ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

ΝΕΑ ΤΟΥ ROCK

Party Γενεθλίων του Johnny Vavoura Πέμπτη 18/6/2009

Φίλοι μου, πιστεύω ότι τα γενέθλια θα πρέπει να γιορτάζονται!!!! Διότι είμαι πολύ μικρός ακόμα.... και δεν έχει φτάσει ο καιρός για να κρύψω τα χρόνια μου!!!! Και για αυτό σας προσκαλώ όλους σ' έναν πανέμορφο και δικό μου χώρο στην Αγία Παρασκευή για το Birthday Party μου!!! Ελπίζω να με τιμήσετε με την παρουσία σας!!!
Διεύθυνση δε βάζω...
όσοι επιθυμούν να παραβρεθούν επικοινωνούν
με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεών Ζένια Στολάκη
στο 6982307260
για δήλωση συμμετοχής!!!!
---
Ναι φίλοι μου το πιο must και in event του καλοκαιριού είναι εδώ!!!!
Έχοντας υπόψη μου ότι ok..... κάπως πρέπει να δείξω την ευγνωμοσύνη μου προς όλους εσάς που με στηρίζεται και μου δείχνετε την αγάπη σας τόσα χρόνια τώρα (κρύβε λόγια) έτσι λοιπόν... σας προσκαλώ όλους επώνυμους και μη σαν μια ένδειξη της εκτίμησής μου προς όλους εσάς!
Τέρμα τώρα το melo.... Αυστηρώς το λέω και πάλι 20.00 - 23.00 γιατί μετά ακολουθεί στις 23.00 - 2.00 εκπομπή Ζούγκλα με το Μάκη Τριανταφυλλόπουλο που είναι καλεσμένοι οι Johnny Vavoura and the Cadillacs και θα το απολαύσουμε όλοι στα σπίτια μας και στους αναπαυτικούς καναπέδες μας!!!!
Δηλώστε συμμετοχή αν το επιθυμείτε και οι καταστάσεις το επιτρέπουν στο 6982307260 Zenia Stolaki συνεργάτη μου και αρμόδια των δημοσίων σχέσεών μου!!!
Σας ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Johnny Vavouras - Johnny Vavouras
Where:
Johnny Vavoura's place
osoi theloyn enimeronoyn sto 6982307260 kai mathainoyn
Agia paraskeyi, Greece
/////////////
Paris Pliakas "Tio Currito" Flamenco Group
Φλαμένκο με τον Πάρι Πλιάκα και το “Τιο Currito” Flamenco GroupΜελωδική περιπλάνηση στους τσιγγάνικους δρόμους της Ανδαλουσίας και του Φλαμένκο μας προτείνει ο Πάρις Πλιάκας με την κιθάρα του και το “Tio Currito” Flamenco Group στη ζωντανή παράσταση που θα δώσουν την Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009 στις 9.00 μ.μ στο θέατρο Ελαιώνα Ζέλιου (Χάλκεια , 11ο χλμ. Εθνικής Οδού Αντιρρίου-Μεσολογγίου, Tηλ. 26430 45056).Το πρόγραμμα της παράστασης αποτελείται τόσο από πρωτότυπες μουσικές συνθέσεις του Πάρι Πλιάκα όσο και από διασκευές του πάνω σε παραδοσιακά μελωδικά και ρυθμικά μουσικά σχήματα της Ανδαλουσίας , ενώ μαζί του εμφανίζονται και αυτοσχεδιάζουν οι μουσικοί Ανδρέας Κίκινας (κιθάρα-κρουστά) , Σέργιος Σοϊλές ( φλάουτο-σαξόφωνο) , Γιάννης Παναγιωτόπουλος (Ούτι – Πολίτικη Λύρα) ,Σωτήρης Ντούβας (κρουστά) και Γιάννης Πουπούλης (κρουστά). Έναρξη Προγράμματος 9.00μ.μ. www.listen.to/pliakas
Έναρξη:
Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009 στις 9:00 μ.μ.
Τοποθεσία:
Θέατρο Ελαιώνα Ζέλιου - Elaionas Theater
Οδός:
11th Km Antirio-Mesolongi National Road / 11ο χλμ Εθνικής Οδού Αντιρρίου-
Πόλη:
Kalavroúza, Greece
Προβολή Χάρτη
Google
MapQuest
Microsoft
Yahoo
Τηλέφωνο:
2643045056
/////////////
Voice anatomy
Για 2 βραδυές
Το ‘’Voice Anatomy” απαρτίζεται από τρεις μουσικούς ταξιδευτές. O Μιχάλης Αλιάγας, η Έυη Ιωσηφίδου και ο Δημήτρης Μάντζαρης, ο καθένας από διαφορετικό μουσικό ταξίδι που όμως τους ένωσε κάτι κοινό, τ’ ότι παίζουν και τραγουδούν από καρδιάς.Καταθέτουν τη γνώση τους και την εμπειρία τους σε συνδυασμό με την έκφραση της ψυχής τους.Έτσι εξηγείται ότι τα τραγούδια που ερμηνεύουν και ο τρόπος ο μουσικός που εκφράζουν έχει σκοπό να περάσει στις καρδιές όλων.Ας πάμε λοιπόν ένα μουσικό ταξίδι μαζί τους!!!
Έναρξη:
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009 στις 10:00 μ.μ.
Τοποθεσία:
Ψυρρή
Οδός:
Καραϊσκάκη 10 (στοά) απο Ερμού 104
Τηλέφωνο:
21033172934
/////////////
Cameres Live
26 Ιουνίου, Πάρκο Φαλήρου - Καβάλα
Επιστροφή στις live εμφανίσεις ακριβώς μετά από ένα χρόνο....παρουσίαση του promo "Θα είμαι εκεί" και των νέων τραγουδιών που θα ηχογραφηθούν σύντομα.
Ραντεβού σε μια μεγάλη μέρα, αυτής κατά των ναρκωτικών που διοργανώνει ο ΚΕΘΕΑ για 2η συνεχή χρονιά στην πόλη της Καβάλας.
26 Ιουνίου στο πάρκο Φαλήρου στην Καβάλα ....
Σχετική αφίσα σύντομα κοντά σας και στους δρόμους.
Μαζί μας οι : Piranhas & οι Wormed Potatoes !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου