούω πολύ μουσική, γράφω στίχους και μου αρέσει να πηγαίνω σε συναυλίες και μουσικές σκηνές αρκετά συχνά.
Λατρεύω τη θάλασσα και απολαμβάνω τις καλές συζητήσεις με παρέα.
Είμαι πολυάσχολη (δειξε κατανόηση γι' αυτό), δραστήρια, και κοινωνική. 
Έxω θετική ενέργεια, σιχαίνομαι το κουτσομπολιό και το ψέμμα.
Μου αρέσουν τα έξυπνα και δραστήρια άτομα που έχουν όρεξη για ζωή και αισιοδοξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου