ROGER WATERS
'' THE WALL LIVE ''
Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011
Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011
Τρίτη 12 Ιουλίου 2011
Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ Ο.Α.Κ.Α.
Ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο από το Τορόντο του Καναδά, έκανε σταθμούς σε μια σειρά από μεγάλες πόλεις της Βορείου Αμερικής και τώρα βρίσκεται στην Ευρώπη!
Την Παρασκευή, 8 Ιουλίου, το θρυλικό … Τείχος θα χτιστεί, brick by brick, στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ του Ο.Α.Κ.Α., για να γκρεμιστεί την ίδια μέρα, κατά τη διάρκεια της συναυλίας, σε ένα θέαμα που τα Διεθνή μέσα χαρακτήρισαν ως επικών διαστάσεων.
Η παγκόσμια περιοδεία “The Wall Live”, με την υπογραφή του Roger Waters στη δημιουργία και το σχεδιασμό, γιορτάζει τα 30 χρόνια από τη δημιουργία του πολύ-πλατινένιου άλμπουμ των Pink Floyd, και απ’ ό,τι φαίνεται είναι και το “κύκνειο άσμα” του, μετά και από την περιοδεία του “The Dark Side of the Moon”, που πρα γματοποιήθηκε μεταξύ 2007 και 2008, και που στην Ελλάδα έφερε η Big Star Promotion, στο TerraVibe Park.
“Κάποια στιγμή σκέφτηκα ότι ίσως υπάρχει κάτι στην ιστορία του “Wall”, που αρχικά μιλάει για αυτόν τον ένα συγκεκριμένο τύπο… που θα μπορούσε να αποτελεί μια αλληγορία για τον τρόπο που συμπεριφέρονται τα έθνη ή οι διαφορετικές θρησκείες μεταξύ τους”, δήλωσε ο Roger Waters στο Billboard.com. “Με άλλα λόγια, θα μπορούσε αυτό το έργο να αναπτυχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να περιγράφει μια ευρύτερη, πιο διεθνή συνθήκη, από αυτό που κάναμε το 1980 (εννοεί τους Pink Floyd) ή έκανα εγώ το 1990 στο Βερολίνο;”
“Αρχισα να το σκέφτομαι όλο και περισσότερο, και ξαφνικά μου ήρθαν μερικές ακόμη ιδέες και τότε είπα: ‘Αν κάναμε αυτό με αυτό το τραγούδι και αυτό με εκείνο το άλλο, τότε ίσως να το πετυχαίναμε.’ Και κάπως έτσι άρχισα να σημειώνω μερικά πράγματα πάνω στο χαρτί και τελικά αποφάσι σα να το κάνω…”
Το show “THE WALL” έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν μόνο 31 φορές, σε συγκεκριμένες, μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού, πόλεις, στις Η.Π.Α. και την Ευρώπη. Επίσης, θυμίζουμε ότι είχε ηχογραφηθεί και κυκλοφόρησε τελικά το 2000, με τον τίτλο "Is There Anybody Out There? The Wall Live 1980-81".
Η σύγχρονη αλά Roger Waters περιοδεία, “THE WALL LIVE”, έχει ήδη συμπληρώσει 56 ημερομηνίες στη Βόρεια Αμερική, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη το ευρωπαϊκό σκέλος, που ξεκίνησε το Μάρτιο, με 62 συνολικά ημερομηνίες στο πρόγραμμα. Ο Waters έχει εκφράσει την επιθυμία να την επεκτείνει και σε άλλες περιοχές του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένης και της Νότιας Αμερικής.
To “The Wall Live” του Roger Waters είναι ένα θεατρικό έπος, όμοιο με τις παραστάσεις των Pink Floyd το 1980, αλλά και την all-star παρουσίαση του έργου από τον Waters, με αφορμή τον εορτασμό για την Πτώση του Τείχους του Βερολίνου, τον Ιούλιο του 1990. Κεντρικό στοιχείο του show θα είναι ένας πραγματικός τοίχος – με 74 περίπου μέτρα πλάτος και περίπου 11 μέτρα ύψος – που θα κατασκευαστεί κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους του show, για να γκρεμιστεί λίγο πριν το τέλος του! Στο show συμμετέχουν και ειδικά σχεδιασμένες από τον Gerald Scarfe κούκλες, που “εκφράζονται λεκτικά περισσότερο απ΄ ό,τι στην προηγούμενη εκδοχή του Wall”, σύμφωνα με τον Waters, ενώ συμπληρώνεται από εκτεταμένα σε διάρκεια projections (προβολές) και άλλα ειδικά εφέ.
"Η μηχανική και η τεχνολογία έχουν προχωρήσει πολύ, ιδιαίτερα οι τεχνικές projection" σημειώνει ο Waters. "Μπορούμε πλέον να προβάλουμε πολύ φωτεινές εικόνες σε όλο το πλάτος της αρένας, κάτι που δεν μπορούσαμε να κάνουμε πριν.”
Σε ό,τι αφορά στο μουσικό κομμάτι, ο Waters εξηγεί ότι αυτή η εκδοχή του “The Wall” βρίσκεται πιο κοντά στις παραστάσεις των Pink Floyd απ’ ό,τι το show που παρουσιάστηκε το 1990 στην Πλατεία Potsdamer του Βερολίνου, που σχεδιάστηκε ειδικά για την περίσταση, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τους ιδιαίτερους προσκεκλημένους της βραδιάς εκείνης. “Επειδή ακριβώς είναι τόσο οπτικό το show, πρέπει να παίζουμε πολύ με τους χρόνους” λέει ο Waters. “Προσωπικά δεν με ενοχλεί αυτό. Με χαρά θυσιάζω την ελευθερία των μουσικών που παίζουν κιθάρα και συνήθως κάνουν ό,τι θέλουν, στο βωμό της δημιουργίας ενός show που συγκινεί τους θεατές και που είναι και πολιτικό και πολλά ακόμη. Πρόκειται για θεατρικό έργο, κατά συνέπεια πρέπει να υπάρχει έλεγχος… Τα φώτα και το οπτικό περιεχόμενο πρέπει να είναι συγχρονισμένα με τη μουσική. Αυτό το σημείο δεν με ανησυχεί καθόλου.”
Ανεξαρτήτως της έμφασης που δίνεται στην πιο διεθνή διάσταση του έργου, ο Waters εξαρχής δεν προέβλεπε ιδιαίτερες αλλαγές στις συνθέσεις του “The Wall”. Εμφανιζόταν σίγουρος ότι το έργο θα ηχεί όσο επίκαιρο ήταν και όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, το Νοέμβριο του 1979.
Πίστευα τότε ότι ήταν μια εξαιρετική δουλειά" λέει ο Waters, για το άλμπουμ που παρέμεινε 15 συνεχείς εβδομάδες στο No. 1 του Billboard 200 chart και έχει γίνει έκτοτε 23 φορές πλατινένιο! Εχει επίσης κερδίσει βραβείο Grammy (Award for Best Engineered Recording -- Non-Classical). "Με εξέπληξε κάπως η τόσο μεγάλη επιτυχία του, αλλά ένιωθα πολύ περήφανος. Ημουν περήφανος για ό,τι κάναμε σε σχέση με το The Wall. Η επιτυχία του ήταν εξωφρενική".
Στις αρχικές δηλώσεις του το 2010, ο Waters είχε πει ότι δεν είχε ακόμη αποφασίσει αν θα κινηματ ογραφούσε ή ηχογραφούσε το show, αλλά ότι θα ήταν μάλλον απίθανο να μην προέκυπτε σε κάποια φάση της περιοδείας. Η πληροφορία αυτή επιβεβαιώνεται, και μάλιστα με τον πλέον τιμητικό τρόπο, για την Αθήνα και την Ελλάδα, αφού η παράσταση που έχει επιλεγεί για αυτό το σκοπό, δεν είναι άλλη από αυτήν στις 8 Ιουλίου, στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ του Ο.Α.Κ.Α.!
Ο Roger Waters, σε συνέντευξη που μας παραχώρησε ειδικά για τα ελληνικά media, εξηγεί τους λόγους πίσω από αυτήν την απόφαση:
1. Το εξαιρετικό venue, που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της τεράστιας παραγωγής του THE WALL LIVE αλλά και στις ιδιαίτερες απαιτήσεις μιας κινηματογράφησης που προορίζεται για κινηματογραφική διανομή και κυκλοφορία σε Blu-Ray.
2. Το ελληνικό κοινό, που τον εντυπωσίασε και τον κέρδισε με τον ενθουσιασμό του, όταν, πριν λίγα χρόνια, βρέθηκε ξανά στην Αθήνα, και πιο συγκεκριμένα στο Terra Vibe Park, στο πλαίσιο της περιοδείας “The Dark Side Of The Moon”.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, η ομάδα του Roger Waters και η παραγωγή της Big Star Touring ζητούν από όλα τα media να μεταφέρουν στο κ οινό τις παρακάτω πληροφορίες / προϋποθέσεις, για την είσοδο των θεατών στο χώρο της συναυλίας και την ομαλή διεξαγωγή της κινηματογράφησης ενός τεράστιου μουσικού γεγονότος:
Δεδομένης της σοβαρότητας αυτής της απαγόρευσης, οφείλουμε να προειδοποιήσουμε το κοινό ότι όποιος φέρει μαζί του κάμερα ή κινητό, δεν θα μπορεί να εισέλθει στο χώρο, ακόμη κι αν έχει αγοράσει ήδη εισιτήριο (στους όρους του οποίου θα αναγράφεται, άλλωστε, η παραπάνω προϋπόθεση / απαγόρευση).
Ως εκ τούτου, παρακαλούμε θερμά να ενημερώσετε εκ των προτέρων τους αναγνώστες / θεατές / ακροατές σας, σχετικά, ώστε να αποφευχθεί η όποια ταλαιπωρία και να διασφαλιστεί η επιτυχία της συναυλίας αλλά και της κινηματογράφησής της, που θέλει, άλλωστε, τους ίδιους τους Ελληνες θεατές να αποτελούν μέρος της!
Το βράδυ της 8ης Ιουλίου δεν χρειάζεται να έχουμε μαζί μας κάμερες ή κινητά τηλέφωνα για να απαθανατίσουμε τις στιγμές, αφού ολόκληρη η συναυλία θα αποτελέσει ένα μοναδικό ντοκουμέντο, με πρωταγωνιστές όσους τυχερούς εξασφαλίσουν εγκαίρως τα εισιτήριά τους!
*** Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ, 10 ΜΑΪΟΥ!
Τι έγραψε για το THE WALL LIVE ο Τύπος στις Η.Π.Α.:
“O πρώην μπασίστας των Pink Floyd ξανάχτισε το κλασικό άλμπουμ του 1979 “The Wall’’ για το πρώτο σε μια σειρά 3 show, με τη βοήθεια μιας άψογης μπάντας. Με μια εξαιρετική ομάδα video artists και τεχνικών στα φώτα και τον ήχο, ένα μικρό στρατός επί σκηνής. Το οπτικά ακαταμάχητο, μουσικά εξαίσιο και συναισθηματικά ηχηρό show που προέκυψε ως αποτέλεσμα σου έπαιρνε την ανάσα.” – The Boston Globe
“To The Wall είναι μια μαγική εμπειρία” – The Boston Globe
“Αυτή η γενναία αλλαγή, μαζί με την εκστατική εκτέλεση της μουσικής, μετέτρεψαν αυτό το νέο Τείχος σε κάτι πολύ πιο συμπαγές, γεμάτο νόημα και μεγαλειώδες από ποτέ.” – New York Daily News
“Όταν ο Roger Waters τελείωσε το χτίσιμο του "The Wall" σε όλη του την έκταση, την Τρίτη, στο Madison Square Garden, αυτό ήταν απλώς ένα ακόμη λιθαράκι (it was just another brick) στο καλύτερο arena concert που έχω βρεθεί ποτέ στη ζωή μου. Τελεία και παύλα” – New York Post
“To show, μια θεατρική εμπειρία που έδωσε ζωή στο εξαιρετικό άλμπουμ των Pink Floyd του 1979, ήταν απλά φανταστικό.” – New York Post
"Το Wall γίνεται μεγαλύτερο από τα τραγούδια αυτά καθ’ αυτά, με αυτό το θέαμα που σαρώνει.” – New York Post
“Είναι εμπειρία ζωής να παρακολουθείς αυτή τη συναυλία.” – Suite101.com
"Ο Roger Waters ταρακούνησε το venue το βράδυ της Τετάρτης στο Τορόντο. Βγήκε στη σκηνή εν μέσω καταιγιστικών χειροκροτημάτων, που ξεκίνη σαν αμέσως μόλις ακούστηκε το ‘In the Flesh’, το πρώτο τραγούδι του θρυλικού concept album των Floyd, και η λατρεία απλώς δεν σταμάτησε ποτέ..." - Associated Press
Και, τέλος, o Jonathan Valania από την εφημερίδα The Philadelphia Inquirer, έγραψε: "Ολοι μας πρέπει να το δούμε έστω μια φορά πριν πεθάνουμε."
Μια παραγωγή της Big Star Touring
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους πριν προχώρησετε σε αγορά εισιτηρίων.
Η πραγματοποίηση παραγγελίας συνεπάγεται και αποδοχή των όρων αυτών:
Σας ενημερώνουμε ότι οι συναυλίες του ROGER WATERS “THE WALL LIVE” θα ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΘΟΥΝ και θα ΗΧΟΓΡΑΦΗΘΕΙ. Λόγω αυτού ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ και ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ στον συναυλιακό χώρο με αυτά.
Η χρήση flash από τις τηλεοπτικές κάμερες και κινητά τηλέφωνα θα επηρεάσει με καταστροφικές συνέπειες τις εικόνες που θα προβάλλονται στο Τείχος, άρα και την ποιότητα της κινηματογράφησης.
Αυτό αποτελεί εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα.
Το πρόβλημα δεν είναι αυτή καθαυτή η λήψη, αλλά η χρήση flash. Τα συνεχή flash από μέλη του κοινού καταστρέφουν ολοκληρωτικά τις εικόνες που προβάλλονται πάνω στο Τείχος, πράγμα που σημαίνει ότι και η κινηματογράφηση της συναυλίας θα είναι αποτυχημένη. Κι αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε κανένα από τα μέλη του κοινού να φέρουν μαζί τους μέσα στο χώρο κάμερες ή κινητά τηλέφωνα οποιουδήποτε είδους , ειδικά για αυτό το show.
Επίσης απαγορεύεται το κάπνισμα στον συναυλιακό χώρο.
Παρακαλούμε να είστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί κατά τη διάρκεια διεκπεραίωσης της παραγγελίας σας.
Το στοιχείο payment status – waiting στο λογαριασμό σας αναφέρεται στην αποδοχή της πληρωμής σας , ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ πριν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης της.
.................
Οι House of Pain, το πασίγνωστο αμερικάνικο hip hop συγκρότημα, επιστρέφει στην ενεργό δράση και έρχεται στην Ελλάδα την Τρίτη 21 Ιουνίου 2011, στα πλαίσια της παγκόσμιας περιοδείας τους.
Ακούγεται απίστευτο ότι οι House of Pain, που ξεκίνησαν το 1991, παραμένουν τα τελευταία είκοσι χρόνια στην επικαιρότητα, κυριαρχώντας στα charts είτε σαν συγκρότημα είτε σαν μονάδες. Με το πρώτο τους album με τίτλο το όνομά τους άλλαξαν το πρόσωπο της hip hop μουσικής. Το album έγινε πολυπλατινένιο και αυτοί γνωστοί σε ολόκληρο τον κόσμο, κυρίως χάρη στο ανεπανάληπτο και ιδιαίτερα «κολλητικό» τραγούδι Jump Around.
Όπως σχολιάζει και ο Everlast “...είμαστε ενθουσιασμένοι που θα είμαστε πάλι μαζί και θα ξανακάνουμε περιοδεία. Η καταλυτική στιγμή για να το αποφασίσουμε ήταν πέρυσι το καλοκαίρι στη συναυλία στο KROQ Epicenter. Είχαμε ήδη αρχίσει να δουλεύουμε πάλι μαζί για το album των La Coka Nostra, αλλά μόλις ακούστηκε το Jump Around το κοινό ανταποκρίθηκε τρελά. Μετά από αυτό αποφασίσαμε ότι τώρα πια είχε έρθει η στιγμή να κάνουμε κάτι. Κάθε show θα είναι ένα party, με όλη την τρέλα που κουβαλούν τα επετειακά πάρτι..."
Μετά τη διάλυση των HOUSE OF PAIN το 1996, τα μέλη ακολούθησαν σόλο καριέρες, κάνοντας τεράστιες προσωπικές επιτυχίες και παραμένοντας συνεχώς στην κορυφή. Η απίστευτα επιτυχημένη σόλο καριέρα του Everlast περιλαμβάνει ένα τριπλά πλατινένιο album, πληθώρα Top 10 επιτυχιών (συμπεριλαμβανομένης και της νούμερο 1 επιτυχίας “What It’s Like”) και ένα Grammy για το τραγούδι “Put Your Lights On”, που ηχογράφησε με τον Carlos Santana . O Danny Boy πάλι, άλλαξε πεδίο δράσης και στράφηκε στην τέχνη ιδρύοντας μια πολύ πετυχημένη εταιρεία τέχνης, λανσάροντας διαφορετικές σειρές ρούχων και κατάφερε τελικά την επανένωση των HOUSE OF PAIN, αφού πρώτα ίδρυσε τους LA COKA NOSTRA, που στο line up τους είχαν την αυθεντική σύνθεση των HOUSE OF PAIN μαζί με τους rappers Slaine και Ill Bill.
Οι HOUSE OF PAIN επανένωνονται λόγω του πάθους που έχουν για τη μουσική. Επανέρχονται για να γιορτάσουν με τους fans τους τα 20 χρόνια και να τραγουδήσουν τους αθάνατους ύμνους των επαναστατημένων εφήβων σε ολόκληρο τον κόσμο. Επιστρέφουν για να δείξουν στους νεότερους πόσο “σκληρή, ενοχλητική και βρώμικη” μπορεί να γίνει η hip-hop - για να αποδείξουν ότι δεν έχει σημασία η ηλικία, η φυλή, η θρησκεία ή αν είσαι hip-hop, rock ή metal fan. Οι HOUSE OF PAIN με τα τραγούδια τους μιλούν σε όλους μας.
Στα πλαίσια της παγκόσμιας περιοδείας τους θα τους δούμε στο TerraVibe Park την Τρίτη 21 Ιουνίου, και υπόσχονται να μην αφήσουν κανέναν στη θέση του...
Σηκωθείτε λοιπόν και ...
jump around
.............
06 Ιουλίου 2011, Αθήνα, TerraVibe Park Theater
05 Ιουλίου 2011, Θεσ/νίκη, Μονή Λαζαριστών,
Nick Cave - vocals, guitar, organ, piano, percussion
Warren Ellis - Mandocaster, tenor guitar, guitar, violin, flute, percussion, backing vocals
Martyn Casey - bass
Jim Sclavunos - drums, percussion, drum synth, backing vocals
Το side project του Nick Cave μαζί με τους παλιότερους και στενότερους φίλους του από τους Bad Seeds, Warren Ellis, Martyn Casey και Jim Sclavunos.
Άγριο, πρωτόγνωρο, ωμό, ακατέργαστο rock.
Η παρέα δημιούργησε τους Grinderman για να “δραπετεύσει από τα δεσμά των Bad Seeds”, και ο ήχος τους ακούγεται περισσότερο σαν συνέχεια της post punk περιόδου των Birthday Party. Κυκλοφόρησαν το 2007 το πρώτο τους album με τίτλο το όνομα τους και το 2010 το δεύτερο studio album τους Grinderman 2.
Το 2007, τα τέσσερα μέλη των Grinderman έβγαλαν το πρώτο album τους με τίτλο το όνομα τους. Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010, το έπος των Grinderman συνεχίζεται με την κυκλοφορία του Grinderman 2, του ολοκαίνουργιο studio album τους από την εταιρία Mute.
Το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση στο Grinderman 2 είναι ότι ποτέ ξανά δεν έχεις ακούσει κάτι παρόμοιο. Ποτέ. Το ντεμπούτο album έκανε τη δουλειά του. Καθόρισε το συγκρότημα. Ανέδειξε καθαρά την αντίθεση με τον Nick Cave & The Bad Seeds. Ο Nick, ο Warren, ο Martyn και ο Jim βρήκαν έναν ευδιάκριτα διαφορετικό τρόπο για να συνεργαστούν. Ξεφορτώθηκαν όλες τις μουσικές τους αποσκευές, απαρνήθηκαν τη συμβατική σοφία και τέσταραν τις προκαταλήψεις για το ποιοι ήταν σαν μουσικοί. Στην πορεία, θρυμμάτισαν την ιερή κληρονομιά των Bad Seeds με ένα μπαστούνι του baseball.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου