ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ROCK - ROCK NEW'S

ΣΤΗΛΕ e-mail: spacefm@gmail.com

ΚΛΙΚΑΡΑΝ--> <--ΑΤΟΜΑ. ROCK NEW'S - ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ GROUP ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ EVENT'S

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

για να μπορώ να σε θυμάμαι με ξεχνώ.......


 

 

Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος - Για να μπορώ να σ' αγαπάω παραιτουμαι....

 Για να μπορώ να σ' αγαπάω παραιτούμαι
κι ό,τι χρειάζομαι και θέλω προσπερνάω.
Δε σε ξεχνώ, δε σε ζητώ, δε σε πονάω
από την τύχη και τη μοίρα εξαιρούμαι.
Έτσι θα μάθω να περνάω και τους τοίχους
να περιμένω από αγνώστους επισκέψεις.
Σαν το ραντάρ να εντοπίζω ξένους ήχους
όταν θα χάνομαι μες στις κρυφές σου σκέψεις

Χωρίς τη γνώμη μου για πάρτη σου θα ζω
σαν μια αφίσα κολλημένη πάνω σ' άλλη.
Χωρίς δεκάρα θα γνωρίζω τη σπατάλη
χωρίς ελπίδα θα νικήσω τον καημό.
Για να μπορώ να σ' αγαπάω παραιτούμαι
για να μπορώ να σε θυμάμαι με ξεχνώ.
Σε μια ζωή χωρίς συμπέρασμα αρκούμαι
κι αφού ο κόσμος δεν αλλάζει αλλάζω εγώ.

Για να μπορώ να ζήσω μόνος μου τα βράδια
εσένα θα' χω μακρινό παράδεισο μου.
Κι ό,τι στερήθηκε το σώμα μου από χάδια
σα σπάνιο είδος θα σωθεί στην κιβωτό μου.
Έτσι η ψυχή μου θα διαγράψει όλους τους κύκλους
με ότι δεν έγινε κρατώ την επαφή μου.
Στα συναισθήματα δεν βάζω υποτίτλους
με τον ωκεανό ενώνω την φωνή μου.

Χωρίς τη γνώμη μου για πάρτη σου θα ζω
σαν μια αφίσα κολλημένη πάνω σ' άλλη.
Χωρίς δεκάρα θα γνωρίζω τη σπατάλη
χωρίς ελπίδα θα νικήσω τον καημό.
Για να μπορώ να σ' αγαπάω παραιτούμαι
για να μπορώ να σε θυμάμαι με ξεχνώ.
Σε μια ζωή χωρίς συμπέρασμα αρκούμαι
κι αφού ο κόσμος δεν αλλάζει αλλάζω εγώ.

 

Αποδοχη .Αυτο μονο.Αποδοχη της πραγματικοτητας.Αποδοχη εκεινων που μπορεις ν εχεις κ εκεινων που θαθελες ν εχεις.Αποδοχη της μισερης ζωης.Αποδοχη των χαμμενων ονειρων!Αποδοχη.....Δεν διεκδικεις πια...Ξερεις....Αρκεισαι λοιπον στη σκοτεινη γωνια που σου χουν κρατημμενη θεση οι μοιρες  κ απο εκει κοιτας εκεινα που ....εκεινα που.....που....θα δινες κ τη ζωη σου για ν τ αγγιξεις εστω κ για μια στιγμη . Νικητης η νικημενος τι σημασια εχει ........ΑΦΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΛΛΑΖΩ ΕΓΩ.....Πιστη μονο στο συναισθημα αυτο που καταλυει τα αλλα ολα αρκεισαι να ΑΓΑΠΑΣ μονο....ετσι απλα...χωρις να προσδοκεις κατι ..χωρις να ζητας ..χωρις να ελπιζεις....Κρατας μεσα σου ολα οσα βρισκονται στον κυκλο των συναισθηματων σου σαν πολυτιμο θησαυρο κ ζεις σαν θεατης σε μικρο σινεμαδακι κ κοιτας απο μακρυα κ δακρυζεις στα σκοτεινα κ σπαραζει η ψυχη κ γονατιζει.............αλλα συνεχιζεις Ν ΑΓΑΠΑΣ......Κ αυτο δεν μπορει να στο παρει κανεις!!!Ειναι ολοτελα δικο σου !!!!!.......ΜΟΝΟ Ν ΑΓΑΠΑΣ................ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου